Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
podczas zakupu i wyboru przelewu w banku credit agricole nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , - bank mówi że to wina pośrednika płatności - jakie jest rozwiązanie?
@bimbaljacek Jaką metodę płatności wybrano i którego zamówienia dotyczy problem?
a6f73141-2314-11ee-af7c-f1dd4e247129
oraz
a6f73140-2314-11ee-af7c-f1dd4e247129
metoda płatności : przelew tradycyjny
@bimbaljacek przelew tradycyjny może księgować się do 5 dni roboczych, więc w przypadku tego zamówienia (o ile dane do przelewu zostały podane poprawnie) muszę poprosić Cię o cierpliwość. Możesz też przesłać potwierdzenie tego przelewu na adres spolecznosc@allegro.pl, skonsultuję z operatorem płatności czy wszystko jest poprawnie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
płatności przez serwis przelewy24 nie posiada takich problemów z płatnościami jak u was wystepują , może włączcie je u siebie
@bimbaljacek na Allegro mamy dwóch operatorów płatności: PayU i właśnie Przelewy24 🙂
A JAK MOGE WYBRAC PŁATNOSC ZA POMOCA PRZELEWY24 W MOMĘCIE CHĘCI WYBORU PŁATNOSCI
@bimbaljacek to zależy od wybranej metody płatności. Nie możesz wybrać operatora, ale możesz wybrać metodę. Google Pay, Apple Pay, PayU Express są obsługiwane wyłącznie przez PayU.
@bimbaljacek tak jak pisałyśmy wcześniej nie jest to problem techniczny czy awaria. Rozumiem, że proponowane metody płatności nie spełniają oczekiwań wszystkich kupujących na Allegro, ale w tym momencie nie jestem w stanie zaproponować innego rozwiązania, niż korzystanie z innych metod płatności.
Dzień dobry.
Mam problem z zakupami firmowymi. Nie można dokonać płatności przez bank BNP Paribas- Biznes Planet. Dostępna jest wyłącznie opcja zapłaty z konta normalnego, nie biznesowego. Są szanse na "naprawienie" tego faktu?
@Muszka_2012 jest to związane z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service).
Zależy nam, aby Kupujący mogli bezkosztowo korzystać z jak największej liczby preferowanych przez siebie metod płatności. Dlatego pracujemy nad poprawą procesów płatności – m.in. wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne oferowane przez banki w ramach tzw. otwartej bankowości (ang. OpenBanking).
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, która została udostępniona przez banki w konsekwencji wdrożenia dyrektywy europejskiej PSD2. Pozwala użytkownikowi na zlecenie płatności z rachunku (przelew) przez API banków. Polega ona na tym, że gdy użytkownik wykonuje płatność, operator finansowy zleca w jego imieniu przelew środków bezpośrednio z jego konta bankowego.
Niestety niesie to za sobą również niedogodności jak w tym przypadku - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących dlatego przekazuję jako sugestię Twoje zgłoszenie.
Na ten moment zachęcam do skorzystania z innych dostępnych metod płatności jak np. kartą, BLIKiem czy przelewem tradycyjnym.
Mam problem, do tej pory działało przekierowanie platności do GOonline Biznes, teraz przekierowuje do GOonline, co jest tego przyczyną? Lub co zrobić, aby wysłać platność przez BNP Paribas GOonline Biznes?
@Hoffmann5555 Czyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki, a jeśli to nie pomoże, prześlij nam proszę krótki film, który będzie przedstawiał ten problem.
Usunęłam udało mi sie dokonać tylko 1 zakupu, przy reszcie to samo sie pojawia konto indywidulane, juz kilka przeglądarek przetestowałam i to samo. W poniedziałek prześlę filmik.
W piątek udało się zrealizować transakcje z laptopa.
Dzisiaj problem jest nadal , juz przetestowałam 3 rożne komputery i
wszędzie to samo, jak mogę przesłać filmik?
@Hoffmann5555 a na świeżo wyczyściłaś ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki? Filmik możesz przesłać na spolecznosc@allegro.pl.
Tak, usunęłam, zamknęłam przeglądarkę i problem cały czas występuje.
@Hoffmann5555 a mogę poprosić Cię o nagranie filmiku z karty incognito? I podesłanie na adres spolecznosc@allegro.pl.
Witam,
mam ten sam problem z płatnością BNP Paribas GOonline Bizness, czyszczenie historii i ciasteczek nie pomaga, na innych komputerach to samo.
Prośba o rozwiązanie tej przeszkody.
@arletaSt czy możesz podesłać nam filmik (na adres spolecznosc@allegro.pl), na którym ten problem będzie widoczny?