anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości wyboru konta firmowego w creditagricole

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

podczas zakupu i wyboru przelewu w banku credit agricole nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , - bank mówi że to wina pośrednika płatności - jakie jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów
62 ODPOWIEDZI 62

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bimbaljacek Cześć. 🙂 Sprawdzę to, ale będę potrzebowała więcej informacji. Czy mogę Cię prosić, żebyś pokazał mi na zrzutach ekranu, o co dokładnie chodzi? W którym momencie nie możesz zmienić konta na firmowe? 

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

w zaznaczonym miejscu powinna być rozwijania lista kont , posiadanych w danym banku. (prywatne 1, prywatne 2, firmowe 1, firmowe 2 itd)

kiedyś tak to działało , od miesiąca sie popsuło i widać tylko jedno prywatne, 

usterka potwierdzona na dwóch niezaleznych kontach bankowych

 

ca.jpg

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

i jak Olu idzie rozwiązywanie problemu? bo nadal mamy duże trudności z płaceniem

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek konsultuję Twoje zgłoszenie. Proszę Cię o jeszcze chwileczkę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

psssotka
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. W przypadku posiadania wyłącznie konta firmowego w ogóle się ono nie wyświetla i nie ma możliwości wykonania przelewu za zakupy. Miesiąc temu wszystko działało.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@psssotka do Ciebie również wrócę z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

nie jest tak, że konta firmowe CA nie mają opcji płacenia przelewem ekspresowym/elektronicznym, pytaliście w banku?

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

bank mówi że to problem odstawcy / obsługującego płatności

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

miesiąc temu działało, bank ma dużo zgłoszeń tego typu, problem nie jest zależny od banku

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek @psssotka wracam do Was w imieniu moich koleżanek z odpowiedzią jaką otrzymałyśmy z konsultacji w tej sprawie.
Brak możliwości wyboru konta firmowego jest powiązany z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service).
Zależy nam, aby nasi Kupujący mogli bezkosztowo korzystać z jak największej liczby preferowanych przez siebie metod płatności. Dlatego pracujemy nad poprawą procesów płatności – m.in. wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne oferowane przez banki w ramach tzw. otwartej bankowości (ang. OpenBanking). 
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, która została udostępniona przez banki w konsekwencji wdrożenia dyrektywy europejskiej PSD2. Pozwala użytkownikowi na zlecenie płatności z rachunku (przelew) przez API banków. Polega ona na tym, że gdy użytkownik wykonuje płatność, operator finansowy zleca w jego imieniu przelew środków bezpośrednio z jego konta bankowego.
Niestety niesie to za sobą również niedogodności jak w tym przypadku - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących i jako sugestie przekaże te sytuacje do zespołu odpowiedzialnego za zmianę.
Na ten moment zachęcam do skorzystania z innych dostępnych metod płatności jak np. kartą, BLIKiem czy przelewem tradycyjnym.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

karty do firmowego nie posiadam, bank nie wspiera płatności BLIK do konta firmowego, przelew tradycyjny jest księgowany po nawet po 2-3 dnaich

w związku za zaistniałą sytuacją włączcie stary system opłat do czasu uzyskania pełnej funkcjonalności w nowym systemie

oznacz moderatorów

psssotka
#7 Wielbiciel#

Dokładnie. W tym momencie nie ma opcji zakupów na Allegro. Przelew tradycyjny księgują do 5 dni. Porażka.

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

JAK Z ROZWIĄZANIEM PROBLEMU WAM IDZIE?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek jak wyjaśniła wyżej Monika, nie jest to żaden błąd, czy awaria. Na ten moment zachęcam Cię do korzystania z innych metod płatności. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Wiktoria , problem w tym że metoda płatności przelewem tradycyjnym jest strasznie wolna, trwa nawet 3 dni, przeczytaj proszę poprzednie wiadomości i nie jest to tylko mój problem ale inni też sie z nim borykają.

moje ostatnie pytanie brzmiało jak idzie WAM z rozwiązaniem tego problemu, kiedy można się spodziewać skutecznego rozwiązania? 

 

oznacz moderatorów

dekRe
#7 Wielbiciel#

Zachęcanie kogokolwiek do niekorzystnego dysponowania majątkiem wobec zablokowania naturalnego działania czyli płatności on-line - czyż nie jest to przestępstwo? Czy  osobiste niesienie worka pieniędzy przez pół Polski ma być rozwiązaniem tej wady? Czy może wymuszenie na użytkownikach haraczu, a to za tradycyjny przelew, haraczu czasowego w otrzymaniu dostawy towaru, czy haraczu za wymuszenie opłaty za pobranie, czy też opłaty za karty płatnicze które znajdą akceptacje, być może aż do kolejnego unijnego pomysłu który i takie metody płatności nam zablokuje? Przecież takie podejście jest niepoważne.

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Niestety rozwiązanie zaproponowane przez Państwa nie sprawdza się , mimo opłacenia zakupu jedną z metod proponowanych przez Wasz zespół,  otrzymuje taką wiadomość na pocztę:  że brak płatności, ze moge spróbować ponownie.

Oczywiście płatność z strony banku przeszła tylko zaproponowane przez Was rozwiązania nie księgują wpłat w akceptowalnym terminie.

 

Jakie proponujecie rozwiązanie tej sytuacji?

 

wpłata.jpg 

oznacz moderatorów

dekRe
#7 Wielbiciel#

@la_nika  napisał(a):

Brak możliwości wyboru konta firmowego jest powiązany z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service).
Zależy nam, aby nasi Kupujący mogli bezkosztowo korzystać z jak największej liczby preferowanych przez siebie metod płatności. Dlatego pracujemy nad poprawą procesów płatności – m.in. wdrażamy nowe rozwiązania technologiczne oferowane przez banki w ramach tzw. otwartej bankowości (ang. OpenBanking). 
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności,... - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących...


Wolne żarty!
Jeśli chcę mieć fakturę z zakupu poprzez konto firmowe w Credit Agricole, to nie powinienem wykonywać płatności innych poza kontem bankowym firmowym. To co zrobiło Allegro, to wbicie firm na ścieżkę quasi przestępczą, bowiem chcąc zapłacić za kupiony towar, muszę korzystać z prywatnego konta w innym banku, a nie z firmowego w Credit Agricole albo przepłacać, gdy inne firmy nie są do tego zmuszane.
I tu można zacytować powiedzenie - co konia obchodzi gdzie wóz stoi?
Jeśli Allegro wdraża jakąś procedurę płatności, a jest to procedura zupełnie ignorowana przez Credit Agricole, to nosi to znamiona czegoś, co było podstawą milionowych kar nakładanych przez UOIK, w rodzaju: "sprzedawca nie odpowiada za opóźnienie w dostarczeniu towaru przez firmy kurierskie".
Mam bank, mam w nim konto firmowe, nie mam karty, nie chcę żadnego Blika, więc wymuszanie na mnie jako przedsiębiorcy wykonywania przelewu tradycyjnego który kosztuje, czy też wymuszania wykonania zakupu za pobraniem co kosztuje, czy też przymuszanie do zmiany banku - nosi znamiona czegoś, za co UOIK wali ogromne kary. Takie działania, kiedy przez miesiące płatności i zakupy firmowe w Credit Agricole działają, a w wyniku zmian proceduralnych przestają działać, bo Allegro wdraża coś czego bank CA nie chce - to chyba wobec nas, użytkowników nie jest OK, taka dyskryminacja. W dodatku wymuszanie na nas koniecznego opóźnienia w otrzymaniu dostawy na czas dojścia zapłaty przelewem tradycyjnym, czy też ponoszenia dodatkowych nieplanowanych kosztów za płatności za pobraniem - też jest działaniem Allegro, byśmy niekorzystnie dysponowali własnym majątkiem. Jeśli jedna firma wymusza na drugiej dodatkowe nieuprawnione opłaty albo traktuje jako tego gorszego partnera w biznesie, uniemożliwiając mu normalne funkcjonowanie i płatności on-line, to jest temat dla UOIKU, skoro przez miesiąc nic z tym nie zrobiliście i nie przywracacie normalnej działającej metody płatności on-line akceptowanej przez Credit Agricole. Czy aby na pewno przez ponad miesiąc zajęliście się tą sprawą i gdzie jest prawdziwe źródło problemu? Dlaczego przez ponad miesiąc nic z tym się nie robi? Dlaczego zwodzi się nas, że pracujecie nad rozwiązaniem problemu, a to dalej nie działa? Dlaczego gdy ktoś ma konto indywidualne w Credit Agricole, może zapłacić za zakup, a gdy ma konto firmowe, to już nie - po technicznej zmianie nazwy protokołu płatności? Kto powinien zapłacić karę UOIK za taką dyskryminację firm - Credit Agricole czy Allegro, za niedopilnowanie procedur czy też wdrożenie blokującej płatności firmowej z konta firmowego? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

dostałem koleją wiadomość o braku płatności mimo korzystania z proponowanych metod wpłat 

 

płatność 2.png

oznacz moderatorów