Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
podczas zakupu i wyboru przelewu w banku credit agricole nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , - bank mówi że to wina pośrednika płatności - jakie jest rozwiązanie?
@ko_alka wymieniłam z Państwem już kilkanaście maili w tym temacie. Nie rozwiązało to problemu, więc teraz będziemy rozmawiać na forum. Proszę o przedstawienie możliwych rozwiązań oraz czasu ich realizacji.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
dlaczego nie potraficie zorwiazać tego problemu? chciałem żeby uruchomić u mnie możliwośc płatnosci PAYU , nadal nie jest właczone
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
W nawiązaniu do poprzednich wpisów; dzisiaj trzeci raz próbowałam puścić płatność, udało się zalogować, oczywiście musiałam skopiować dane płatności, płatność przeszła.
Proszę mi nie wmawiać więcej, że to wina przeglądarek, tylko naprawić ten problem.
Nie mogą Państwo, uniemożliwiać zakupów klientom i narzucać im form płatności.
W dalszym ciągu oczekuję na propozycje i termin naprawienia tego problemu.