anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości wyboru konta firmowego w creditagricole

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

podczas zakupu i wyboru przelewu w banku credit agricole nie mogę wybrać po zalogowaniu się do banku konta firmowego (jest widoczne tylko prywatne) , - bank mówi że to wina pośrednika płatności - jakie jest rozwiązanie?

oznacz moderatorów
62 ODPOWIEDZI 62

julka27
#7 Wielbiciel#

Witam 

Pomimo wykonania powyższych wskazówek problem płatności z BNP nadal istnieje.

Klienci biznesowi nie mogą uregulować  zapłaty z rachunku BNP Paribas GoOnline Biznes.

Nadal płatność z allegro jest przekierowanie wprost do płatności z rachunku indywidualnego w BNP  GoOnline, zamiast jak było wcześniej do możliwości wyboru rachunku, z którego płacący chce wysłać przelew.

Filmik został nagrany i przesłany na wskazany adres spolecznosc@allegro.pl, 

a ze strony allegro nadal cisza. Nie otrzymaliśmy nawet zwrotnego maila o przyjęciu zgłoszenia...

Jak widać z niniejszej dyskusji nie tylko moja firma został zlekceważona przez allegro w tej sytuacji. Takie traktowanie klientów firmowych nie buduje dobrych relacji. Jest wyrazem braku szacunku, empatii i zaangażowania.

Pozdrawiam

Julia

P.S. Dodam, że brak możliwości zapłaty z konta firmowego mają również klienci biznesowi PKO BP. Różnica jest tylko taka, że z ipkobiznes.pl nigdy nie można było zapłacić, a w przypadku GoOnline Biznes odebrano tę możliwość.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@julka27 Twoje zgłoszenie na wskazany przez Monikę adres otrzymaliśmy wczoraj. Nie jest to formularz kontaktowy, więc nie otrzymałaś potwierdzenia. Sprawa została przekazana do weryfikacji.  

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Giewond
#1 Nowicjusz#

Witam, czy cos wiadomo w tym temacie aby mozna bylo placic zawsze z goonline biznes? Bo caly czas przekierowuje na goonline

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Giewond przykro mi, ale nie mamy rozwiązania. 
Jest to związane z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service). 
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, która została udostępniona przez banki w konsekwencji wdrożenia dyrektywy europejskiej PSD2. Pozwala użytkownikowi na zlecenie płatności z rachunku (przelew) przez API banków. Polega ona na tym, że gdy użytkownik wykonuje płatność, operator finansowy zleca w jego imieniu przelew środków bezpośrednio z jego konta bankowego.
Niestety niesie to za sobą również niedogodności jak w tym przypadku - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących dlatego każde zgłoszenie  przekazuję jako sugestię. 
Na ten moment zachęcam do skorzystania z innych dostępnych metod płatności jak np. kartą, BLIKiem czy przelewem tradycyjnym.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

CeramikaCertos
#1 Nowicjusz#

Mam identyczny problem, BNP zgania winę na Allegro, Allegro na BNP. Czasem zdaży się, że działa, zazwyczaj nie. 

oznacz moderatorów

dubelt
#2 Obserwator#

Czy i jak można zgłosić problem z obsługą przelewów poprzez "nowy" system płatności allegro?

 

Chcąc zapłacić przelewem i wybierając bank Credit Agricole, po zalogowaniu wskazanym przekierowaniem do banku, nie ma możliwości wyboru rachunku bankowego z którego chce się dokonać płatności (nie można przełączyć się miedzy rachunkami).

Problem występuje od dłuższego czasu i nikt chyba tego nie zgłosił/zauważył ze strony obsługi portalu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@dubelt czy chodzi o to, że nie można przełączać się między kontem osobistym a firmowym?
Jest to związane z metodą zapłaty PIS (Payment Initiation Service). 
Metoda PSD2 PIS (Payment Initiation Service) to nowa metoda płatności, która została udostępniona przez banki w konsekwencji wdrożenia dyrektywy europejskiej PSD2. Pozwala użytkownikowi na zlecenie płatności z rachunku (przelew) przez API banków. Polega ona na tym, że gdy użytkownik wykonuje płatność, operator finansowy zleca w jego imieniu przelew środków bezpośrednio z jego konta bankowego.
Niestety niesie to za sobą również niedogodności jak w tym przypadku - przekierowanie bezpośrednio do logowania Klienta indywidualnego.
Mamy świadomość, że może być to uciążliwe dla części Kupujących dlatego każde zgłoszenie  przekazuję jako sugestię. 
Na ten moment nie mamy rozwiązania i mogę jedynie zachęcić do skorzystania z innych dostępnych metod płatności jak np. kartą, BLIKiem czy przelewem tradycyjnym.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

dubelt
#2 Obserwator#

Sposób przekierowania nie pozwala wybrać żadnego z subkont. Wskazywane jest pierwsze bez możliwości zmian.

Nie można również przełączyć się między osobistym a firmowym.

W moim banku ma podpięte wszystkie rachunki pod jedno konto.

 

Domyślam się że problemem jest to co Pani pisze. Wynika to jednie z błędów po stronie API i braku chęci naprawienia problemu poprzez komunikację z bankiem....

 

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

DOKŁADNIE TAK JAK PISZE "dubelt" , W INNYCH MIEJSCACH JAK PŁACE TO NIE MA TEGO PROBLEMU

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek rozumiem, ale obecnie nie mamy innego rozwiązania, niż skorzystanie z innych metod płatności. Przekazałam Wasze zgłoszenia, przykro mi, ale w tej chwili nie jestem w stanie zrobić nic więcej. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

przełączcie operatora płatności na innego

w innych miejscach płacąc nie ma tego problemu - inny operator

oznacz moderatorów

agatonek_2006
#1 Nowicjusz#

mam konto biznes w bnp paribas. czasami podczas zakupów pojawia siętylko możliwość do zalogowania na  zwykłe konto. czy powinnam gdzieś utawić domyślnie mój rodzaj konta?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agatonek_2006 niestety nie ma takiej możliwości. W tym wątku znajdziesz więcej informacji na ten temat. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

podczas zakupów i wybrania płatności przelewem za pomocą banku credit agricole po zalogowaniu do systemu bankowego nie widać żadnego z kont firmowowych, jest widoczne tylko i wyłącznie konto prywatne. 

po kontakcie z bankiem mówią o problemie w systemie obsługującego tranzakcje - czyli płatności24

przed chwilą także robiłem zakupy w innym sklepie internetowym i tam za pomocą płatności24 działa wszystko tak jak powinno, widze dwa konta firmowe i konto prywatne. 

pytanie : dlaczego problem występuje tylko u was a np w sklepie: liroymerlin oraz intercars ,  go nie ma mimo iż obsługuje go ten sam operator płatności?

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek napisz proszę do nas za pomocą tego formularza, Doradca będzie mógł skonsultować Twoje pytanie z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

infolinia zaproponowała jako wyjście z sytuacji użycie płatności przez  PAYU , poproszę o jej włączenie na moim koncie , ponieważ mam tą funkcje nieaktywną

oznacz moderatorów

bimbaljacek
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

NIESTETY WIDZĘ ŻE DO TEJ PORY NIE WŁĄCZYLIŚCIE OPCJI PŁATNOŚCI PRZEZ PAYU, KIEDY TO NASTĄPI?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bimbaljacek nie mam możliwości włączenia lub wyłączenia płatności u konkretnego operatora płatności. Jeśli nie masz możliwości zmiany operatora płatności na stronie z podsumowaniem płatności i dostawy, to napisz proszę za pomocą tego formularza

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

bozka6
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Po bezowocnej wymianie maili, okazuje się, że nie jestem jedyną osobą z problemem płatności przez przelewy24 do Credit Agricole.

Skoro istnieje taka możliwość, proszę o włączenie opcji płatności przez PayU.

Proszę również powstrzymać się z radami, o innych metodach płatności. Prowadząc firmę i biorąc FV, muszę wykonywać płatności z konta firmowego. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@bozka6 Zgodnie z poprzednimi wpisami, nie mamy możliwości włączenia płatności u konkretnego operatora. Jeśli potrzebujesz pomocy z płatnością, to napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d 

oznacz moderatorów