Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Złożyłem zamówienie numer: 38206100-e164-11ef-811c-a92d18b9978c
Kupiłem 3 produkty, w tym jeden z nich znalazł się w koszyku przez pomyłkę. Kupiłem tańszy odpowiednik, a chciałem droższy. Po opłaceniu zamówienia zauważyłem, że zabrakło mi 2 zł do opcji darmowej dostawy Smart i naliczyło mi koszty przesyłki. Zorientowałem się o przyczynie po minucie od zakupu, jednak nie miałem opcji anulowania zakupu w szczegółach zamówienia. Status przesyłki to : zakup opłacony, więc nie rozumiem dlaczego nie mam dostępnej tej opcji.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
A zwrot jest?
Możesz anulować, dopóki sprzedający nie zmieni statusu zamówienia. Widać zdążył zmienić, skoro jej nie masz. Teraz możesz zrobić tylko zwrot.
Nie rozumiem jak można nie zauważyć, że ma się doliczane koszty transportu. 🤔
Cześć, @lukasik4. Czy problem nadal występuje? Czy wykonałeś kroki opisane w tym artykule?
Jeśli nie będziesz mógł anulować zamówienia, to skontaktuj się ze sprzedającym i poinformuj o sytuacji. Możesz też zgłosić zwrot.