anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji anulowania zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
lukasik4
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Złożyłem zamówienie numer: 38206100-e164-11ef-811c-a92d18b9978c

Kupiłem 3 produkty, w tym jeden z nich znalazł się w koszyku przez pomyłkę. Kupiłem tańszy odpowiednik, a chciałem droższy. Po opłaceniu zamówienia zauważyłem, że zabrakło mi 2 zł do opcji darmowej dostawy Smart i naliczyło mi koszty przesyłki. Zorientowałem się o przyczynie po minucie od zakupu, jednak nie miałem opcji anulowania zakupu w szczegółach zamówienia. Status przesyłki to : zakup opłacony, więc nie rozumiem dlaczego nie mam dostępnej tej opcji. 

Proszę o pomoc 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

A zwrot jest?

oznacz moderatorów
Client:35386082
#13 Ambasador#

Możesz anulować, dopóki sprzedający nie zmieni statusu zamówienia. Widać zdążył zmienić, skoro jej nie masz. Teraz możesz zrobić tylko zwrot.
Nie rozumiem jak można nie zauważyć, że ma się doliczane koszty transportu. 🤔

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @lukasik4. Czy problem nadal występuje? Czy wykonałeś kroki opisane w tym artykule
Jeśli nie będziesz mógł anulować zamówienia, to skontaktuj się ze sprzedającym i poinformuj o sytuacji. Możesz też zgłosić zwrot

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów