Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ja właśnie w tej chwili usunąłem konto,nie mam zamiaru się dłużej użerać.Trzeba się przenieść do konkurencji i tyle,tutaj i tak nie mogłem już niczego kupić,bo nie da się normalnie wyszukiwać przez to łączenie ofert.Tylko opłacony smart się marnował.Poza tym nikt nie słucha tutaj użytkownika i nic sobie nie robią z tego co sie do nich piszę.Totalnie Nas zlewają, więc trzeba odpłacić im dokładnie tym samym.
Użytkownicy ze Smartem to w sumie powinni teraz sądzić się o odszkodowanie za świadome, celowe i niepotrzebne ograniczenie użyteczności serwisu, za który wykupili już abonament na rok z góry, nie wiedząc i nie mając możliwości wiedzieć, że takie ograniczenie nastąpi.
Dlatego sie zabezpieczyli przed taką sytuacją np tym, że jeśli w danej chwili zrezygnuje się z konta allegro lub smart,wtedy oddają kwotę równowartości reszty niewykorzystania smart.
Na to akurat możesz wypowiedzieć umowę i powinni zwrócić środki za pozostały okres.
Może i bardziej widowiskowo jest zamknąć konto, ale nie chce mi się kasować historii zakupów, ustawień i innych rzeczy.
Myślę, że jak w excelu zobaczą, że odpadła im garść użytkowników którzy wcześniej zostawiali setki lub tysiące zł rocznie przez całe lata, to jeszcze mogą pójść po rozum do głowy.
Już z paroma sprawami dali sobie spokój, jak na przykład sugerowanie na siłę ofert "wysyłka z Chin" i po 2 latach wojny z klientami i głupich odpowiedzi na forum wreszcie pojawił się filtr ukrywający ten chłam. Podobnie chcieli "zachęcić" do wystawiania więcej komentarzy poprzez UTRUDNIENIE komentowania jedynie wybranych transakcji - wtedy po prostu przestałem komentować całkowicie i musiałem nie być jedynym, bo po roku tą zmianę też odszczekali.
Ale ja już komentarzy wystawiać nie będę, chyba że negatywy. W ogóle to ja nie rozumiem takiego podejścia do własnych klientów, ale jest jak jest. Depczesz po nich albo depczą po tobie, innego wyboru nie dadzą. Tak wyglądają te ich testy.
@mich41x Dopóki działa opcja rozłączenia ofert dla niezalogowanych jest sens zostać. Szukam produktów przez Edge, kupuję przez Chroma. Z Aplikacji całkiem przestałem korzystać. Jeśli zniszczą tę ostatnią wysepkę normalności - wtedy można zamykać i nie wracać.
A ogólnie to mam nadzieje, że jakiś przedsiębiorczy Polak stworzy stronę w stylu starego Allegro i to się rozwinie. Allegro swoimi działaniami otwiera drogę takiemu start-upowi.
Ja tylko jeszcze patrzę dzieciakom ciuchy policytować. To obecnie się po literce w rozmiarze kupuje, idzie potem 60% zwrotów to niech ich ten smark wykosztuje... Z reszty wyprawki to już w zeszłym roku zrezygnowałam jak 2 tygodnie przed rozpoczęciem roku popsuli wyszukiwarki, a teraz zamiast naprawić to jeszcze pogorszyli...
Brakiem pozytywów to akurat krzywdzisz tych co mają jeszcze bardziej tu przechlapane od kupujących czyli sprzedających. Nie masz wysyłek smart to pół sprzedaży odpada. Masz to zbierasz negatywy za przymusowe formy dostawy jak one, za błedne komunikaty allegro jak np czas dostawy, za ukrywanie przez allegro istotnych informacji dotyczących zakupu i utrudnianie na każdym kroku kontaktu ze sprzedającym (pozdrawiam Alinę i nadal pamiętamy próbę całkowitego usunięcia telefonów sprzedawców) itp. Do smarka potrzebna opinia 98%, wystawiając same negatywy usuwacie sami wysyłki smart, a potem płacz, że trzeba płacić za wysyłkę. Ceny już smark wybił pod niebiosa, szkoda teraz płacić i zawyżone ceny i za przesyłkę. Ja tam z dwojga złego wolę olać opinie o produkcie, bo i tak zaraz jakiś chińczyk z podróbą się podepnie i będzie na nich bazował.... A pozytyw teraz na wagę złota, decyduje o większej sprzedaży, nie wystawiając zwyczajnie krzywdzicie sprzedawców, a to nie oni te zmiany wprowadzili. Oni od 2 lat codziennie tu piszą posty z protestami... Za to nie zależne serwisy przyjmują wszystkie opinie o allegro i tam dopiero widać co się dzieje jak na Trusty.
Komentarze przestałem wystawiać od czasu kiedy wprowadzili automatyczne kasowanie po roku.
Straciły one na wartości dla mnie.
Dla Ciebie tak, a dla sprzedawcy zyskały na wartości i to ogromnie. Ludzie chętniej wystawiaja negatywy, pozytywów im się nie chce. To obniża statystyki konta i wyświetlenia ofert, potrafi też skasować sprzedawcy wysyłki smart. U dużych firm to zginie w tłoku. Ale mała jak ma 10 czy 20 pozytywów w miesiącu na 100+ sprzedaży i nagle wyłapie jednego w roku negatywa to ma całkowicie prze.ra.ne. A nega obecnie tu łatwo zarobić za "ulepszenia" allegro, nawet bez winy sprzedawcy. Wystarczy, ze serwis wyświetli dostawę jutro, a własny kurier allegro po odbiór paczki zgłosi się za 3 dni. Są tu setki postów sprzedawców w takich sprawach...
Doskonale to rozumiem i dlatego powinna być jakaś zachęta dla kupujących do wystawienia komentarzy. Kiedyś strona z komentarzami była w pewien sposób "wizytówką" każdego i ludzie inaczej do tego podchodzili bo nie kasowało się po roku. Teraz po prostu olewają tą stronę - jako kupujący.
Tym się nie przejmują. Dali takie łatwe zakładanie, ze już ludzie sami nie wiedza kiedy na nowym koncie są xD To się wyrówna....
Obawiam się, że allegro po prostu w ten sposób przygotowuje się pod sprzedanie się największemu serwisowi na "a". Stąd to siłowe katalogowanie produktów -bo bez tego do wciągnięcia do tamtego serwisu ani rusz. Już zapowiadają na allegro kolejne rozwiązania "kopiuj wklej" z tegoż serwisu: np. od września jakaś dodatkowa ochrona marek -czyli niedługo trzeba będzie uzyskiwać pozwolenia od marek na sprzedaż ich produktów na allegro (nie muszę chyba mówić jak to utrudni sprzedaż drobnym sprzedawcom, którym ciężej będzie serwisowi cokolwiek udowadniać). Kolejne kroki to zapewne: maksymalne ograniczenie wsparcia serwisu "od prawdziwego człowieka" oraz ich wymiana na zagranicznych -tańszych pracowników, no i z czasem cała reszta chaosu tamtego serwisu. Szkoda, że nie widzą, że to właśnie dzięki temu jak do tej pory wyglądało przeszukiwanie aukcji na allegro, to tak łatwo wygrywali w każdym starciu gdy to właśnie serwis na "a" (a był i moment drugiego największego światowego serwisu na "e") -z taką absurdalną łatwością wygrywali. Nie wiedzą, że wyszukiwanie sobie do zakupu najlepszej oferty na allegro to do tej pory była dla kupującego zabawa, porównywalna jakąś grą (gra słowami kluczowymi, wkluczeniami słów w wyszukiwarce, filtrami, itd. itd. -ogólnie wyrabianie swoich sposobów dotarcia do "swojej idealnej oferty") -to katalogowanie niszczy całą tą "zabawę w kupowanie". Mam jeszcze nadzieje, że się wycofają.
Nie wiem czy chcą się sprzedać Wielkiemu A czy mu po prostu zazdroszczą i chcą być tacy sami. Kiedyś podobnie małpowali po myłym e i ludzie podobnie gadali, że się z tamtym zintegrują.
Mi to tam lotto, niech se wprowadzają te swoje produkty. Czasem nawet z tego korzystałem.
Ale to by sobie mogło istnieć dla tych sprzedających i dla tych kupujących, którzy chcą z tego korzystać, wtedy kiedy chcą z tego korzystać, a nie być pchane na siłę. A już wyłączanie losowych funkcji ludziom "na próbę" bez żadnego szacunku dla ich czasu i brak możliwości przywrócenia normalnego działania to zwykłe sukinsyństwo. (autocenzor widzę niedopracowany jeszcze - lepiej dodajcie takie słowa, bo będą wam coraz bardziej potrzebne :P)
To chyba poprzedni test trafił do użytkowników z iq szympansa. Najgorsze rozwiązanie ever
Trafił do użytkowników normalnych, to Allegro ma IQ szympansa bo olało feedback.
Zobacz ile miesięcy ma ten wątek przekazywania jasnych odpowiedzi od królików doświadczalnych…
W życiu takiego syfu jak to grupowanie jeszcze nie widziałam, czy ktos u was w tej firmie upadl na głowę? Oczywiście u mnie tez nie da się tego wyłączyć..
Pierwszy raz nie mam możliwości kupić produktu, gdyż nie mogę go znaleźć...
Szukam wieloetapowo przez sortowanie po popularności a wiec jakie produkty są warte uwagi a następnie po cenie by kupić dany produkt najtaniej... teraz nie ma takiej możliwości...
Efekt jest taki że po kilkunastu latach na allegro prościej jest mi teraz jechać do sklepu niż kupić na allegro... tego się nigdy nie spodziewałem że mając super specjalistów od ułatwiania zakupów dojdą do punktu gdzie normalne zakupy na allegro będą niemożliwe...
Co do samego łączenia produktów to błędów, braku reagowania na zgłoszenia o błędach i ciągłego złego podpinania po naszym rozpięciu to skali zidiocenia tego modelu nawet nie sposób opisać...
Jak mi wyskoczy teraz jakaś moderatorka że przecież z ankiet i badań wychodzi że jest lepiej... to żal patrzeć na tych mapetów...
Oni właśnie nie mają specjalistów od ułatwiania, tylko błaznów którzy wiedzą lepiej jak powinieneś tego używać by było ci łatwiej i jeśli się z tym nie zgadzasz to po prostu cię zmuszą.
Takie jajca już nie pierwszy raz i przez ostatnie 5 lat ten serwis zaczął ostro schodzić na psy, jeśli chodzi o wygodę użytkowania. Ciągle coraz więcej klikania żeby załatwić najprostsze rzeczy.
Trzeba zatrudnić nowych pracowników którzy z czasem naprawia wszystko co już zostało popsute