Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nic nie widać. Co do ILRE to wystawiłem tam wszystko co tu. I co? Zgadnij gdzie ludzie kupują? I nie jestem cebulą i obniżyłem tam ceny bo jest niższa prowizja. Baaa sam serwis daje dodatkową zniżkę w apce, na którą się zgadzam, więc jest jeszcze taniej. Ja tego nie rozumiem, ale ludzie mają chyba na potylicy już wyryte Allegro, a Ci perfekcyjnie starają się to **piiip**aczyć w nicość.
I to mnie też dziwi. Chyba świadomych kupujących jest mniejszość, a większość pewnie nie zauważyło, że coś się zmieniło. Niedawno rozmawiałem ze znajomą, która dość często kupuje na Alle, mówi, że rzeczywiście trudniej jej się kupuje, ale nie potrafiła powiedzieć dlaczego. A tego portalu, o którym piszesz w ogóle nie znała.
@Elektron5 napisał(a):
Nic nie widać. Co do ILRE to wystawiłem tam wszystko co tu. I co? Zgadnij gdzie ludzie kupują
20-kilka lat istnienia platformy nie będzie łatwo podważyć w 3 miesiące, nie ma się co nastawiać, że ludzie zaczną tam kupować nagle i już. Trzeba reklamy, trzeba wskazywać... ja już to robię wśród znajomych i rodziny ale to jest proces, tak jak procesem było urośnięcie w siłę Allegro.
Ale jakie mamy inne wyjście? Dla mnie to masochizm tutaj kupować, szukanie odpowiedniej aukcji zajęłoby mi chyba z pół dnia - za to mam im dawać zarobić? W życiu, nawet gdyby tu było 10 razy taniej niż gdziekolwiek indziej, po prostu są jakieś granice tego, co można akceptować.
Gramofony/Amplitunery nie moja bajka, zupełnie.
Na obrazkach
1) podsumowanie 320 cebulionów do płatności
2) po przejściu do płatności 382 cebuliony
Cudowne rozmnożenie i to nie wina w dodatku.
@Client:65132902 napisał(a):
btw. ILRE jest ok, ale jest tam DROŻEJ. Jeśli chcą powalczyć o rynek to musi się cebula ograniczyć... kibicuję. (pomijam kwestie marketingu bo słabizna -w mojej ocenie oczywista).
O, ciekawe, ja widziałem tam rzeczy taniej niż na Allegro ale pewnie zależy od asortymentu. Z resztą nie wierzę żeby się jakiemuś sprzedawcy bardziej tu niż tam opłacało coś sprzedać albo bardziej tu niż na swojej stronie w swoim sklepie, dlatego ja bym pisał do sprzedawcy wprost: "Dzień dobry, widziałem że ma Pan(i) na Allegro po tyle i tyle, chcę kupić po tej cenie ale w innym miejscu..." itd.
Czytam dzisiaj w prasie że "allegro zaczyna współpracę z DHL". Wiem że to nie bezpośrednio w temacie, ale dla mnie to jest w temacie, w tym sensie że - globalna NIE POLSKA (ale kiedyś polska) firma allegro ponieważ działała w Polsce i w większości decydowali Polacy, przynajmniej promowano polską gospodarkę, poprzez wsparcie polskich firm, takich jak InPost i Orlen. No to teraz - kiedy w allegro już Polacy nie pracują (na kierowniczych stanowiskach, bo jako robole, monterzy i automaty biologiczne w call center to WYŁĄCZNIE Polacy) i nie podejmują decyzji, globalna korporacja allegro - oddział w Polsce wspiera... niemiecką gospodarkę - firmę DHL!
W Niemczech byłoby to nie do pomyślenia, że jakiś dominujący koncern działający w Niemczech jest nie niemiecki, a już na pewno nie że ten koncern będzie promował polską firmę. Niemcy by tego nie przełknęli - dlatego też ich gospodarka jest tak silna, bo Niemcy kupują TYLKO I WYŁĄCZNIE produkty niemieckie, w niemieckich firmach.
Nie wiem czy Polacy kiedyś to zrozumieją, ale ja osobiście w allegro już definitywnie przestaję kupować, za ich wsparcie dla niemieckiej gospodarki KOSZTEM polskiej - bo to jest tzw. gra o sumie zerowej! Jest to kropla która u mnie przelała czarę goryczy.
Allegro od dzisiaj dla mnie przestało istnieć!
@qubick Absolutnie się zgadzam! Dlatego też odchodzę od niepolskiego już allegro. A mogło być tak pięknie... Nasze polskie chluby: Allegro i InPost, które mogłyby tak pięknie współpracować (nie ma wsi w Polsce, gdzie InPost nie miałby swojego paczkomatu), zostawiliby wszystkich wielkich, obcych przewoźników w tyle. Tak jak wcześniejsze allegro zostawiło w tyle gigantów, którzy chcieli wejść do Polski. Tak się zeszmacić sprzedaniem się!!!!!!!
Ludzie z Allegro,
Czy nie widzicie, że obecna polityka działa na szkodę sprzedających, kupujących i samego Allegro, które bierze od wszystkiego prowizję.
Przekażcie ten wątek swoim szefom i wszystkie kwestie, które są tu zawarte.
Na tej platformie bazuje rzesza sprzedających i kupujących. To jest kpina tak traktujecie użytkowników swojej platformy. Może ktoś szczerze i na poważnie odpowie na postawione tu zarzuty.
Czytacie to wszystko i co z tego wynika. Gów... . Odpowiedź, że można kliknąć guzik "zobacz podobne" jest śmieszna i obraża użytkowników.
Proszę aby wszyscy pisali o tych problemach, głównie: połączenie ofert w grupy, podawanie ofert, których nie szukamy oraz brak możliwości szukania po najniższej cenie.
Im więcej odpowiedzi w tym wątku i innych podobnych tym lepiej.
To nadal nie zostało naprawione. Trzeba przeszukiwać wszystkimi możliwymi opcjami aby znaleźć najlepszą ofertę. Nie da się już posortować wg ceny by znaleźć najlepszą ofertę. Trzeba przeszukiwać każdą opcję produktu typy kolor, ilość pamięci itd. Aby gdzieś tam wygrzebać najlepszą ofertę. Widzę, że problem już trwa od dawna i obecnie nie da się nawet rozłączać ofert. Duży minus.
Nie da rady z tego allegro już kupować, ch#j mnie strzela z tymi połączonymi widokami, weźcie zróbcie to tak jak było kur#a
Po prostu nowa wyszukiwarka to dramat jeśli chodzi o szukanie niszowych produktów. Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do starej wersji wyszukiwania!!
Wchodząc dziś na Allegro i wyszukując produkt pojawiło się coś takiego 😄
Dziś przywrócono SMART od 45zł. Myślę, że kto jeszcze zaciskał zęby i korzystał, to teraz zrezygnuje.
Dodaję kolejną rzecz do błędów: Po zadaniu pytania do sprzedającego bardzo często jest autoodpowiedź. Jest to strasznie WK*******CE. Jakieś automaty "zarejestrowaliśmy...", "odpowiemy jak najszybciej......". Jeżeli wchodzi to do jakiś statystyk w stylu "jak szybko odpowiada sprzedawca" to jest to KŁAMSTO i bardzo denerwujące dla pytającego. Dostaje maila, że ma odpowiedź, a tam NIE MA odpowiedzi, tylko jakiś autoresponder - OHYDA.
Jest dokładnie tak jak piszesz, szybkość odpowiedzi jest wliczana w statystyki więc po to sprzedawcy z tego korzystają i nie ma się czemu temu dziwić. Za kilkanaście złotych miesięcznie mają z 20% punktów. Jak to wprowadzali może autoresponderów jeszcze nie było ale teraz to norma. Można powiedzieć że to nie została zmienione przez nieuwagę? Że zapomnieli? Nie, w tym albo poprzednim miesiącu usunęli z statystyk w jakości sprzedaży Zadowolenie Kupujących, w praktyce oznacza to tyle że nie ma znaczenia dla ogólnych wyników w tzw. Jakości Sprzedaży ile wystawi się gwiazdek. Teraz podział zostaje na negatyw albo pozytyw, a mimo tego można gwiazdkami operować...
Też na to zwracałem uwagę do allegro. Odpisuje zawsze osobiście. Czasami od razu, czasami po godzinie, a czasami się spóźnię i po 24 godzinach, ale odpisuje na temat. Często jak to ja zadaje pytanie, odpowiada automat coś w stylu " dziękujemy za pytanie, odpowiemy najszybciej jak to możliwe". Ni odpowiadają, czasami po godzinie, czasami na drugi dzień, a czasami wcale nie ma odpowiedzi. Ale terminowość odpowiedzi w statystykach jest 100%.
To jest zwyczajne oszustwo i wk.... ludzi. A jeszcze taki automat przychodzi po kilkunastu / kilkudziesięciu minutach i pytający na prawdę myśli, że to odpowiedź. Strasznie to denerwujące jest.
Co do platformy E... to wydaje mi się, że nie wykorzystuje swojej szansy. Powinni marketingowo zadziałać i przyciągnąć sprzedających i kupujących, nawet ograniczając chwilowo zyski. Jak nie teraz to kiedy. Niestety dla szarego Kowalskiego darmowa przesyłka przy kilku zakupach w miesiącu robi różnicę. Nie zawsze kupuje się drogie rzeczy, a tu darmowa dostawa jest od 79pln, chociaż z drugiej strony bez abonamentu. Dwa, dalej jest tam mało ofert. Sam po sobie widzę, że niektórych rzeczy nie ma tam w ogóle. Jak są, nie zawsze jest taniej. Wybieram tam, gdzie mam taniej. Także do dzieła, inne popularne platformy również !!!
Er.. właśnie miałem pierwszą sprzedaż u nich po ponad miesiącu. I powiem tak... Prowizja jaką naliczyli to kabaret. Wcześniej widziałem jakiś stary cennik, znalazłem nowy dopiero jak zobaczyłem ile pobrali. Na portalu sugerują obniżkę o 2,81% względem "rynku". Wiadomo o kogo im chodzi. Może miało to odzwierciedlenie do marca 2024, ale w tym czasie podnieśli prowizje i wiecie jaka jest różnica? Pomijam jakieś dodatki 15zł za przesyłkę w smart czy allegro pay 6zł, bo oni mają także swój abonament 99zl żeby mieć więcej bajerów sklepowych, które na alle są często w standardzie. Różnica to 0,37% w moim dziale. I powiem krótko SPADLI Z CH... Ceny u nich ustawiłem mniejsze bo myślałem że jest niższa opłata, ale przy takim zainteresowaniu, właściwie to nawet nie ma tam funkcji ile ktoś razy w ogóle wszedł na moją ofertę, to już zastanawiam się, czy nie zmarnowałem tylko czasu i mocno zastanawiam czy dalej kontynuować tam wystawianie, bo w sumie po co? Polski kapitał i za 1/10 wejść, bo tak mówią ich ogólne statystyki liczą sobie 0,37% mniej. I weź tu wspieraj swoich jak oni orzą cię bardziej niż obcy. Mój czas jest cenniejszy niż 0,37%, no w porywach do 1% gdy zrezygnuję z abonamentu. Prawdę mówiąc wolę nawet zacząć promować tutaj, bo przynajmniej jest większa szansa że będzie tego efekt. Także czar prysł jak bańka, gdy spojrzymy ile oni ciągną po 3 latach od premiery. Szok. Kolejna sprawa system zamawiania paczek taki, że nawet nie wiem czy zlecenie odbioru poszło, bo nigdzie o tym nie piszą, a obsługa milczy. A w przesyłkach pod zlecenie na podjazd mam "-" i bądź mądry. Szkoda słów.
Zgadzam się - ten moment jest najlepszą szansą dla polskiego E..i , gdy konkurent-gigant się chwieje. A może nie chwieje, lecz przeistacza z platformy dla sprzedawców detalicznych - w coś w rodzaju centrum logistycznego: Sklep-Magazyn-Dostawa. Po tym, jak prą na "fulfillment" (a ten jest raczej dla producentów i hurtowników) można by się z czymś takim właśnie liczyć. Tego nam nie powiedzą, bo byśmy stąd za szybko uciekli, a z czegoś przecież, przeprowadzając ten proces, musi pomarańczowe allegro żyć. To takie moje przemyślenia, bo trudno uwierzyć, że z taką determinacją chcą się samozaorać tymi zmianami.
Powinni to wykorzystać dla siebie jak najszybciej - tak niebieska platforma jak i sprzedawcy. Też tu mam wystawione oferty, taniej niż na allegro, i kupuję też tutaj (jak na razie wszystko, co potrzebuję, mogę tu znaleźć), na allegro już nie kupuję od miesięcy.
Wow, to faktycznie jest taka padaka, że to aż się nie mieści w głowie.
Oferty są łączone nieprawidłowo, tytuły jednego przedmiotu "przeciekają" na inny (przykład, szukałem baterii do komputera, tytuł elementu zawierał słowo "Rhinocell", ale jak kliknęło się na produkt, to otwierał się jakiś chiński szrot, nie to, co chciałem kupić).
Allegro, rozumiem, że testy A/B wykazały, że ludzie kupują pierwsze lepsze guano, ale to, co się dzieje aktualnie z tym łączeniem ofert zakrawa o pomstę do nieba. Nie da się znaleźć 95% rzeczy, których się szuka, a jedyne tak naprawdę na tym zyskuje to oferty sponsorowane, bo lecą na górę. To nie jest funkcjonalność proużytkownikowa, a jedynie proreklamodawcowa. Więc dzięki, uprościliście mi względnie decyzję o szukaniu ofert na własnych sklepach sprzedawców, gdzie nie będą musieli płacić "allegroharaczu" od każdego sprzedanego przedmiotu.
A szkoda, bo Allegro było moją platformą sprzedażową z wyboru od bardzo wielu lat. Szkoda po prostu widzieć taki upadek motywowany tylko i wyłącznie kasą.