Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu.
Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To nadal nie zostało naprawione. Trzeba przeszukiwać wszystkimi możliwymi opcjami aby znaleźć najlepszą ofertę. Nie da się już posortować wg ceny by znaleźć najlepszą ofertę. Trzeba przeszukiwać każdą opcję produktu typy kolor, ilość pamięci itd. Aby gdzieś tam wygrzebać najlepszą ofertę. Widzę, że problem już trwa od dawna i obecnie nie da się nawet rozłączać ofert. Duży minus.
Nie da rady z tego allegro już kupować, ch#j mnie strzela z tymi połączonymi widokami, weźcie zróbcie to tak jak było kur#a
Po prostu nowa wyszukiwarka to dramat jeśli chodzi o szukanie niszowych produktów. Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do starej wersji wyszukiwania!!
Wchodząc dziś na Allegro i wyszukując produkt pojawiło się coś takiego 😄
Dziś przywrócono SMART od 45zł. Myślę, że kto jeszcze zaciskał zęby i korzystał, to teraz zrezygnuje.
Dodaję kolejną rzecz do błędów: Po zadaniu pytania do sprzedającego bardzo często jest autoodpowiedź. Jest to strasznie WK*******CE. Jakieś automaty "zarejestrowaliśmy...", "odpowiemy jak najszybciej......". Jeżeli wchodzi to do jakiś statystyk w stylu "jak szybko odpowiada sprzedawca" to jest to KŁAMSTO i bardzo denerwujące dla pytającego. Dostaje maila, że ma odpowiedź, a tam NIE MA odpowiedzi, tylko jakiś autoresponder - OHYDA.
Jest dokładnie tak jak piszesz, szybkość odpowiedzi jest wliczana w statystyki więc po to sprzedawcy z tego korzystają i nie ma się czemu temu dziwić. Za kilkanaście złotych miesięcznie mają z 20% punktów. Jak to wprowadzali może autoresponderów jeszcze nie było ale teraz to norma. Można powiedzieć że to nie została zmienione przez nieuwagę? Że zapomnieli? Nie, w tym albo poprzednim miesiącu usunęli z statystyk w jakości sprzedaży Zadowolenie Kupujących, w praktyce oznacza to tyle że nie ma znaczenia dla ogólnych wyników w tzw. Jakości Sprzedaży ile wystawi się gwiazdek. Teraz podział zostaje na negatyw albo pozytyw, a mimo tego można gwiazdkami operować...
Też na to zwracałem uwagę do allegro. Odpisuje zawsze osobiście. Czasami od razu, czasami po godzinie, a czasami się spóźnię i po 24 godzinach, ale odpisuje na temat. Często jak to ja zadaje pytanie, odpowiada automat coś w stylu " dziękujemy za pytanie, odpowiemy najszybciej jak to możliwe". Ni odpowiadają, czasami po godzinie, czasami na drugi dzień, a czasami wcale nie ma odpowiedzi. Ale terminowość odpowiedzi w statystykach jest 100%.