anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji rozłącz te same oferty.

renata86aa
#9 Pomysłodawca#

Przed chwilą po wpisaniu jakiekolwiek frazy zauważyłem, że wyszukiwanie działa jedynie dla produktów a nie ofert. Nie mam opcji rozłączenia produktu. 

Czy to jakiaś zmiana czy błąd ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 144 ODPOWIEDZI 2 144

a-z-best86
#1 Nowicjusz#

To nadal nie zostało naprawione. Trzeba przeszukiwać wszystkimi możliwymi opcjami aby znaleźć najlepszą ofertę. Nie da się już posortować wg ceny by znaleźć najlepszą ofertę. Trzeba przeszukiwać każdą opcję produktu typy kolor, ilość pamięci itd. Aby gdzieś tam wygrzebać najlepszą ofertę. Widzę, że problem już trwa od dawna i obecnie nie da się nawet rozłączać ofert. Duży minus.

oznacz moderatorów

Dawid0622
#8 Zapaleniec#

Nie da rady z tego allegro już kupować, ch#j mnie strzela z tymi połączonymi widokami, weźcie zróbcie to tak jak było kur#a

oznacz moderatorów

arti183
#8 Zapaleniec#

Po prostu nowa wyszukiwarka to dramat jeśli chodzi o szukanie niszowych produktów. Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do starej wersji wyszukiwania!!

oznacz moderatorów

kostek300i
#7 Wielbiciel#

Wchodząc dziś na Allegro i wyszukując produkt pojawiło się coś takiego 😄1.jpg2.jpg

oznacz moderatorów

frulik
#9 Pomysłodawca#

Dziś przywrócono SMART od 45zł. Myślę, że kto jeszcze zaciskał zęby i korzystał, to teraz zrezygnuje.

Dodaję kolejną rzecz do błędów: Po zadaniu pytania do sprzedającego bardzo często jest autoodpowiedź. Jest to strasznie WK*******CE. Jakieś automaty "zarejestrowaliśmy...", "odpowiemy jak najszybciej......". Jeżeli wchodzi to do jakiś statystyk w stylu "jak szybko odpowiada sprzedawca" to jest to KŁAMSTO i bardzo denerwujące dla pytającego. Dostaje maila, że ma odpowiedź, a tam NIE MA odpowiedzi, tylko jakiś autoresponder - OHYDA.

oznacz moderatorów

AkcesoriaIT
#10 Popularyzator#

Jest dokładnie tak jak piszesz, szybkość odpowiedzi jest wliczana w statystyki więc po to sprzedawcy z tego korzystają i nie ma się czemu temu dziwić. Za kilkanaście złotych miesięcznie mają z 20% punktów. Jak to wprowadzali może autoresponderów jeszcze nie było ale teraz to norma. Można powiedzieć że to nie została zmienione przez nieuwagę? Że zapomnieli? Nie, w tym albo poprzednim miesiącu usunęli z statystyk w jakości sprzedaży Zadowolenie Kupujących, w praktyce oznacza to tyle że nie ma znaczenia dla ogólnych wyników w tzw. Jakości Sprzedaży ile wystawi się gwiazdek. Teraz podział zostaje na negatyw albo pozytyw, a mimo tego można gwiazdkami operować...

oznacz moderatorów

www-lapkom24-pl
#10 Popularyzator#

Też na to zwracałem uwagę do allegro. Odpisuje zawsze osobiście. Czasami od razu, czasami po godzinie, a czasami się spóźnię i po 24 godzinach, ale odpisuje na temat. Często jak to ja zadaje pytanie, odpowiada automat coś w stylu " dziękujemy za pytanie, odpowiemy najszybciej jak to możliwe". Ni odpowiadają, czasami po godzinie, czasami na drugi dzień, a czasami wcale nie ma odpowiedzi. Ale terminowość odpowiedzi w statystykach jest 100%. 

oznacz moderatorów

frulik
#9 Pomysłodawca#

To jest zwyczajne oszustwo i wk.... ludzi. A jeszcze taki automat przychodzi po kilkunastu / kilkudziesięciu minutach i pytający na prawdę myśli, że to odpowiedź. Strasznie to denerwujące jest.

oznacz moderatorów

kontrovers
#7 Wielbiciel#

Co do platformy E... to wydaje mi się, że nie wykorzystuje swojej szansy. Powinni  marketingowo zadziałać i przyciągnąć sprzedających i kupujących, nawet ograniczając chwilowo zyski. Jak nie teraz to kiedy. Niestety dla szarego Kowalskiego darmowa przesyłka przy kilku zakupach w miesiącu robi różnicę. Nie zawsze kupuje się drogie rzeczy, a tu darmowa dostawa jest od 79pln, chociaż z drugiej strony bez abonamentu. Dwa, dalej jest tam mało ofert. Sam po sobie widzę, że niektórych rzeczy nie ma tam w ogóle. Jak są, nie zawsze jest taniej. Wybieram tam, gdzie mam taniej. Także do dzieła, inne popularne platformy również !!!

oznacz moderatorów

Elektron5
#9 Pomysłodawca#

Er.. właśnie miałem pierwszą sprzedaż u nich po ponad miesiącu. I powiem tak... Prowizja jaką naliczyli to kabaret. Wcześniej widziałem jakiś stary cennik, znalazłem nowy dopiero jak zobaczyłem ile pobrali. Na portalu sugerują obniżkę o 2,81% względem "rynku". Wiadomo o kogo im chodzi. Może miało to odzwierciedlenie do marca 2024, ale w tym czasie podnieśli prowizje i wiecie jaka jest różnica? Pomijam jakieś dodatki 15zł za przesyłkę w smart czy allegro pay 6zł, bo oni mają także swój abonament 99zl żeby mieć więcej bajerów sklepowych, które na alle są często w standardzie. Różnica to 0,37% w moim dziale. I powiem krótko SPADLI Z CH... Ceny u nich ustawiłem mniejsze bo myślałem że jest niższa opłata, ale przy takim zainteresowaniu, właściwie to nawet nie ma tam funkcji ile ktoś razy w ogóle wszedł na moją ofertę, to już zastanawiam się, czy nie zmarnowałem tylko czasu i mocno zastanawiam czy dalej kontynuować tam wystawianie, bo w sumie po co? Polski kapitał i za 1/10 wejść, bo tak mówią ich ogólne statystyki liczą sobie 0,37% mniej. I weź tu wspieraj swoich jak oni orzą cię bardziej niż obcy. Mój czas jest cenniejszy niż 0,37%, no w porywach do 1% gdy zrezygnuję z abonamentu. Prawdę mówiąc wolę nawet zacząć promować tutaj, bo przynajmniej jest większa szansa że będzie tego efekt. Także czar prysł jak bańka, gdy spojrzymy ile oni ciągną po 3 latach od premiery. Szok. Kolejna sprawa system zamawiania paczek taki, że nawet nie wiem czy zlecenie odbioru poszło, bo nigdzie o tym nie piszą, a obsługa milczy. A w przesyłkach pod zlecenie na podjazd mam "-" i bądź mądry. Szkoda słów. 

oznacz moderatorów

bethke
#10 Popularyzator#

Zgadzam się - ten moment jest najlepszą szansą dla polskiego E..i , gdy konkurent-gigant się chwieje. A może nie chwieje, lecz przeistacza z platformy dla sprzedawców detalicznych - w coś w rodzaju centrum logistycznego: Sklep-Magazyn-Dostawa. Po tym, jak prą na "fulfillment" (a ten jest raczej dla producentów i hurtowników) można by się z czymś takim właśnie liczyć. Tego nam nie powiedzą, bo byśmy stąd za szybko uciekli, a z czegoś przecież, przeprowadzając ten proces, musi pomarańczowe allegro żyć. To takie moje przemyślenia, bo trudno uwierzyć, że z taką determinacją chcą się samozaorać tymi zmianami.

Powinni to wykorzystać dla siebie jak najszybciej - tak niebieska platforma jak i sprzedawcy. Też tu mam wystawione oferty, taniej niż na allegro, i kupuję też tutaj (jak na razie wszystko, co potrzebuję, mogę tu znaleźć), na allegro już nie kupuję od miesięcy.

oznacz moderatorów

DeviousMike
#3 Debiutant#

Wow, to faktycznie jest taka padaka, że to aż się nie mieści w głowie.

Oferty są łączone nieprawidłowo, tytuły jednego przedmiotu "przeciekają" na inny (przykład, szukałem baterii do komputera, tytuł elementu zawierał słowo "Rhinocell", ale jak kliknęło się na produkt, to otwierał się jakiś chiński szrot, nie to, co chciałem kupić). 

Allegro, rozumiem, że testy A/B wykazały, że ludzie kupują pierwsze lepsze guano, ale to, co się dzieje aktualnie z tym łączeniem ofert zakrawa o pomstę do nieba. Nie da się znaleźć 95% rzeczy, których się szuka, a jedyne tak naprawdę na tym zyskuje to oferty sponsorowane, bo lecą na górę. To nie jest funkcjonalność proużytkownikowa, a jedynie proreklamodawcowa. Więc dzięki, uprościliście mi względnie decyzję o szukaniu ofert na własnych sklepach sprzedawców, gdzie nie będą musieli płacić "allegroharaczu" od każdego sprzedanego przedmiotu.

A szkoda, bo Allegro było moją platformą sprzedażową z wyboru od bardzo wielu lat. Szkoda po prostu widzieć taki upadek motywowany tylko i wyłącznie kasą.

oznacz moderatorów

Rafiusz
#9 Pomysłodawca#

No i postękaliśmy pobiadaliśmy, nic nie można na allegro znaleźć i temat do zamknięcia 😄

Nic się nie zmieni 🙂

oznacz moderatorów

Client:65132902
#8 Zapaleniec#

Mi się zmieniło, jeśli mogę kupuję w innych miejscach. Szkoda czasu na przeglądanie allegro.

Średni czas aby wybrać coś rozsądnego to 30 minut, pomijam zupełnie wyszukiwanie i zupełnie nietrafione wyniki -> wpiszcie sobie: "mydło malarskie 5l" 🙂

 

Ostatnio zauważyłem, że jak zmienię IP mam różne wyniki wyszukiwania, więc no cóż - pomyślcie sami.

 

Pomijam zupełnie również cokolwiek obserwowane, to również mija się z celem

Screenshot 2024-12-14 113843.png

 

Sam proces sprzedaży: (haha ciekawe czy tym razem przejdzie w skrócie przed dostawą i płatności wylicza 320 po podsumowaniu 380 🙂

jujutsu4.png

 

jujutsu2.png

 

Allegro = ZERO wiarygodności

(jak dla mnie oczywista)

Pozdrawiam serdecznie:

PS. Już nie szukam zimnioków z politbiurem 🙂 bo nie ma co tu szukać...

oznacz moderatorów

dorothy2
#11 Animator#

@Client:65132902  napisał(a):

Mi się zmieniło, jeśli mogę kupuję w innych miejscach. Szkoda czasu na przeglądanie allegro.


Ja już wyłącznie kupuję w innych miejscach 🙂 zawsze się da. Cóż, skoro tego chcą... Jeszcze tylko aukcje WOŚP mnie tu trzymają, czekam kiedy i tam coś zepsują 😄 (choć tam też psuli co roku), ach z resztą to też jest temat rzeka żeby na WOŚP wystawić coś bez numeru produktu itp...

oznacz moderatorów

Xareen
#7 Wielbiciel#

Siema! Ja już tak od połowy października piszę co chwilę do allegro o to, by przywrócili opcję rozłączenia ofert. Tylko mnie zbywają, jakie to zrobili dobre rozwiązanie. Nic do nich nie dociera. Posłałam im dziesiątki zrzutów ekranów i linków, gdzie ewidentnie widać jak niefunkcjonalne i zawodne jest teraz to allegro. Nic ich to nie obchodzi. Idą w zaparte. Teraz im wysłałam link do tego forum, że nie tylko mnie to wkurza. Ciekawe co odpiszą. Może wszyscy powinni do nich w tej sprawie napisać i zawalić im skrzynkę mailową. Może wtedy, by dostrzegli problem, że zapieprzyli wyszukiwania tak wielu ludzi. Pisałam im, że kupujący nie znajdą tego co chcę, a sprzedawcy nie zarobią. Ale ich to nie rusza. Piszcie do nich ile się da. Konkretnie do allegro przez "Pomoc". Może zajarzą.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

idą w zaparte bo to kogoś pomysł był i dostał by po głowie za to więc muszą iść tą drogą 🙂 u nich ze statystyk pewnie wynika, że to **piiip**isty pomysł 😄

oznacz moderatorów

Elektron5
#9 Pomysłodawca#

Patrząc na ilość zwiększonego spamu jaki wysyłają z reklamami "a może kup to, ostatnio przeglądałeś, może to cię zainteresuje..." to widać, że cienko przędą. Nigdy nie było tyłu reklam, w tv, radiu to samo. U mnie sprzedaż szoruje dno, a grudzień to zawsze był w roku najlepszy miesiąc. Jeśli u innych jest to samo, to na nowy rok i wyniki finansowe allegro będzie robić cięcia kadrowe 🤣

oznacz moderatorów

Luczu88
#9 Pomysłodawca#

Znasz przysłowie, "Świni pluć w oczy, a ona mówi ze deszcz pada" tu tak samo..mówisz ze źle, a oni dobrze.

oznacz moderatorów

dorothy2
#11 Animator#

@Xareen  napisał(a):

Siema! Ja już tak od połowy października piszę co chwilę do allegro o to, by przywrócili opcję rozłączenia ofert. Tylko mnie zbywają, jakie to zrobili dobre rozwiązanie.


Ja też pisałem, ale nic satysfakcjonującego nie odpiszą. Albo dostajesz odpowiedź "Kopiuj-wklej", albo nie na temat, albo z czata GPT - serio!! ostatnio partnerka taką dostała, prywatnie tez używamy, więc to od razu widać 😄 ale ok, niech sobie ułatwiają pracę, tylko miło by było gdyby ją przed wysłaniem klientowi chociaż przeczytali, bo w tym przypadku na pewno tak nie było, odpowiedź nie była adekwatna w ogóle do pytania. Także nie wiem za co biorą tam pieniądze.
Czasami nawet zaproponują rozmowę telefoniczną (chyba że tylko na początku tak było), zgodziłem się na to, oczywiście też to nic nie dało, ale przynajmniej pan konsultant taktownie w milczeniu wysłuchał moich uwag i skarg nie próbując robić ze mnie (ani z siebie) **piiip**y, więc mam do tego dużo szacunku.
Ale faktycznie, warto pisać chyba i chociaż sygnalizować jakie to koszmarne rozwiązania wprowadzili, może jednak ilość skarg coś da...

oznacz moderatorów