Brak zwrotu wpłaty i emaila o jego zleceniu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie gdyż dokonałem zwrotu produktu do którego sprzedający zlecił zwrot płatności który otrzymał Identyfikator zwrotu: bf57c378-5eb7-11ee-8ec2-d1cf172f5428 jednak nie otrzymałem na e-mail informacji o zleceniu zwrotu ani nie ma takiej informacji przy szczegółach zakupu. Czy w związku z tym zwrot został wykonany poprawnie i mam oczekiwać na zwrot pomimo braku tych informacji. Jest to zwrot dosyć dużej kwoty więc nie można jej pominąć ani nie zauważyć na koncie.
Numer zamówienia: 87888ad0-4a91-11ee-a5c5-7d97f9370c73
Numer zwrotu: bf57c378-5eb7-11ee-8ec2-d1cf172f5428
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co jest w szczegółach tego zwrotu. Sprzedający może zlecić zwrot ale nie uzbierać środków w AF i wtedy nie przejdzie. Nie płaciłeś czasem za tą transakcję metodą Allegro Pay? Oj zrobim to mądrzej. Dziewczynki, można prosić o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W szczegółach jest tylko jako zgłoszony, ale przesyłka dotarła i została odebrana przez sprzedającego. Płatność była poprzez Blik.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga jeśli otrzymałeś wiadomość to zwrot zaksięgował się poprawnie ,spróbuj w wyszukiwarkę bankowości wkleić numer zwrotu , może to pomoże Ci go zlokalizować .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiadomości właśnie żadnej nie otrzymałem to w pierwszym poście wysłał mi sprzedający jako potwierdzenie, w bankowości też nie ma wiele szukania bo płatność była Blikiem z karty kredytowej i jest to jedyna translacja więc gdyby pieniądze wróciły to karta jest spłacona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga jeśli wiadomość systemowa nie przyszła to sprzedawca zwrotu nie zlecił lub zlecił i nie zaksięgował się poprawnie i nie wie o tym , skontaktuj się z nim i wyjaśnicie na spokojnie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca twierdzi, że zlecił i nawet wysłał jego kopie emaila gdzie dostał potwierdzenie dlatego ktoś by musiał to sprawdzić ze strony Allegro jak jest faktycznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga zaczekaj na Dziewczyny ...... hej...hej .... pobudka !!!! @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlatego właśnie poczekam i jak będę wiedział ostatecznie czy nic się między czasie nie anulowało nie chce robić dodatkowego zamieszania. Bo najbardziej zastanawia mnie brak emaila z informacją żeby miał być zlecony, pierwszy raz takie coś mi się zdarzyło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria ewentualnie jeszcze system go mieli i jest w obiegu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga Już wyjaśniam tę sprawę z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o odrobinę cierpliwości.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję, w takim razie czekam na dalsze informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga Przykro mi, ale ten zwrot nie zostanie sfinalizowany. Skontaktujemy się ze sprzedawcą, aby to wyjaśnić.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, czyli jednak problem jest bardziej poważny niż myślałem. Jeżeli będę musiał podjąć w związku ze sprawą jakieś kolejne kroki to będę czekał na wiadomość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga Ty nie musisz nic robić. 🙂 Sprzedawca będzie musiał zlecić ponownie zwrot. Wszystko z nim wyjaśnimy.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pytanie gdyż mija już tydzień czy jest już coś w mojej sprawie załatwiane? gdyż jak udało mi się dowiedzieć to nikt się jeszcze ze sprzedającym nie skontaktował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga bardzo proszę, abyś w tej sprawie skontaktował się z bankiem, w prowadzonej korespondencji e-mail o numerze 36309992 otrzymałeś potwierdzenie tego zwrotu, jeśli kontakt z bankiem nie rozwiąże problemu, napisz proszę do nas w prowadzonej korespondencji o podanym wyżej numerze.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kontakt z bankiem to było pierwsze od czego zacząłem zanim tu napisałem tylko jak się dowiedziałem we wcześniejszej wiadomości problem nie jest banku bo zwrot nie został sfinalizowany i miał nastąpić kontakt ze strony Allegro ze sprzedającym na co sprzedajacy cały czas czeka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Adam-Maciuga okej, poproszę o chwilę cierpliwości, wyjaśnię to z zespołem który przesłał potwierdzenie tego zwrotu od operatora płatności i wrócę do Ciebie z informacjami.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje, czekam na dalsze informacje.
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »