Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam was serdecznie @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ czy to w porządku (i zgodne z prawem), że w przypadku rozpatrywania reklamacji osoba ją obsługująca podpisuje się jedynie imieniem ? Dostałem od Was odpowiedź, jak poprosiłem o nazwisko osoby rozpatrującej reklamację: „nie mam takiego obowiązku”. Pomimo, że poprosiłem o nazwisko. Uważam, takie podejście za bardzo nieprofesjonalne.
@hammer16 Są w Allegro działy, których pracownicy nie podpisują się w korespondencji imieniem i nazwiskiem. Jest to podyktowane względami bezpieczeństwa.
Przykładem takiego miejsca jest również Allegro Gadane.
Ale Natalia nie mówię o allegro gadane tylko odpowiedzi na reklamacje ? Uważam, że tutaj powinna być odpowiedź z imienia i nazwiska . Uważasz, że odpowiedź ,,nie mam takiego obowiązku” jest rzetelna ?
Czyli może każdy odpowiedzieć i byle co? dobrze żeby było wiadomo kto daje odpowiedź, może to być np: jaki nr personalny.
Każdą wiadomość ma nr. referencyjny i po tym identyfikują kto i co napisał
No właśnie chyba nie do końca kolego podczas składania reklamacji to pracownicy allegro prosili mnie o przesłanie zrzutów ekranów odpowiedzi osób obsługujących reklamacje
Allegro to korpo, tam zamiast imienia i nazwiska już lepiej gdyby mieli numery
Odpowiedzi na reklamacje z Państwa strony niestety nie są rzetelne, czy odpowiedź nie powinna zawierać wyraźnego uzasadnienia? A Państwa odpowiedź reklamacyjna wyglądała następująco: tak jak odpowiedział kolega nic nie zrobię
@nat_not dlaczego dorAdcy również nie podają nazwisko podczas rozmów na whattsapie i Messengerze, Jakaś kultura powinna zostać zachowana i obowiązywać
Dodam coś czasami nawet nie podają imienia , kultura powinna obowiązywać każdego , myślę że użytkownik chciałby wiedzieć z kim prowadzi rozmowę, oczywiście chodzi o whattsap i Messenger Gdyby chciał użytkownik złożyć reklamacje to nie będzie znał imienia i nazwiska doradcy, czasami podają imię ale nie będzie znał nazwiska w razie reklamacji
@Agent555 chodzi tutaj o kwestie bezpieczeństwa. Na niektórych kanałach kontaktu oraz w niektórych działach podawane jest tylko imię. Jeśli chodzi np. o rozmowę telefoniczną, doradca podaje imię i nazwisko.
@N_Nitka28 chodzi tylko o rozmowy na whattsapie i Messengerze, czy bezpieczeństwo użytkowników się nie liczy ,użytkownik musi podać w rozmowie na Messengerze i whattsapie swój adres email lub login bo mu każe doradca, nie widzę nic złego żeby na whattsapie i Messengerze doradcy przedstawiali się z imienia i nazwiska
Zgadzam się z kolegą, nie są to żadne kwestie bezpieczeństwa, jak zatem wyjaśnicie, że część osób podpisuję się imieniem i nazwiskiem a część tak jak wspomina kolega nawet nie imieniem. Chodzi na przykład o dział reklamacji, dodatkowo jak poprosiłem o nazwisko to dostałem odpowiedź jak powyżej.
droga koleżanko nie mów mi, że w kwestii reklamacji brak podania nazwiska albo odpowiedź: ,,nie mam takiego obowiązku” jest związana z kwestiami bezpieczeństwa ? Bo w tym momencie to robi się conajmniej zabawne 😀 to po prostu zwykły brak rzetelności
@hammer16 zgadza się, pracownicy Allegro nie mają obowiązku podpisywania się imieniem i nazwiskiem. I w żaden sposób nie wpływa to na Twoją sytuację. Za każdą oficjalną odpowiedź na korespondencję mailową, na czacie czy w rozmowie telefonicznej i na Gadane, jaką otrzymasz od przedstawiciela Allegro - odpowiada (również prawnie) firma Allegro, a nie poszczególne osoby.
Nie ma to też żadnego praktycznego znaczenia - Allegro ma bardzo wielu pracowników, poszczególne osoby odchodzą, przychodzą do Firmy, zmieniają działy, znajomość ich personaliów niczego by nie ułatwiała ani w niczym nie pomagała.
Każdą odpowiedź pracownika jesteśmy rzecz jasna w stanie wewnętrznie zidentyfikować. Jeżeli ktoś prosił Cię o zrzuty ekranu, najpewniej nie podałeś innych informacji identyfikujących, jak numer korespondencji, czas jej prowadzenia, konto lub adres e-mail, z którego ją prowadziłeś.
I owszem, brak nazwiska - poza tym, że jest to standard rynkowy - podyktowany jest między innymi względami bezpieczeństwa. Zdarzały się w przeszłości sytuacje, gdy osoba niezadowolona z jakiejś odpowiedzi nawoływała do zidentyfikowania pracownika w mediach społecznościowych czy ustalenia jego prywatnego adresu.
Czekałem na Twoją odpowiedź 😀 i jak zwykle jest ona jak to ładnie kiedyś określiłeś „półprawdą”. Co powiesz na to, że jak kogoś się prosi aby się przedstawił ten odpowiada, że nie ma takiego obowiązku ? Uważasz, że brak chociażby „dzień dobry” na powitanie też jest ok ? Dlaczego Ty się wypowiadasz w imieniu koleżanki ? Typowo do niej zadałem to pytanie ? I dlaczego w takim razie część użytkowników podpisuję się imieniem i nazwiskiem (na przykład Ty) a część nie. Nie boisz się, że będą się ścigać na portalach społecznościowych ?
@hammer16 co dokładnie w mojej odpowiedzi jest półprawdą?
Jeżeli reklamuję jakąś usługę albo produkt, interesuje mnie moja reklamacja, a nie nazwisko przedstawiciela firmy, z którym rozmawiam. W ogóle nie przyszłoby mi do głowy, żeby takie pytanie zadawać, jeżeli korespondencja odbywa się przez oficjalny kanał kontaktu. Odpowiedź "nie mam takiego obowiązku" masz oczywiście prawo uznać za niegrzeczną, ale jest merytoryczna i zgodna ze stanem faktycznym. Szczerze mówiąc nie wiem, jak można byłoby to inaczej napisać.
Nie masz wpływu na to, który przedstawiciel firmy odpowiada Ci na pytania. Możesz oczywiście oczekiwać, że zrobi to osoba X, ale zazwyczaj takie oczekiwania nie będą spełnione.
Część pracowników podpisuje się nazwiskiem, a część nie, bo takie mamy wewnętrzne procedury. Co do mnie, moje nazwisko jest znane społeczności Allegro od 22 lat, więc powiedzmy, że to siła zwyczaju.
No ok Maciej dzięki za odpowiedź, ale sam mówisz, że każdy odpowiada w imieniu allegro, czyli brak dzień dobry ze strony konsultanta, do widzenia jest wykonana w imieniu allegro i tutaj jest to w pełni do pochwalenia?
Ponieważ kolego odpowiadasz bardzo szybko, mam do Ciebie dwa pytania ? Pracujesz w Allegro podobnie długo jak ja jestem jego użytkownikiem, więc na pewno mi pomożesz. Pierwsza sprawa to dlaczego ankieta, odnośnie jakości obsługi (o jakiej wspominali konsultanci w reklamacji) nigdy do mnie nie dotarła? Druga sprawa to w sumie sytuacja sprzed lat. Jeden z użytkowników sprzedawał używane części samochodowe, potrzebowałem akurat takie dwie części (powiedzmy był to Citroen c1), tymczasem owy użytkownik wysłał części (ale do samochodu marki Citroen c3), oczywiście takich części nie potrzebowałem. Zadzwoniłem do niego w tej sprawie i dostałem odpowiedź: „to ci powinno pasować, tamtych części nie mam ale to jest to samo”, oczywiście to nie było prawdą. Części w żaden sposób nie pasowały, odesłałem je do użytkownika, po tygodniu jakież moje było zdziwienie, gdy otrzymałem zwrot pieniędzy ale bez kosztów transportu. Jak prawidłowo załatwić taką sytuację ? Jak to zgłosić ? Czy jako reklamacje ? Mimo, że sprzedający zrobił to z pełną świadomością ?