Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taką sytuację (dwukrotnie od tego samego sprzedającego): kupując przedmiot była możliwa dostawa w punkcie następnego dnia (droższa) i dostawa za kilka dni listem poleconym (tańsza). wybrałam droższą, gdyż zależało mi na czasie. Następnego dnia, gdy miała być dostawa, dostałam informację od Allegro "Twoja dostawa będzie opóźniona". Jak napisałam do sprzedającego, to odpisał mi, że to Allegro wysyła te informacje i reklamacje mam zgłosić do Allegro. pytanie - czy faktycznie tak jest i jeśli tak, to gdzie znajdę jakiś kontakt do Allegro? pierwszy raz mi się takie coś zdarza.
@karcia_i_miti jak sama nazwa mówi przewidywany czas dostawy, który jest określany przez algorytm allegro.. Sprzedawca określa czas wysyłki.
@karcia_i_miti przewidywany czas dostawy określa specjalny mechanizm i oblicza go na podstawie wcześniejszych wysyłek sprzedającego i dostaw przewoźników.
Więcej o nim dowiesz się w artykule Przewidywany czas dostawy Twojej przesyłki.
@gdvorek Tylko że pytanie było kto określa czas dostawy, a nie w jaki wymyślny sposób ten czas jest wyliczany.
Wiadomo że wylicza to Allegro, więc jeśli Allegro źle policzy, to karany jest sprzedający, ale moderatorowi zwyczajnie nie wolno tego napisać.
Proszę pisać prawdę panie moderatorze !
Algorytm tak pięknie to wylicza, ze co chwilę widać posty sprzedawców gdzie "dostawa na jutro" i możliwość zamówienia kuriera też dopiero na jutro xD. Nie mówiąc o wiecznych postach związanych z niepojawieniem się kurierów po paczki gdy już ten podjazd był....
@karcia_i_miti sprzedawca podaje tylko do kiedy wysyła, jak podał w 24 h i tak nadał to resztę wylicza Allegro, co śmieszne wprowadza w błąd bo podając dostawa pojutrze ( a większość przewoźników ma regulaminowo 2-3 dni na doręczenie ) jest przewidywana, byle klient kupił z resztą walczy sprzedawca 😞
Szczególnie potrafią zakłamywać One Box konta InPost u nich pisać że dostawa za dwa dni a do One Box że jutro mimo że mają regulaminowo 3 dni na dostawę z resztą to co widać po postach często robi się z tego kilka dni 🙂
@kostas11 to nieprawda. Przewidywany czas dostawy wylicza algorytm na podstawie realnych danych - opisujemy je w powyższym artykule.
Nie ma tu „zakłamywania” - to statystyka, nie obietnica.
@gdvorek to brzmi pięknie, ale to przykład hipokryzji Allegro. Doskonale wiecie że kupujący rozumieją to właśnie jako obietnicę, a wy wcale nie wyprowadzacie ich z błędu. Ewentualne negatywy za "nieterminową" dostawę (ja ich nie mam, ale widziałem wiele) także obciążają sprzedawcę, bo przecież "klient ma prawo do subiektywnej oceny".
przewidywany czas dostawy określa specjalny mechanizm i oblicza go na podstawie wcześniejszych wysyłek sprzedającego i dostaw przewoźników.
@gdvorek jakoś sprytnie zapomniałeś wspomnieć czyj jest ten mechanizm i kto nim ręcznie steruje wprowadzając kupujących w błąd (np: święta w grudniu kilka lat temu)
@gdvorek napisał(a):
@kostas11 to nieprawda. Przewidywany czas dostawy wylicza algorytm na podstawie realnych danych - opisujemy je w powyższym artykule.
Nie ma tu „zakłamywania” - to statystyka, nie obietnica.
@gdvorek Co nieprawda? Algorytm jak ma 40% wysyłek z wybranego przedziału czasowego, to już przesuwa przewidywany czas dostawy. Przy niewielkiej ilości paczek wystarczy niewiele, żeby algorytm zaszalał. Sprzedawca próbując wysłać wg przewidywanego czasu paczki, znowu przesuwa sobie granicę, aż dochodzi do momentu że nie jest w stanie spakować paczek, bo godziny odbiorów przez kuriera mijają.
A jak nie wyśle wg zmyślonego czasu wysyłki, który pracuje na naprawdę prymitywnym algorytmie, to Kupujący dostaje informację, że paczka jest opóźniona.
Skąd wy bierzecie te realne dane? Ustawiam termin wysyłki na 2 dni ( np magazyn potrzebuje dnia technicznego -np. na serwis kas ), co przewiduje allegro? dostawa jutro, bo macie "dane" i klient się kłóci, bo on widział, że sklep zadeklarował- nie pokazujecie mu prawdziwej deklaracji sprzedawcy. Albo godzina graniczna wysyłki na 0:01, bo kurierzy nie podjeżdzają lub zabierają losowo paczki rano z punktów, o 10 :00 dostawa na jutro...
No cóż
Nie ma "zakłamywania" -zwykła statystyka mówi, że pomiędzy 27 sierpnia, a 28 sierpnia są 3 dni. 🤣 . Co najlepsze wasza statystyka zawsze "myli się" na "korzyść" allegro delivery
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ To kiedy zrobicie porządek ze swoim algorytmem? i przestaniecie na chama okłamywać klienta, że przesyłka jest opóźniona. Jakoś "statystycznie" 3 dni znów nam nie wyszły Przecież wasz algorytm nie "zakłamuje", nie obiecuje , pomiędzy godziną 17:21 w środę 27,08 do czwartku 28,08 są statystycznie 3 dni.
@shopmw Te dwie informacje, które zaznaczyłeś na zrzucie ekranu, dotyczą odrębnych kwestii. 3 dni to jest czas, jaki zadeklarowałeś na wysyłkę, natomiast 28.08 to jest sugerowany czas wysyłki.
Klient widzi, że 29. 08 przesyłka jest opóźniona. ALLEGRO MU MÓWI, ŻE PRZESYŁKA JEST OPÓŹNIONA. To niedobry sprzedawca "oszust" nie wysłał paczki, allegro mu mówi, że powinna być u niego i jest opóźniona? o jakich dwóch sprawach mówisz? Statystycznie nijak jeden wieczorek nie robi się 3 dniami. Wprowadzacie z premedytacją klienta w błąd jako serwis. Jak widać macie wszystkie dane by odpowiednio odliczyć, w tym przypadku do 3.
@shopmw przewidywany czas dostawy jest wyliczany na podstawie dotychczasowych realizacji wysyłki przez sprzedawcę dla danej metody dostawy. Informacja o opóźnieniu odnosi się właśnie do przewidywanego czasu dostawy, który był wyświetlany kupującemu podczas zakupu, nie do deklarowanego.
Gdyby przesyłki były nadawane zgodnie z deklarowanym przez sprzedawcę czasem, nie byłoby różnicy między czasem deklarowanym a przewidywanym.
To dlaczego klient nigdzie nie widzi czasu deklarowanego? Przecież on jest ważniejszy z punktu widzenia klienta, bo mówi o realnym czasie realizacji zamówienia, zasadniczo wasze przewidywania są mu mniej potrzebne niż zużyty papier toaletowy.? I dlaczego informujecie klienta o opóźnieniu, chociaż termin wysyłki jeszcze nie minął?
@Syrena_zT napisał(a):
@shopmw przewidywany czas dostawy jest wyliczany na podstawie dotychczasowych realizacji wysyłki przez sprzedawcę dla danej metody dostawy. Informacja o opóźnieniu odnosi się właśnie do przewidywanego czasu dostawy, który był wyświetlany kupującemu podczas zakupu, nie do deklarowanego.
Gdyby przesyłki były nadawane zgodnie z deklarowanym przez sprzedawcę czasem, nie byłoby różnicy między czasem deklarowanym a przewidywanym.
Czyli to wina sprzedawcy, że oszukaliście klienta? Sprzedawca rzetelnie oszacował czas wysyłki, ustawił realnie w swojej ofercie. Wy sprzedaliście klientom bajkę, że dostanie wcześniej i to wina sprzedawcy, że nie ma wpływu na wasze konfabulacje i pracuje wg własnych deklaracji ( a nie waszych "przewidywań"?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czekam na odpowiedź ? Dlaczego klient nie widzi czasu zadeklarowanego przez sprzedawcę? nie pytam co widzi, bo to już ustaliliśmy, że waszą urojoną wizję, a nie realne deklaracje sprzedawcy. Proszę wytłumaczyć klientom, dlaczego zdecydowaliście się wprowadzać ich w błąd? Będą przekierowywani do tego wątku. Mamy serdecznie dosyć na odpowiadanie na te oszczerstwa klientów ( to zrzuty tylko z kilku maili z 2 dni).
Skoro jest to tylko sugerowany czas jak twierdzisz to dlaczego wysyłacie informacje o opóźnieniu przesyłki gdy ten czas jeszcze nie minął?
I jakoś nie ma tam informacji, ze to "SUGEROWANE OPÓŹNIENIE"....
Może trochę konsekwencji. Albo coś się traktuje jako sugerowane od początku do końca albo wcale...