anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
281 ODPOWIEDZI 281
Client:36887725
#7 Wielbiciel#

Zainstalowałam aplikacje, kuponu nie dostałam. Co mam zrobić, żeby go dostać?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:86391118 @Client:90445417 na Waszych kontach są już kupony za pobranie aplikacji.
@Client:36887725 poprosiłam o dodanie kuponu na Twoje konto. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:36887725
#7 Wielbiciel#

Nadal nie mam kuponu..

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36887725 dopiero poprosiłam o jego przyznanie, muszę poprosić Cię o cierpliwość. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36887725 kupon jest już na Twoim koncie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kamiloskoks44
#1 Nowicjusz#

witam, też zainstalowałem apke i nie mam kuponu

oznacz moderatorów
Katarzyna_H2
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór, bardzo proszę moderatorów o przypisanie mi kuponu 15 do 1 zakupu w aplikacji. Spełniam warunki a kuponu brak! Proszę o pomoc 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

 Kupon należy odebrać po zalogowaniu się do aplikacji. Czy w powiadomieniach w aplikacji nie widzisz opcji "Odbierz kupon"?

oznacz moderatorów
Katarzyna_H2
#7 Wielbiciel#

Nie mam kuponu w powiadomieniach. Co mogę zrobić więcej? 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Zaczekać do jutra na moderację.🤗

oznacz moderatorów
Katarzyna_H2
#7 Wielbiciel#

Moderacja odbywa się automatycznie? Czy ktoś to musi zlecić? 🥲

oznacz moderatorów
Katarzyna_H2
#7 Wielbiciel#

Jeśli nie mam komunikatu w powiadomieniach czy mogę zrobić coś więcej?

oznacz moderatorów
Client:101418724
#1 Nowicjusz#

Witam. Jak wielu innych tak i ja nie posiadam kuponu za zainstalowanie aplikacji. 

 

Wszystkie warunki spełnione 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
Katarzyna_H2
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Udało się go rozwiac ? Proszę o radę dla mnie 😞

oznacz moderatorów
Katarzyna_H2
#7 Wielbiciel#

Wiem co zrobić. Trzeba wejść na aplikacje i na głównej stronie jest opcja odbierz kod.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Pisałaś wczoraj że nie ma!🤣

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101418724 @kamiloskoks44 upewnijcie się proszę, czy nie macie kuponu do odebrania w aplikacji. Po otwarciu aplikacji na stronie głównej powinien być widoczny przycisk umożliwiający odebranie kuponu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
AgaCzyz1
#1 Nowicjusz#

Nie otrzymałam kuponu za pobraniem aplikacji mobilnej . Proszę o rozwiązanie problemu

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AgaCzyz1 upewnij się proszę, że nie masz kuponu do odebrania. 
Aby to zrobić wejdź na stronę główną w aplikacji, powinnaś zobaczyć tam przycisk "odbierz kupon".

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
AgaCzyz1
#1 Nowicjusz#

nie mam 

oznacz moderatorów