Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Tak widzę, że kupon jest dodany.
Dziekuej za Pomoc!
Zofia
Czy możesz mi pomóc dalej nie widze kupony na swoim koncie: [edycja]
@Net-Track dodaliśmy kupon na Twoim koncie, możesz go wykorzystać do 16.09.2024.
Mógłbym prosić o pomoc? Kuponu ni widu, ni słychu 🙃
@CzarnyWodz Przepraszam Cię za tak długi czas oczekiwania na odpowiedź. Już wyjaśniam Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem.
@CzarnyWodz zgodnie z regulaminem promki "Uczestnik powinien zalogować się na swoje Konto w Aplikacji Mobilnej Allegro i kliknąć przycisk “Odbierz kupon”. 3.09 pobrałeś aplikację, ale nie zalogowałeś się w niej i nie odebrałeś kuponu.
Zrobiłeś już pierwszy zakup, dlatego kupon już nie dostępny.
Tam żadnego kuponu do odbioru nie było! A przy wejściu w apke, ani w sekcji kupony.
@CzarnyWodz Należało się zalogować do aplikacji. W systemie widzimy, że nie było logowania w okresie trwania promocji.
Kupiłem przez apke 2 produkty, przynajmniej 1 był opłacony allegro pay i niby do aplikacji się nie zalogowałem? Ciekawe rzeczy opowiadają Państwo 🤡 Bez zalogowania jak bym skorzystał z tej metody płatności? Powiem tak - nie chodzi o 15 zł ale o fakt. Dla mnie to cyrk i tyle.
@CzarnyWodz przykro mi, ale Twój kupon był aktywny po pobraniu aplikacji. Po dokonaniu jakiekolwiek zakupu nie będzie już widoczny do odebrania.
Dzień dobry, po pobraniu aplikacji allegro, nie otrzymałam promocyjnego kuponu 15 zł. Proszę moderatorów o weryfikację. Próbowałam wysłać zapytanie na support ale nie ma takiej możliwości
Dziękuję za odpowiedź. Spełniam po wyższe warunki a we wskazanej zakładce - "brak aktywnych kuponów"
Mam dokładnie tą samą sytuacje i chyba jest to dość częste na Allegro...
@Client:50171110 @Client:101755739 Weryfikuję wasze zgłoszenia z odpowiednim zespołem.
@Client:50171110 @Client:101755739 Otrzymałam informację, że powinniście mieć możliwość odebrania kuponu po pobraniu aplikacji i zalogowaniu się w niej. To jedyna możliwa droga odbioru kuponu. Po pierwszym zakupie nie będzie już to możliwe.
Dzień dobry, tak jak pisałam wcześniej - pobrałam aplikacje, zalogowałam się w niej i nie otrzymałam żadnych kuponów. Oczywiście że później dokonałam zakupu, gdyby kupony były dostępne skorzystałabym z nich, nie jestem nowicjuszem w zakupach na allegro. Gdzie mogę złożyć reklamację w tej sprawie? Z powyższych zgłoszeń wynika że jest to bardzo częsta sytuacja lub błąd systemu. Proszę o rozwiązanie tego problemu
Cześć, @Client:101755739. Reklamację możesz zgłosić jedynie poprzez formularz kontaktowy. Wskaż powód reklamacji i roszczenia.
W jakiej kategorii znajdował się produkt, który chciałaś kupić z kuponem? Niektóre kategorie są wyłączone z promocji.
Ok, zgłoszę przez formularz, dziękuję. Kupiony przedmiot to zwykły plecak turystyczny
Moja sytuacja jest analogiczna. Dotyczy zamówień z dzisiaj dokonanych przez aplikację. Proszę o przypięcie kuponu do mojego konta.