anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
698 ODPOWIEDZI 698
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@WMMR Przykro mi, jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi. Wysłałam ponaglenie w sprawie kuponu i wrócę z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

Ok

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WMMR kupon jest już na Twoim koncie, dziękuję za cierpliwość! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

No rzeczywiście jest👍

oznacz moderatorów
WMMR
#8 Zapaleniec#

Nie wiem czy to ta zakladka jest? Ani na telefonie ani w przegladarce nic nie widac

oznacz moderatorów
Client:43229483
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43229483 Weryfikuję dlaczego kupon nie wyświelta się do odbioru. Wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
gwiazdeczka_012
#7 Wielbiciel#

U mnie też brak kuponu a warunki spełnione 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@gwiazdeczka_012 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
PatrycjaM0604
#7 Wielbiciel#

Zainstalowałam aplikację. Nigdy nie korzystałam z zakupów przez aplikację, a jednak kuponu o wartości 15 zł nie mam. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@PatrycjaM0604 Już sprawdzam sytuację z działem zajmującym się tą promocją. Wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:56811492
#7 Wielbiciel#

Ja również

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56811492 Konsultuję brak kuponu i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43229483 Kupon jest już na Twoim koncie i jest ważny do 22 listopada. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:100246799
#7 Wielbiciel#

Witam, czy mogłaby Pani również sprawdzić moje konto, bo też nie widzę kuponu... 

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Cześć, mam ten sam problem, po instalacji i zalogowaniu się do apki mobilnej nie otrzymałem kuponu, czy mogę prosić o sprawdzenie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36 , @Client:100246799 Tak, już weryfikuję dlaczego kupon nie jest dostępny do odbioru i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36 , @Client:100246799 Kupon jest już na waszych kontach. Znajdziecie go w tej zakładce oraz przy składaniu zamówienia. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Potwierdzam, dzięki! Wina po stronie appki? bo widzę, że sporo osób zgłasza to samo 😅

oznacz moderatorów
jedrejj
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie otrzymałem kuponu 15 za instalację APK. Gdzie szukać ew. gdzie pisać

oznacz moderatorów