anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
602 ODPOWIEDZI 602
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@gwiazdeczka_012 Konsultuję to z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
PatrycjaM0604
#7 Wielbiciel#

Zainstalowałam aplikację. Nigdy nie korzystałam z zakupów przez aplikację, a jednak kuponu o wartości 15 zł nie mam. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@PatrycjaM0604 Już sprawdzam sytuację z działem zajmującym się tą promocją. Wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:56811492
#7 Wielbiciel#

Ja również

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:56811492 Konsultuję brak kuponu i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43229483 Kupon jest już na Twoim koncie i jest ważny do 22 listopada. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:100246799
#7 Wielbiciel#

Witam, czy mogłaby Pani również sprawdzić moje konto, bo też nie widzę kuponu... 

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Cześć, mam ten sam problem, po instalacji i zalogowaniu się do apki mobilnej nie otrzymałem kuponu, czy mogę prosić o sprawdzenie? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36 , @Client:100246799 Tak, już weryfikuję dlaczego kupon nie jest dostępny do odbioru i wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36 , @Client:100246799 Kupon jest już na waszych kontach. Znajdziecie go w tej zakładce oraz przy składaniu zamówienia. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Potwierdzam, dzięki! Wina po stronie appki? bo widzę, że sporo osób zgłasza to samo 😅

oznacz moderatorów
jedrejj
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie otrzymałem kuponu 15 za instalację APK. Gdzie szukać ew. gdzie pisać

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

Przed chwilą zrobiłem zakup za 95,98 zł przez aplikację (wykorzystałem przy nim ten kupon za instalacje appki)

Niestety i tym razem nie otrzymałem kuponu 🙁 (za pierwsze zakupy w appce)

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Zibi_36. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:116042197
#7 Wielbiciel#

A to ja też mogę prosić 😅

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Zibi_36. Zweryfikowaliśmy to i okazuje się, że nie pobrałeś kuponu za instalację apki, tylko dostałeś ręcznie przypisany kupon przez naszego doradcę.
Drugi kupon nie został przyznany, ponieważ nie pobrałeś poprawnie pierwszego kuponu zgodnie z Regulaminem. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

No tak, ale po zainstalowaniu pierwszy raz waszej aplikacji mobilnej nie otrzymałem żadnego kuponu dlatego to zgłosiłem i moja "reklamacja" została uznana - w takim razie w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon? 😅 (nie dostałem żadnego komunikatu z przyciskiem "odbierz" w appce)

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

@MiMary @Sa_nova Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mogłem poprawnie pobrać pierwszy kupon skoro jako nowy użytkownik appki nie otrzymałem możliwości odebrania kuponu za instalację? Pomimo uznania mojej "reklamacji" wygląda na to, że z automatu zostałem pozbawiony możliwości otrzymania drugiego kuponu za pierwsze zakupy, gdzie spełniłem jego warunki - pierwsze zakupy jako nowy użytkownik appki na kwotę minimum 59 zł 😔

oznacz moderatorów
Zibi_36
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_Uprzejmie przypominam o tym nierozwiązanym wątku 😇

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Zibi_36, przepraszam, że oczekiwałeś na odpowiedź.
Jeśli pierwszy kupon nie został przyznany automatycznie tylko ręcznie, to drugi kupon również nie zostanie przypisany do Twojego konta automatycznie. Te dwie akcje są ze sobą technicznie powiązane i dlatego w przypadku drugiego kuponu system nie zadziałał - zinterpretował to w taki sposób, jakby warunki nie zostały spełnione. 
Poprosiłam o ponowne ręczne przyznanie kuponu. Niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami 🙂 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów