anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
661 ODPOWIEDZI 661
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry! @2980552u kupon jest już na Twoim koncie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
edytaa92
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

W dniu dzisiejszym pobrałam aplikacje, ale nie mam kuponu do wykorzystania. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @edytaa92 działam w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
edytaa92
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Już znalazłam, dziękuję;)

oznacz moderatorów
Julka2701
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, również mam podobny problem z kuponem za zainstalowanie aplikacji, w zakładce z kuponami ni się nie pojawiło,

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Julka2701 kupon jest już na Twoim koncie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:113628600
#2 Obserwator#

Pomimo zainstalowania aplikacji nie pojawił się kupon. Podobny problem jak u innych użytkowników 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A kiedy zainstalowałeś i czy po zalogowaniu do apki sprowadzałeś w powiadomieniach?

oznacz moderatorów
Client:113628600
#2 Obserwator#

Dzisiaj rano. W powiadomieniach ani w kuponach nic nie ma 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113628600 kupon już jest na Twoim koncie.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mizderr
#1 Nowicjusz#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Również nie widzę kuponu na moim koncie 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mizderr Kupon należy odebrać samodzielnie po zalogowaniu się do aplikacji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
huckinnncharlie
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, nadal nie otrzymałem 15zł za logowanie w aplikacji mobilnej. Czy można prosić o wyjaśnienie. Pozdrawiam 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@huckinnncharlie Kupon jest już na Twoim koncie. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:25451624
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

niestety ja również nie widzę kuponu a wszystkie warunki spełniam. 
Uprzejmie  proszę o odpowiedź. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:25451624 Widzę, że już odebrałaś kupon w aplikacji i dziś go wykorzystałaś przy zakupach. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
darianna91
#2 Obserwator#

Dzień dobry, gdzie znajduje się ten kupon? Nie widzę go nigdzie na moim koncie

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@darianna91 Widzę, że kupon za zainstalowanie aplikacji wykorzystałaś 10 grudnia przy zakupach i na koncie masz dostępny drugi kupon za pierwszy zakup w aplikacji - ważny do 17 grudnia. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
pawel_m83
#7 Wielbiciel#

Witam, również nie pojawił się u mnie kod na 15 zł po zainstalowaniu aplikacji

oznacz moderatorów
Client:83046790
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, u mnie podobny problem - specjalnie ściągnęłam aplikację, ale kuponu nie ma:)

oznacz moderatorów