anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
461 ODPOWIEDZI 461
LEW433
#21 Demiurg#

A kiedy zainstalowałeś i czy po zalogowaniu do apki sprowadzałeś w powiadomieniach?

oznacz moderatorów
Client:113628600
#2 Obserwator#

Dzisiaj rano. W powiadomieniach ani w kuponach nic nie ma 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:113628600 kupon już jest na Twoim koncie.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
mizderr
#1 Nowicjusz#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Również nie widzę kuponu na moim koncie 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mizderr Kupon należy odebrać samodzielnie po zalogowaniu się do aplikacji.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:129669266
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, nadal nie otrzymałem 15zł za logowanie w aplikacji mobilnej. Czy można prosić o wyjaśnienie. Pozdrawiam 

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:129669266 Kupon jest już na Twoim koncie. 

oznacz moderatorów
Client:25451624
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

niestety ja również nie widzę kuponu a wszystkie warunki spełniam. 
Uprzejmie  proszę o odpowiedź. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:25451624 Widzę, że już odebrałaś kupon w aplikacji i dziś go wykorzystałaś przy zakupach. 😊

oznacz moderatorów
darianna91
#2 Obserwator#

Dzień dobry, gdzie znajduje się ten kupon? Nie widzę go nigdzie na moim koncie

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@darianna91 Widzę, że kupon za zainstalowanie aplikacji wykorzystałaś 10 grudnia przy zakupach i na koncie masz dostępny drugi kupon za pierwszy zakup w aplikacji - ważny do 17 grudnia. 

oznacz moderatorów
pawel_m83
#7 Wielbiciel#

Witam, również nie pojawił się u mnie kod na 15 zł po zainstalowaniu aplikacji

oznacz moderatorów
Client:83046790
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, u mnie podobny problem - specjalnie ściągnęłam aplikację, ale kuponu nie ma:)

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:83046790 Już działam w sprawie kuponu i wrócę z informają. 

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@pawel_m83 Konsultuję brak kuponu na Twoim koncie. 

oznacz moderatorów
Ryszard_M2
#1 Nowicjusz#

Również nie mam kuponu, a mieć go powinienem. Co to za polityka, że zachęcacie do zainstalowania aplikacji poprzez kupon, o który potem trzeba się dopraszać na forum?

oznacz moderatorów
Client:33340746
#8 Zapaleniec#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Witam. Po pobraniu aplikacji nie otrzymałam kuponu 15zl. Pojawił się jedynie kupon 15 zł na zakupy za min. 59 zł. Dlaczego nie ma kuponu za pobranie aplikacji?

oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

To jest właśnie ten kupon. Jak kupisz z aplikacji to dostaniesz drugi kupon na 15 z

oznacz moderatorów
Client:33340746
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odp.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:33340746 kupon, który otrzymałaś (ważny do 23.08) to właśnie kupon za zainstalowanie aplikacji. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów