anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
574 ODPOWIEDZI 574
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Ozi_86 Kupon należy odebrać samodzielnie w zakładce "Kupony i karty podarunkowe".

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Ozi_86
#8 Zapaleniec#

Wchodziłem w tą zakładkę i nigdzie nie widzę kuponu do odebrania. Przy robieniu zakupów za większą kwotę, też nie pojawia się opcja skorzystania z kuponu?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Ozi_86 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Ozi_86
#8 Zapaleniec#

Kupon pojawił się, dziękuję.

oznacz moderatorów
Client:25388090
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, przed chwilą pobrałam aplikacje i mam ten sam problem... Brak kuponu.

oznacz moderatorów
rofag2serwis
#8 Zapaleniec#

Witam, ja jak wyżej nowe konto, pobrana aplikacja ale kuponu w powiadomieniach nie ma. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@rofag2serwis Weryfikuję kwestię braku kuponu, wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
rofag2serwis
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, już mam. Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
Client:37897408
#7 Wielbiciel#

Witam, niestety nie ma. 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37897408 @Client:102912159 Konsultuję wasze zgłoszenia.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:37897408
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi czy udało się się skonsultować sprawę? 

oznacz moderatorów
szogi_2005
#8 Zapaleniec#

Niestety nie.

oznacz moderatorów
Client:129258793
#7 Wielbiciel#

Ja również nigdzie nie mam do odebrania kuponu na 15zł 😔

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:129258793 Poprosiłam o sprawdzenie dlaczego kupon nie wyświetlił się do odbioru w aplikacji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
rofag2serwis
#8 Zapaleniec#

Jestem po pierwszym zakupie na tym koncie, zamówienie jest opłacone. W jakim czasie przyznawany jest ten drugi kupon za pierwsze zakupy? 

Pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rofag2serwis Rozumiem, że odebrałeś już kupon za pobranie aplikacji?

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
rofag2serwis
#8 Zapaleniec#

Tak, dokładnie tamten został wykorzystany do pierwszych zakupów.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rofag2serwis Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowidzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:129511291
#1 Nowicjusz#

Witam, uruchomiłam nowe konto na świeżej apce i nie widzę kuponu 15 zł.

Proszę o weryfikację 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów