Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@Ozi_86 Kupon należy odebrać samodzielnie w zakładce "Kupony i karty podarunkowe".
Wchodziłem w tą zakładkę i nigdzie nie widzę kuponu do odebrania. Przy robieniu zakupów za większą kwotę, też nie pojawia się opcja skorzystania z kuponu?
@Ozi_86 Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.
Kupon pojawił się, dziękuję.
Dzień dobry, przed chwilą pobrałam aplikacje i mam ten sam problem... Brak kuponu.
Witam, ja jak wyżej nowe konto, pobrana aplikacja ale kuponu w powiadomieniach nie ma. Proszę o pomoc.
@rofag2serwis Weryfikuję kwestię braku kuponu, wrócę z informacją.
Dziękuję, już mam. Pozdrawiam.
Witam, niestety nie ma.
@Client:37897408 @Client:102912159 Konsultuję wasze zgłoszenia.
@w_kiwi czy udało się się skonsultować sprawę?
Niestety nie.
Ja również nigdzie nie mam do odebrania kuponu na 15zł 😔
@Client:129258793 Poprosiłam o sprawdzenie dlaczego kupon nie wyświetlił się do odbioru w aplikacji.
Jestem po pierwszym zakupie na tym koncie, zamówienie jest opłacone. W jakim czasie przyznawany jest ten drugi kupon za pierwsze zakupy?
Pozdrawiam.
@rofag2serwis Rozumiem, że odebrałeś już kupon za pobranie aplikacji?
Tak, dokładnie tamten został wykorzystany do pierwszych zakupów.
@rofag2serwis Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowidzią.
Witam, uruchomiłam nowe konto na świeżej apce i nie widzę kuponu 15 zł.
Proszę o weryfikację
Wyjaśniam to z odpowiednim zespołem.