Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
@MiMary Ja nadal nie mam kuponu. Zrzut ekranu z aplikacji wrzuciłem powyżej. Czy tego problemu nie da się rozwiązać systemowo? Czy każdy jeden użytkownik Allegro, który chce skorzystać z tej promocji będzie musiał prosić o kupon tutaj na forum? Ten system chyba po prostu nie działa.
@wicekdw Konsultuję Twój przypadek.
Problem pojawia się najczęściej, jeśli nie odbieracie kuponu bezpośrednio po logowaniu w aplikacji.
@nat_not dziękuję. Skoro problem pojawia się wtedy gdy ktoś nie odbierze kuponu tuż po pierwszym logowaniu w aplikacji a potem nie da się go już odebrać to najwyraźniej ktoś źle zaprogramował aplikację bo raczej to nie jest sensowne. Aczkolwiek ja nie kojarzę, żeby jakikolwiek komunikat o kuponie wyświetlił mi się nawet po pierwszym zalogowaniu.
@wicekdw Na zrzucie, który wkleiłeś wyżej, widać zielony baner z informacją o kuponie. Jeśli nadal się wyświetla, kliknij w niego, żeby odebrać kupon.
Jest, działa, chyba udało się odebrać. Dzięki. Szkoda, że nie jest to opisane wyraźnie, że jest to ten kupon za zainstalowanie aplikacji, o którym mówi reklama i że nie pojawia się automatycznie w dziale "kupony" na moim koncie.
Mam dokładnie to samo, czy to jest oficjalna polityka firmy żeby nie przyznawać kuponów automatycznie tylko czekać aż klient się o nie upomni? Faktycznie Allegro Smart…
Dzień dobry, pobrałam wczoraj tj. 16.12.2024 aplikację i aby skorzystać z promocji i nie mam kuponu w zakładce kupony. Uprzejmie proszę o dodanie go do mojego konta. Dziękuję
Cześć, @Client:109349665. Możesz już odebrać kupon.
Tez bym poprosila o kupon. Dziekuje.
@uhhuhheruhhuh, kupon możesz odebrać po zalogowaniu do aplikacji - pomarańczowy przycisk ''odbierz'' znajdziesz na stronie głównej.
niestety nadal nie widzę kuponu na moim koncie
@Client:109349665, kupon powinien być do odebrania po zalogowaniu do aplikacji, na głównej stronie, jako pomarańczowy przycisk "odbierz".
Mam, dziękuję!
Witam, także nie posiadam kuponu na 15 zł po pierwszej instalacji apki. Proszę sprawdzenie i dodanie.
Pozdrawiam,
@_Payti_ Kupon musisz odebrać samodzielnie po zalogowaniu się do aplikacji. Sprawdź w powiedomieniach czy pojawia się informacja na ten temat.
Zalogowałem się w aplikacji, ale nadal nigdzie nie mam kuponu do odbioru. W powiadomieniach także nic nie ma na ten temat.
Proszę o sprawdzenie.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
i ja nie mam kuponu
właśnie ściągnęłam aplikację i chciałabym opłacić zakupy wykorzystując zniżkę.
Mam ten sam problem.
Pomocy...
@szogi_2005 @Client:103466979 Czy po zalogowaniu do aplikacji widzicie na stronie głównej zielony baner z informacją o kuponie?
Niestety nie widzę takiego zielonego banera. Kupon jest do odebrania, po naciśnięciu odbierz pojawia się napis "Niestety ta zajawka już nie jest dostępna. Przejdź do nowych treści"