anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupon 15 zł za pobranie aplikacji

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sylwex99
#8 Zapaleniec#

Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?

oznacz moderatorów
698 ODPOWIEDZI 698
Pauli_1985
#7 Wielbiciel#

Zweryfikowałam i niestety niebylo tam kuponu

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Pauli_1985 Czy w powiadomieniach w aplikacji nie widzisz opcji "Odbierz kupon"?

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Pauli_1985
#7 Wielbiciel#

Nie widzę

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Pauli_1985 Konsultuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Pauli_1985 Kupon został dodany do Twojego konta. 🙂 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:129712949
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Mam podobny problem z kuponem. Dzisiaj pobrałem aplikację Allegro, aby uzyskać 15 zł rabatu na zakupy. Natomiast nigdzie nie widzę, aby taki rabat się pojawił. Nie ma go w zakupach, w zakładce moje kupony, ani nie dodał się do mojego koszyka.

 

Proszę o pomoc.

 

Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

@Client:129712949 Dzięki za zgłoszenie, badam sprawę i wrócę jak najszybciej z odpowiedzią 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
matt_rose
Moderator
Moderator

@Client:129712949 Wracam, kupon już powinien znaleźć się na Twoim koncie 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:129995913
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Jak wchodzę na swoim koncie w zakładkę pobierz aplikację allegro wyświetla mi się informacja "Zgarnij kupon 15 złotych za instalację aplikacji". Natomiast jak wejdę w regulamin to widnieje informacja że promocja trwa w okresie od dnia 14.2.2025 - 4.3.2025. W związku z powyższym mam pytanie czy owy kupon ciągle można uzyskać instalując aplikację i widnieje nieaktualna data w regulaminie czy też już on nie obowiązuje? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Client:129995913! Wciąż można otrzymać kupon za zainstalowanie aplikacji, tutaj aktualny regulamin.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Czy promocja obejmuje też wygraną licytację w aplikacji, czy tylko oferty "kup teraz"?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss z kuponu można skorzystać także podczas płatności za wygraną licytację. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Musi być wylicytowana w aplikacji, czy może być i w przeglądarce, a wystarczy tylko opłacić w aplikacji?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss może być wylicytowana w przeglądarce lub aplikacji, nie ma to znaczenia. 
Natomiast aby otrzymać dodatkowy kupn za zakup musi być opłacona w aplikacji. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Gdybym najpierw wygrał licytację a następnie pobrał kupon, to mógłbym go użyć w aplikacji do opłacenia tej licytacji i dostałbym drugi kupon? Dziękuję za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss Tak, aby otrzymać drugi kupon - należy opłacić zakup w aplikacji. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
krzyyss
#8 Zapaleniec#

Czyli, jeśli liczy się tylko opłacenie licytacji w aplikacji, to jeśli najpierw wygrałbym dwie licytacje, to mógłbym je kolejno opłacić z dwoma kuponami po 15 zł?

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@krzyyss w promocji otrzymujesz 2 kupony - 1 za zainstalowanie aplikacji, 2 za pierwszy zakup w aplikacji na kwotę przynajmniej 59 zł (bez kosztów dostawy). Regulamin promocji znajdziesz tutaj.  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
flyhighXX
#7 Wielbiciel#

Ten sam problem co wszyscy. Aplikacja zainstalowana przed chwila, brak info/ pop up etc przy pierwszym logowaniu, brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Z gory dziekuje za pomoc ;).

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@flyhighXX poprosiłam o weryfikację, dlaczego nie otrzymałeś kuponu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów