Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj w przeglądarce zobaczyłam promocję "zgarnij kupon 15 zł za pobranie aplikacji". Dzisiaj pobrałam aplikację i nie widzę żadnego kuponu. Czy ktoś coś wie na ten temat?
Czyli, jeśli liczy się tylko opłacenie licytacji w aplikacji, to jeśli najpierw wygrałbym dwie licytacje, to mógłbym je kolejno opłacić z dwoma kuponami po 15 zł?
Ten sam problem co wszyscy. Aplikacja zainstalowana przed chwila, brak info/ pop up etc przy pierwszym logowaniu, brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Z gory dziekuje za pomoc ;).
@flyhighXX poprosiłam o weryfikację, dlaczego nie otrzymałeś kuponu.
U mnie dokładnie ta sama sytuacja. Aplikacja zainstalowana. brak kuponu 15zl w zakladce moje konto/ kupony. Proszę o rozwiązanie problemu. Z gory dziekuje
@iray @flyhighXX kupony zostały przyznane na Wasze konta 🙂 Są ważne 7 dni.
@Client:109843977 kupon za zainstalowanie aplikacji przyznaliśmy Ci w grudniu 2024 roku, przykro mi, ale stracił już ważność.
Dobry wieczór, u mnie podobny problem. Po zainstalowaniu aplikacji nie ma kuponu 15 zł w zakładce. Dziękuję
Doby wieczór @krystyna-bragiel! Przykro mi, ale zgodnie z regulaminem promocji kupon za zainstalowanie aplikacji może zostać przyznany tylko jeden raz, a na Twoje konto taki kupon był już przyznany w listopadzie 2024 roku.
Witam u mnie również problem z kuponem, baner zielony jest, klikam wyskakuje błąd i kupon nie został dodany do konta
@Client:132902951 Proszę Cię o zrzut ekranu z widokiem pojawiającego się błędu.
Nie otrzymałam kuponu 15 zl za pobranie aplikacji
@Client:130137464 Logujesz się do apki i tam masz odebrać.
Nie otrzymałam kuponu 15 zl za pobranie aplikacji
@Client:130137464 musisz się zalogować przez apke i odebrać.
@Client:130137464 czy zalogowałaś się do aplikacji i potwierdziłaś w niej odbiór kuponu?
Dzień dobry,
Pobrałem dziś aplikacje a kuponu na 15 zł brak .
@Client:39169761 kupon powinien zostać przyznany w ciągu 24h. Sprawdź w powiadomieniach, czy nie masz go do odebrania 🙂
Minęły 24 godziny a kuponu dalej brak
@Client:39169761 kupon został Ci wczoraj przyznany. Widzę, że już z niego skorzystałeś 🙂
Witam także nie otrzymałem