anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
399 ODPOWIEDZI 399
Client:134896509
#7 Wielbiciel

co mam zrobić?

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134896509 Napisz proszę do nad w tej sprawie przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:134896509
#7 Wielbiciel

ja juz wiele razy weryfikowałem płatności i non stop mam blokowane można prosić o odblokowanie

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134896509 Jak już wspomniałam skontaktuj się proszę w tej sprawie przez formularz. Ja niestety na forum nie mogę nic Ci odblokować 😞 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:134896509
#7 Wielbiciel

już mi inna pani odblokowywała dostęp

oznacz moderatorów
Lemeilleurfour
#1 Nowicjusz

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry,

Po raz pierwszy w życiu trafiłem na podobny problem - podczas próby zakupów wyskakuje mi komunikat:

 

Chwilowo nie dokończysz zakupu

  • To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

 

Kiedy przechodzę do formularza wyskakuje mi zwykły formularz kontaktowy

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@Lemeilleurfour  napisz tam, potwierdź, że Ty, to Ty i Ci odblokują 

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Lemeilleurfour Trudno to nazwać wyjątkową sytuacją bo to jest standardowe działanie portalu . Nie tylko nowi użytkownicy na to narzekają bo nawet tacy z długoletnim stażem na allegro też się na to skarżą ,zwłaszcza w licytacjach przy składaniu ofert podczas kończenia licytacji. 

oznacz moderatorów
jabollus
#12 Orędownik

Kiedyś złożyłem swoją ofertę kilka sekund przed zakończeniem licytacji. Coś się zawiesiło w systemie i moja oferta nie została przyjęta, a aukcja się zakończyła 😞

oznacz moderatorów
Client:134896509
#7 Wielbiciel

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Tak jak Ci piszą ,musisz poczekać . Dla nich to wyjątkowa sytuacja ,dla Ciebie strata czasu i nerwów ale niestety coraz więcej klientów ,zwłaszcza z nowymi kontami kupuje i nie opłaca zakupów i sprawdzają ich wiarygodność.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134896509 problem nie powinien już występować. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:45001532
#7 Wielbiciel

Taka sama sytuacja u mnie, jest szansa odblokować konto mimo że jest weekend?

oznacz moderatorów
Client:133159338
#2 Obserwator


To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz. Witam proszę o pomoc oraz odblokowanie możliwości zakupów. Pozdrawiam Serdecznie i życzę miłego dnia! @la_nika 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@Client:133159338  proszę sobie poczytać cały post, pozdrawiam i życzę miłej nocy😉

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:133159338 Poprosiłam odpowiedni zespół o zdjęcie blokady. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:63413200
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

Po raz pierwszy w życiu trafiłem na podobny problem - podczas próby zakupów wyskakuje mi komunikat:

 

Chwilowo nie dokończysz zakupu

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

oznacz moderatorów
Client:134896509
#7 Wielbiciel

To wyjątkowa sytuacja ze względów bezpieczeństwa chcemy jako allegro potwierdzić że to ty robisz zakupy jeśli możesz poczekaj 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:134896509 spróbuj proszę ponownie, problem nie powinien się powtórzyć. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów