Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem kilka rzeczy u sprzedającego, chciałbym zwrócić część. Niestety opcja zwrot towaru jest wyszarzona, nie aktywna. Co robić, jak żyć?
Problem występuje od poniedziałku co najmniej, wielu klientów zgłasza nam brak możliwości wyboru aukcji do zwrotu, pojawia się im komunikat o przekroczonym terminie na zwrot, mimo, że aukcje zakupili w drugiej połowie sierpnia. Zgłoszenie wysłaliśmy do Allegro w dniu wczorajszym, niestety jak widać problem nadal występuje, a my mamy dziesiątki maili i dyskusji od klientów, którzy nie mogą skorzystać z prawa do zwrotu.
@mpssm Dzięki za zgłoszenie. Już zajmujemy się jego weryfikacją.
Dziękuję, widzę, że część aukcji wróciło do możliwości zwrotu jednak takich, których nie planowałam zwracać. Ta jedna, której nr podałam nadal jest wyszarzona i nie można jej odznaczyć. Pozdrawiam
@mpssm @fazzyy @myrha-nt @Client:96306143 Bardzo mi przykro, ale otrzymałam informację, że mamy awarię formularza zwrotu. Nasz zespół już pracuje nad rozwiązaniem. Zwrot możecie zgłosić nie tylko poprzez formularz, wystarczy, że zgłosicie taką chęć sprzedawcy. Dopytuję jeszcze, co należy zrobić w przypadku darmowych zwrotów Smart.
@mpssm @fazzyy @superstore @myrha-nt @Client:96306143 Jeśli wasze zamówienia są Smart, napiszcie proszę do nas przez formularz. Doradcy będą mogli zamówić dla was kuriera po odbiór paczek.
Cóż, mój problem został rozwiązany już baaardzo dawno temu, nie ma potrzeby umawiania odbioru paczek. 🙂
Ok, czyli informuję sprzedawcę o zwrocie i wysyłam maila przez formularz kontaktowy, który znajdę w Pomocy Allegro, w celu umówienia darmowego zwrotu Smart? Dobrze zrozumiałem?
@myrha-nt Tak, zgadza się. 🙂 Poinformuj sprzedawcę na przykład przez Centrum Wiadomości i napisz do nas. Nie musi to być mail, może to być też czat z doradcą. 🙂
Dzięki za pomoc. Udało się wygenerować zwroty.
U mnie już wszystko działa 🙂 Dziękuję za pomoc!