
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiłem kilka rzeczy u sprzedającego, chciałbym zwrócić część. Niestety opcja zwrot towaru jest wyszarzona, nie aktywna. Co robić, jak żyć?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem występuje od poniedziałku co najmniej, wielu klientów zgłasza nam brak możliwości wyboru aukcji do zwrotu, pojawia się im komunikat o przekroczonym terminie na zwrot, mimo, że aukcje zakupili w drugiej połowie sierpnia. Zgłoszenie wysłaliśmy do Allegro w dniu wczorajszym, niestety jak widać problem nadal występuje, a my mamy dziesiątki maili i dyskusji od klientów, którzy nie mogą skorzystać z prawa do zwrotu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mpssm Dzięki za zgłoszenie. Już zajmujemy się jego weryfikacją.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, widzę, że część aukcji wróciło do możliwości zwrotu jednak takich, których nie planowałam zwracać. Ta jedna, której nr podałam nadal jest wyszarzona i nie można jej odznaczyć. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mpssm @fazzyy @myrha-nt @Client:96306143 Bardzo mi przykro, ale otrzymałam informację, że mamy awarię formularza zwrotu. Nasz zespół już pracuje nad rozwiązaniem. Zwrot możecie zgłosić nie tylko poprzez formularz, wystarczy, że zgłosicie taką chęć sprzedawcy. Dopytuję jeszcze, co należy zrobić w przypadku darmowych zwrotów Smart.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mpssm @fazzyy @superstore @myrha-nt @Client:96306143 Jeśli wasze zamówienia są Smart, napiszcie proszę do nas przez formularz. Doradcy będą mogli zamówić dla was kuriera po odbiór paczek.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cóż, mój problem został rozwiązany już baaardzo dawno temu, nie ma potrzeby umawiania odbioru paczek. 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, czyli informuję sprzedawcę o zwrocie i wysyłam maila przez formularz kontaktowy, który znajdę w Pomocy Allegro, w celu umówienia darmowego zwrotu Smart? Dobrze zrozumiałem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@myrha-nt Tak, zgadza się. 🙂 Poinformuj sprzedawcę na przykład przez Centrum Wiadomości i napisz do nas. Nie musi to być mail, może to być też czat z doradcą. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki za pomoc. Udało się wygenerować zwroty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie już wszystko działa 🙂 Dziękuję za pomoc!
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »