anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opcja zwrot towaru jest wyszarzona/nie aktywna.

MAMY ROZWIĄZANIE!
fazzyy
#8 Zapaleniec#

Zakupiłem kilka rzeczy u sprzedającego, chciałbym zwrócić część. Niestety opcja zwrot towaru jest wyszarzona, nie aktywna. Co robić, jak żyć?

oznacz moderatorów
50 ODPOWIEDZI 50
xyz96
#21 Demiurg#

@fazzyy Zobacz zakładkę zwroty w ofercie sprzedawcy. Są tam warunki zwrotu? Czas na zwrot (14 dni od odebrania paczki) nie został przekroczony? Jeśli wszystko się zgadza, zwrot powinien być możliwy. Wyczyść lub zmień przeglądarkę. 

oznacz moderatorów
Client:36455780
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem, 14 dni od odebrania przesyłki mija za 4 dni a opcje zwrotu są nieaktywne, zarówno przez przeglądarkę jak i poprzez aplikację Allegro.

O co tutaj chodzi?

oznacz moderatorów
fazzyy
#8 Zapaleniec#

W pierwszej kolejności sprawdziłem przeglądaki i cache, nadal nie aktywne. Czas na zwrot nie przekroczony. Zastanawia mnie to bardzo mocno.

oznacz moderatorów
designallegro
#7 Wielbiciel#

U mnie to samo, na 90% zakupów mam na szaro zwróć towar, mimo że 14 dni nie minęło. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fazzyy @Client:36455780 @designallegro Możecie tu wkleić zrzut ekranu z widokiem tego problemu? Przekażę go jako potwierdzenie nieprawidłowości do zespołu technicznego.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
fazzyy
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za szybką odpowiedź. Załączam zrzut ekranu z danymi aukcji, może się przydać.2022-02-01 09_53_22-Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handl.png

oznacz moderatorów
fazzyy
#8 Zapaleniec#

Dodam, że przy kilku innych zakupach mieszczących się jeszcze w terminie zwrotu, opcja jest również nie aktywna. (Ich zwrotu nie planuję, sprawdziłem dostępność opcji)

oznacz moderatorów
Client:36455780
#8 Zapaleniec#

U mnie problem właśnie się rozwiązał, pojawiła się opcja zwrotu przesyłki na problematycznym zamówieniu.

oznacz moderatorów
fazzyy
#8 Zapaleniec#

Tadaaaaaam, działa.

Dziękuję. 

oznacz moderatorów
Goseeya
#7 Wielbiciel#

Ja mam właśnie ten problem, nie moge zr9bic zwrotu a sprzedawca ma zaznaczoną opcję. Proszę cos z tym zrobic

oznacz moderatorów
Martuskaa_a
#1 Nowicjusz#

Cześć, mam ten sam problem z kilkoma zamówieniami. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Martuskaa_a Wskaż proszę numery zamówień, których dotyczy Twoje zgłoszenie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Kropelkaa71
#7 Wielbiciel#

Właśnie mam ten sam problem. Minęło dopiero 5 dni i chciałam zwrócić przesyłkę. Sprzedawca daje na to 14 dni. Pierwszy raz mam ten problem, a dużo kupuję.  Ja napisałam do sprzedawcy, zobaczymy co powie.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@fazzyy @Client:36455780 @Kropelkaa71 @designallegro Mam nadzieję, że u wszystkich jest już możliwość zlecenia zwrotu. Jeśli nie, dajcie znać. 

Przepraszamy za nieprawidłowości.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
fazzyy
#8 Zapaleniec#

Wszystko jest już ok. Dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@nat_not nie jest. Problem nadal występuje.

Dzisiaj od rana jest z tym problem, tak jak z powolną zmianą cen przy grupowej edycji.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@medalik_2009 Dziękuję za sygnał. Zespół techniczny został poinformowany o problemie i trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@nat_not chomiki napędzające serwery padają z głodu?

Zwroty zaskoczyły "już". Generalnie masa rzeczy z dużym opóźnieniem dzisiaj działa...

oznacz moderatorów
Maczado
#7 Wielbiciel#

Witam, również nie mam możliwości zwrotu, opcja zwrotu jest wyszarzona. Nie upłynął termin, spełniam warunki zwrotu, proszę o naprawienie

edit: po kilkukrotnym odświeżeniu opcja zwrotu się pojawiła

oznacz moderatorów