Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem kilka rzeczy u sprzedającego, chciałbym zwrócić część. Niestety opcja zwrot towaru jest wyszarzona, nie aktywna. Co robić, jak żyć?
@fazzyy Zobacz zakładkę zwroty w ofercie sprzedawcy. Są tam warunki zwrotu? Czas na zwrot (14 dni od odebrania paczki) nie został przekroczony? Jeśli wszystko się zgadza, zwrot powinien być możliwy. Wyczyść lub zmień przeglądarkę.
Mam ten sam problem, 14 dni od odebrania przesyłki mija za 4 dni a opcje zwrotu są nieaktywne, zarówno przez przeglądarkę jak i poprzez aplikację Allegro.
O co tutaj chodzi?
W pierwszej kolejności sprawdziłem przeglądaki i cache, nadal nie aktywne. Czas na zwrot nie przekroczony. Zastanawia mnie to bardzo mocno.
U mnie to samo, na 90% zakupów mam na szaro zwróć towar, mimo że 14 dni nie minęło.
@fazzyy @Client:36455780 @designallegro Możecie tu wkleić zrzut ekranu z widokiem tego problemu? Przekażę go jako potwierdzenie nieprawidłowości do zespołu technicznego.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Załączam zrzut ekranu z danymi aukcji, może się przydać.
Dodam, że przy kilku innych zakupach mieszczących się jeszcze w terminie zwrotu, opcja jest również nie aktywna. (Ich zwrotu nie planuję, sprawdziłem dostępność opcji)
U mnie problem właśnie się rozwiązał, pojawiła się opcja zwrotu przesyłki na problematycznym zamówieniu.
Tadaaaaaam, działa.
Dziękuję.
Ja mam właśnie ten problem, nie moge zr9bic zwrotu a sprzedawca ma zaznaczoną opcję. Proszę cos z tym zrobic
Cześć, mam ten sam problem z kilkoma zamówieniami. Proszę o pomoc.
@Martuskaa_a Wskaż proszę numery zamówień, których dotyczy Twoje zgłoszenie.
Właśnie mam ten sam problem. Minęło dopiero 5 dni i chciałam zwrócić przesyłkę. Sprzedawca daje na to 14 dni. Pierwszy raz mam ten problem, a dużo kupuję. Ja napisałam do sprzedawcy, zobaczymy co powie.
@fazzyy @Client:36455780 @Kropelkaa71 @designallegro Mam nadzieję, że u wszystkich jest już możliwość zlecenia zwrotu. Jeśli nie, dajcie znać.
Przepraszamy za nieprawidłowości.
Wszystko jest już ok. Dziękuję za pomoc.
@nat_not nie jest. Problem nadal występuje.
Dzisiaj od rana jest z tym problem, tak jak z powolną zmianą cen przy grupowej edycji.
@medalik_2009 Dziękuję za sygnał. Zespół techniczny został poinformowany o problemie i trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny.
@nat_not chomiki napędzające serwery padają z głodu?
Zwroty zaskoczyły "już". Generalnie masa rzeczy z dużym opóźnieniem dzisiaj działa...
Witam, również nie mam możliwości zwrotu, opcja zwrotu jest wyszarzona. Nie upłynął termin, spełniam warunki zwrotu, proszę o naprawienie
edit: po kilkukrotnym odświeżeniu opcja zwrotu się pojawiła