
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zakupiłem kilka rzeczy u sprzedającego, chciałbym zwrócić część. Niestety opcja zwrot towaru jest wyszarzona, nie aktywna. Co robić, jak żyć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fazzyy Zobacz zakładkę zwroty w ofercie sprzedawcy. Są tam warunki zwrotu? Czas na zwrot (14 dni od odebrania paczki) nie został przekroczony? Jeśli wszystko się zgadza, zwrot powinien być możliwy. Wyczyść lub zmień przeglądarkę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam ten sam problem, 14 dni od odebrania przesyłki mija za 4 dni a opcje zwrotu są nieaktywne, zarówno przez przeglądarkę jak i poprzez aplikację Allegro.
O co tutaj chodzi?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W pierwszej kolejności sprawdziłem przeglądaki i cache, nadal nie aktywne. Czas na zwrot nie przekroczony. Zastanawia mnie to bardzo mocno.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo, na 90% zakupów mam na szaro zwróć towar, mimo że 14 dni nie minęło.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fazzyy @Client:36455780 @designallegro Możecie tu wkleić zrzut ekranu z widokiem tego problemu? Przekażę go jako potwierdzenie nieprawidłowości do zespołu technicznego.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za szybką odpowiedź. Załączam zrzut ekranu z danymi aukcji, może się przydać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam, że przy kilku innych zakupach mieszczących się jeszcze w terminie zwrotu, opcja jest również nie aktywna. (Ich zwrotu nie planuję, sprawdziłem dostępność opcji)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie problem właśnie się rozwiązał, pojawiła się opcja zwrotu przesyłki na problematycznym zamówieniu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tadaaaaaam, działa.
Dziękuję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam właśnie ten problem, nie moge zr9bic zwrotu a sprzedawca ma zaznaczoną opcję. Proszę cos z tym zrobic

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, mam ten sam problem z kilkoma zamówieniami. Proszę o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Martuskaa_a Wskaż proszę numery zamówień, których dotyczy Twoje zgłoszenie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Właśnie mam ten sam problem. Minęło dopiero 5 dni i chciałam zwrócić przesyłkę. Sprzedawca daje na to 14 dni. Pierwszy raz mam ten problem, a dużo kupuję. Ja napisałam do sprzedawcy, zobaczymy co powie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fazzyy @Client:36455780 @Kropelkaa71 @designallegro Mam nadzieję, że u wszystkich jest już możliwość zlecenia zwrotu. Jeśli nie, dajcie znać.
Przepraszamy za nieprawidłowości.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko jest już ok. Dziękuję za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not nie jest. Problem nadal występuje.
Dzisiaj od rana jest z tym problem, tak jak z powolną zmianą cen przy grupowej edycji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@medalik_2009 Dziękuję za sygnał. Zespół techniczny został poinformowany o problemie i trwają prace nad ustaleniem i wyeliminowaniem jego przyczyny.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nat_not chomiki napędzające serwery padają z głodu?
Zwroty zaskoczyły "już". Generalnie masa rzeczy z dużym opóźnieniem dzisiaj działa...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, również nie mam możliwości zwrotu, opcja zwrotu jest wyszarzona. Nie upłynął termin, spełniam warunki zwrotu, proszę o naprawienie
edit: po kilkukrotnym odświeżeniu opcja zwrotu się pojawiła
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »