Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ya4u temat został usunięty w niestety złym momencie.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ponawiam prośbę o wznowienie dyskusji.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czyli trzeba rozpocząć nową dyskusję tak?
moim zdnaiem zrób pismo reklamacyjne i wyślij poleconym. Załatwisz to szybciej niż tutaj.
@Monika__L wolę to załatwić poprzez dyskusję jeśli mam taką możliwość żeby allegro brało udział i znalo wszystkie szczegóły w razie "W"
@ya4u przykra sprawa, bo jak widać spławia Cię zarówno allegro jak i Uokik 😞
Jeśli sprzedawca nie przyjął zwrotu (który wg mnie przyjąć powinien, ale niestety Uokik olał sprawę) to złóż reklamację, może uda się jednak wznowić dyskusję na allegro i drążyć tam temat sprzedanego bubla ze sprzedawcą.
@vonNogay właśnie to się stara zrobić z naszą pomocą teraz co do uokiku to jeszcze poczekamy na pisemną odpowiedź bo co innego przez telefon na szybko dojechać konsultanta o przepisy nazwijmy to niestandardowe w użytkowaniu bo sytuacja taka nie występuje czesto a co innego dać się im zastanowić i odpisać.
daj screenshoota bo jak ten formularz wygląda jak zwrotowy to zlutowane są zwrot z reklamacją. Ale raczej wada wykryta podczas użytkowania
zerknąłem u siebie jak to wygląda jakoś nigdy nie musiałem korzystać to nalezy zaznaczyć problem z produktem i tak jak piszesz wada wykryta... @ya4u
@az1rael 😅 kurde nie zauważyłem że można... Tak to bym więcej dowodów tu wyslal
@az1rael a tak działać powinna
Największy wróg kupujących doradza, Zaznacz "problem z produktem".
@milka1234567890 nie rozumiem? 😅
@milka1234567890 tzn że ja niby największy wróg kupujących?
Też nie wiem czy chodzi o @az1rael czy @milka1234567890
@ya4u mnie tak jeden troll forumowy zwykl nazywac bo gonie cwaniakow udzielajac porad kupujacym i sprzedajacym a on jest prokonumencki na maxa i kazda odpowiedz przeciwko konsumentowi powoduje akcje obrona czestochowy z dzial kaliber yamato zwykle konczy sie to wyzywaniem podpuszczaniem do wyzywania szczuciem wycieczkami personalnymi i utrata konta tego goscia ale jak sie odpyskujesz to moderacja ci przybanuje a on tylko na to czeka bys permabana zalapal. Ulubiony tekst goscia odpowiadaja ci tu sami kupujacy... znak rozpoznawczy nowka konto poz 1
@az1rael Nie zgłosił reklamacji, bo on chce wymierzyć sprawiedliwość i zniszczyć sprzedawcę za wysłanie uszkodzonej nagrzewnicy i nie przyjęcie jej zwrotu.
@drekenzes nie pamietam czy czasem ostatnio nie ty pisałeś że nie da się zgłosić naraz reklamacji i zwrotu więc skoro nie idzie jednego to się składa drugie towar z jakiegoś powodu nie działa a powinien zresztą też jestem zdania że reklamacja jest korzystniejsza ze względu na zastosowanie art 34.4 uk przez sprzedawcę