Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem tv 55 cali. Po rozpakowaniu okazała się uszkodzona matryca. Sprzedający umył ręce i kazał złożyć sobie reklamacje do DPD lub odesłać smartem z powrotem. Po odesłaniu oczywiście potwierdził uszkodzenie ponownie umył ręce powołując się na jakieś swoje prawa że tv jest mój i mogę go sobie zabierać i robić z nim co chce. Oczywiście czym prędzej złożyłem reklamacje w DPD . Na odpowiedź mają 30 dni . W między czasie kontakt z biurem reklamacji allegro który nic nie wniósł,potwierdził prawa sprzedającego i mi kazał czekać. Dzień przyszła odpowiedź. Telewizor wielkości 55 cali jest towarem zabronionym pocztowo przez regulamin DPD i nie podlega reklamacji uszkodzenia. Dodam że w momencie zamawiania nie dostałem możliwości wyboru firmy kurierskiej i to sprzedający zawarł z nimi umowę na dostarczenie towaru. Dlaczego to teraz ja mam ponosić koszty uszkodzenia a szkoda jest całkowita. Może ktoś coś doradzi .
@zdzichuk111 przepraszam, rzeczywiście zrobiło się z tego zamieszanie.
Wyjaśniamy to z przewoźnikiem, ponieważ ograniczenia związane z wysyłką telewizorów o przekątnej powyżej 37 cali nie dotyczą umów zawartych między DPD, a Allegro.
Otrzymałeś od nas odpowiedź e-mailowo w sprawie nr 44945307, przewoźnik ponownie przyjrzy się reklamacji, otrzymasz od nich odpowiedź w wiadomości e-mail. W razie dodatkowych pytań, czy problemów, odpisz proszę na naszą wiadomość e-mail (sprawa nr 44945307).
Możesz liczyć na nasze wsparcie.
Dziękuję za zainteresowanie sprawa. Żadnego e-maila nie otrzymałem. Została otwarta na chwilę dyskusja która szybko zamknięto nie pozwoliwszy mi się wypowiedzieć. Tak w ogóle to była ona powściągliwie mówiąc strasznie chaotyczna i kazano mi złożyć odwołanie i tyle.
@zdzichuk111 otrzymałeś e-mail, dokładnie było to 24 września o 11:58 i później drugiego o 15:57. Sprawdź to proszę, może wpadła do SPAMu?
Ok były w spamie . Dzięki.
@zdzichuk111 podaj tutaj później czy otrzymałeś odszkodowanie
Jasne że zdam relacje. Na razie czekam na odpowiedź DPD.
Cześć, jak się skończyła Twoja historia? Mam aktualnie identyczną sytuację.
Sam nie wiem. Czekam na odpowiedź z DPD. Pisałem ale nikt nie odpisuje. Biorą mnie na przeczekanie. Mają 30 dni ale od zakupu i reklamacji już tyle minęło. Przecież to moje pieniądze i to ja nie mam tv więc to chyba mija sprawa. Ciekawe jak bym to ja nie zapłacił czy czekali by miesiąc na odpowiedź.
@zdzichuk111
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
W normalnej firmie klient otrzymuje pełny zwrot, a śmietnikiem zajmują się pracownicy, aby odzyskać hajs. Na Allegro nawet w przypadku ich winy to klient musi się starać wyjść na swoje.
Czyli dalej nie odzyskałes pieniędzy? Masakra...
Dzień dobry, czy ja również mogę prosić o pomoc? Mam bardzo podobną. ale jeszcze trochę bardziej skomplikowaną sytuację, obecnie jestem od 3 tygodni z kredytem i roztrzaskanym od momentu odbioru telewizorem, a sprzedawca i allegro umywają ręce...
Dzień dobry, czy ja również mogę prosić o pomoc? Mam bardzo podobną. ale jeszcze trochę bardziej skomplikowaną sytuację, obecnie jestem od 3 tygodni z kredytem i roztrzaskanym od momentu odbioru telewizorem, a sprzedawca i allegro umywają ręce...
Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco. DPD nie odpowiada na email a konsultant allegro tylko przeprasza i prosi o cierpliwość. Chyba będzie się zbierać komisja śledcza. Wszystko jest dobrze jak płacimy i nic się nie stanie ale jak co to wychodzi że to my ponosimy odpowiedzialność za przesyłkę. Dobrze jak chodzi o parę złotych a nie o półtorej tysiąca.
A ten konsulat to niby na co czeka?
Kolejny raz po dwóch miesiącach namysłu DPD wymyśliło że za późno złożoną reklamacja. Tak się traktuje klientów. Moja wina że coś zamówiłem i wybrałem przesyłkę kurierem. Trzeba było sobie pojechać osobiście bo jak się dowiedziałem mam sobie obejrzeć towar przed zapakowaniem bo zaraz po kup teraz to ja już jestem właścicielem i cała reszta pośredników ma moja paczkę w głębokim poważaniu.
No sorki ale nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności @zdzichuk111 w tym momencie nie przygotowanie przez ciebie jako odbiorcy protokolu szkody zgodnie z orzecznictwem zwalnia sprzedawcę z oddawania ci kasy za uszkodzoną paczkę. @kostas11 zrób wklejkę z wykładni prawnej. Jeśli ci allegro protecta nie wypłaci to zostajesz sam bez kasy i tv możesz sobie sprawę cywilną na swój koszt zakładać jeszcze koszty procesu poniesiesz.
Protokół napisany na podstawie wzoru na stronie przewoźnika. Chodzi o to że napisany nie przy kurierze tylko po rozpakowaniu . Tylko dla czego DPD czekało dwa miesiące żeby to wymyśleć.
@zdzichuk111 nie chodzi o to że napisany po czasie, minęło 7 dni więc zostawili bez rozpoznania twoją reklamację. Obecnie nie ma różnicy czy przy kurierze czy potem masz 7dni na zgłoszenie zastrzezeń do odbioru paczki od momentu odbioru
Znawco tematu. Kto powiedział że 7 dni. Na drugi dzień. Ale początkowo zajęli się tym że tv nie wożą a dopiero po interwencji allegro jednak wożą i znaleźli nowy powód.