anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja z dpd

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Zakupiłem tv 55 cali. Po rozpakowaniu okazała się uszkodzona matryca. Sprzedający umył ręce i kazał złożyć sobie reklamacje do DPD lub odesłać smartem z powrotem. Po odesłaniu oczywiście potwierdził uszkodzenie ponownie umył ręce powołując się na jakieś swoje prawa że tv jest mój i mogę go sobie zabierać i robić z nim co chce. Oczywiście czym prędzej złożyłem reklamacje w DPD . Na odpowiedź mają 30 dni . W między czasie kontakt z biurem reklamacji allegro który nic nie wniósł,potwierdził prawa sprzedającego i mi kazał czekać. Dzień przyszła odpowiedź. Telewizor wielkości 55 cali jest towarem zabronionym pocztowo przez regulamin DPD i nie podlega reklamacji uszkodzenia. Dodam że w momencie zamawiania nie dostałem możliwości wyboru firmy kurierskiej i to sprzedający zawarł z nimi umowę na dostarczenie towaru. Dlaczego to teraz ja mam ponosić koszty uszkodzenia a szkoda jest całkowita. Może ktoś coś doradzi .

oznacz moderatorów
58 ODPOWIEDZI 58

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zdzichuk111 przepraszam, rzeczywiście zrobiło się z tego zamieszanie. 
Wyjaśniamy to z przewoźnikiem, ponieważ ograniczenia związane z wysyłką telewizorów o przekątnej powyżej 37 cali nie dotyczą umów zawartych między DPD, a Allegro. 
Otrzymałeś od nas odpowiedź e-mailowo w sprawie nr 44945307, przewoźnik ponownie przyjrzy się reklamacji, otrzymasz od nich odpowiedź w wiadomości e-mail. W razie dodatkowych pytań, czy problemów, odpisz proszę na naszą wiadomość e-mail (sprawa nr 44945307).
Możesz liczyć na nasze wsparcie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za zainteresowanie sprawa. Żadnego e-maila nie otrzymałem. Została otwarta na chwilę dyskusja która szybko zamknięto nie pozwoliwszy mi się wypowiedzieć. Tak w ogóle to była ona powściągliwie mówiąc strasznie chaotyczna i kazano mi złożyć odwołanie i tyle. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zdzichuk111 otrzymałeś e-mail, dokładnie było to 24 września o 11:58 i później drugiego o 15:57. Sprawdź to proszę, może wpadła do SPAMu? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Ok były w spamie . Dzięki.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@zdzichuk111 podaj tutaj później czy otrzymałeś odszkodowanie

oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Jasne że zdam relacje. Na razie czekam na odpowiedź DPD. 

oznacz moderatorów

Client:110752823
#7 Wielbiciel#

Cześć, jak się skończyła Twoja historia? Mam aktualnie identyczną sytuację.

oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Sam nie wiem. Czekam na odpowiedź z DPD. Pisałem ale nikt nie odpisuje. Biorą mnie na przeczekanie. Mają 30 dni ale od zakupu i reklamacji już tyle minęło. Przecież to moje pieniądze i to ja nie mam tv więc to chyba mija sprawa. Ciekawe jak bym to ja nie zapłacił czy czekali by miesiąc na odpowiedź. 

oznacz moderatorów

Czah-nik
#12 Orędownik#

@zdzichuk111 

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

W normalnej firmie klient otrzymuje pełny zwrot, a śmietnikiem zajmują się pracownicy, aby odzyskać hajs. Na Allegro nawet w przypadku ich winy to klient musi się starać wyjść na swoje. 

oznacz moderatorów

Client:110752823
#7 Wielbiciel#

Czyli dalej nie odzyskałes pieniędzy? Masakra...

oznacz moderatorów

Client:110752823
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy ja również mogę prosić o pomoc? Mam bardzo podobną. ale jeszcze trochę bardziej skomplikowaną sytuację, obecnie jestem od 3 tygodni z kredytem i roztrzaskanym od momentu odbioru telewizorem, a sprzedawca i allegro umywają ręce...

oznacz moderatorów

Client:110752823
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy ja również mogę prosić o pomoc? Mam bardzo podobną. ale jeszcze trochę bardziej skomplikowaną sytuację, obecnie jestem od 3 tygodni z kredytem i roztrzaskanym od momentu odbioru telewizorem, a sprzedawca i allegro umywają ręce...

oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco. DPD nie odpowiada na email a konsultant allegro tylko przeprasza i prosi o cierpliwość. Chyba będzie się zbierać komisja śledcza. Wszystko jest dobrze jak płacimy i nic się nie stanie ale jak co to wychodzi że to my ponosimy odpowiedzialność za przesyłkę. Dobrze jak chodzi o parę złotych a nie o półtorej tysiąca.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

A ten konsulat to niby na co czeka?

oznacz moderatorów

Client:110752823
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_2024-11-05-07-20-04-901_com.camscanner.documentscanner.pdfscanner.textscanner.photos.scanner-edit.jpg

 Kolejny raz po dwóch miesiącach namysłu DPD wymyśliło że za późno złożoną reklamacja. Tak się traktuje klientów. Moja wina że coś zamówiłem i wybrałem przesyłkę kurierem. Trzeba było sobie pojechać osobiście bo jak się dowiedziałem mam sobie obejrzeć towar przed zapakowaniem bo zaraz po kup teraz to ja już jestem właścicielem i cała reszta pośredników ma moja paczkę w głębokim poważaniu. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

No sorki ale nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności @zdzichuk111 w tym momencie nie przygotowanie przez ciebie jako odbiorcy protokolu szkody zgodnie z orzecznictwem zwalnia sprzedawcę z oddawania ci kasy za uszkodzoną paczkę. @kostas11 zrób wklejkę z wykładni prawnej. Jeśli ci allegro protecta nie wypłaci to zostajesz sam bez kasy i tv możesz sobie sprawę cywilną na swój koszt zakładać jeszcze koszty procesu poniesiesz.

oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Protokół napisany na podstawie wzoru na stronie przewoźnika. Chodzi o to że napisany nie przy kurierze tylko po rozpakowaniu . Tylko dla czego DPD czekało dwa miesiące żeby to wymyśleć.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@zdzichuk111 nie chodzi o to że napisany po czasie, minęło 7 dni więc zostawili bez rozpoznania twoją reklamację. Obecnie nie ma różnicy czy przy kurierze czy potem masz 7dni na zgłoszenie zastrzezeń do odbioru paczki od momentu odbioru 

oznacz moderatorów

zdzichuk111
#9 Pomysłodawca#

Znawco tematu. Kto powiedział że 7 dni. Na drugi dzień. Ale początkowo zajęli się tym że tv nie wożą a dopiero po interwencji allegro jednak wożą i znaleźli nowy powód. 

oznacz moderatorów