Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zalicytowałam przedmiot. Cena aktualna była 42 zł. Licytowalam przez aplikację mobilną. Wpisałam 45 zł.
Dostałam maila, że mam najwyższą ofertę, że cena aktualna przedmiotu 52 zł, a Twoja maksymalna cena 455 zł (!). Nic takiego nie wpisywałam skąd się wzięło to 455 zł??
Wbiłam na licytację jeszcze raz i wpisałam 52 zł.
Dostałam drugiego maila, że mam najwyższą ofertę, że aktualna cena przedmiotu 52 zł, a Twoja maksymalna cena 55 zł.
Skąd Allegro wzięło najpierw 455 zł, a potem 55 zł jako "Twoja maksymalna cena"?
Moja maksymalna cena to 52 zł. Jak to mogę ustawić? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
zbyt mocno głaskasz telefon ... tu trzeba delikatnie i z uczuciem 😂
@vivvi29 Osobiście nie sprawdzałem ale słyszałem od innych że da się zmniejszyć kwotę jaką się podało tak by było tylko przebicie tej która w danej chwili była najwyższa.
@_HolaOla_chciałabym go podać, tylko nigdzie nie widzę numeru oferty w aplikacji mobllnej. Czy możesz mi proszę wskazać gdzie widać ten numer w aplikacji? Niestety nie mam dostępu z desktopa.
Biorę udział w jednej licytacji. Sprzedający outletsiedlce @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ .
A gdzie licytujesz na zwykłym czy Lokalne?
@LEW433 na zwykłym 🙂
Pegasus!
@LEW433 nie, licytowałeś kiedyś na Allegro i Allegro Lokalnie ? bo jak byś licytował i tu i tu wyłapał byś to z pierwszego postu, gdzie licytuje autorka 😄
@vivvi29 czy na pewno było to na koncie z którego piszesz?
Numer oferty w aplikacji znajdziesz na samym dole strony z ofertą, czy możesz go podać, ponieważ nie widzę wśród Twoich licytacji zakupu od tego sprzedającego.
Dziękuję za wskazówki gdzie znajdę numer. 14379835379 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ widzę że oferta została przebita. To nieistotne. Chcę wiedzieć skąd Allegro wzięło w mailach do mnie te kwoty.
@vivvi29 sprawdziliśmy to i maksymalna kwota musiała zostać wprowadzona przez Ciebie. Najprawdopodobniej przez pomyłkę, sami nie wprowadzamy kwot maksymalnych.
Przystąpiłaś do licytacji 26 września 2023 o g. 13:11 wówczas zalicytowano 455 zł, a następnie o g. 16:27 zmieniłaś swoją cenę maksymalną na 55 zł.
Nieprawda. Wyraźnie sprawdzałam co wpisuję tym bardziej, że to pierwsza licytacja, której biorę udział od kiedy pamiętam i kazdy ruch robiłam dokładnie. Najpierw wpisałam 45 zł, a potem 52 zł.
Dalej nie rozumiem skąd w mailach dostałam kwoty 455 zł i 55 zł.
Proszę o wyjaśnienie.
@vivvi29 przykro mi, ale nie jesteśmy w stanie sprawdzić tego dokładniej. W naszym systemie widać wyraźnie, że dokładnie takie kwoty jakie otrzymałaś w powiadomieniach e-mail, zostały wprowadzone jako maksymalne kwoty w Twoich licytacjach i nie ma technicznej możliwości, aby wprowadzone przez Ciebie liczby zostały zmienione przez system.
Ok, w takim razie bardzo proszę zgłosić tę sytuację do Waszego działu IT do sprawdzenia. Moim zdaniem to Wy macie jakiś błąd techniczny.
Mowa o aplikacji mobilnej na Android.
Przy okazji zgłoszę Wam jeszcze inny błąd, bo jak klikam odpowiedź przy ostatniej wiadomości to nie otwiera mi się edytor. Muszę wrócić na górę i wybrać odpowiedź przy mojej pierwszej wiadomości. Dzieje się tak za każdym razem a ileś już wiadomości wymieniliśmy i jest to irytujące.
To również polecam zgłosić Waszemu IT @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_.
@vivvi29 dziękuję za Twoje zgłoszenia!
Sprawdziliśmy logi tych licytacji i to z nich wynika, że kwoty podane w powiadomieniu zgadzają się z tymi które zostały wylicytowane z Twojego konta.
Jeśli chodzi o problem z publikowaniem odpowiedzi, to poproszę Cię o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki, ponieważ nie jestem w stanie powtórzyć tego błędu. Najprawdopodobniej wynika on z Twojej przeglądarki.