Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
Witam mam ten sam problem czy da radę to usunąc?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam informację:
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Co zrobić?
@gupciumdzieje Cześć, zgodnie z komunikatem: poczekaj na weryfikację lub napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Dziękuję za odpowiedź. A ile się czeka na weryfikację?
@gupciumdzieje To zależy od liczby i kolejności zgłoszeń: około 3 dni roboczych
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz. - nie mogę zapłacić za zamówienie - gdzie znajdę formularz @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Ukasz_911 Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie co jest przyczyną problemu. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
Proszę o odblokowanie dostępu do mojego konta....
Dzień dobry. Przy próbie zakupu otrzymałam wiadomość: To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz. Jak długo potrwa ta weryfikacja? Zależy mi na pilnym zakupie. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Dziunia1979 Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. 🙂
Podczas proby zamowienia paysafecard za 300zl, dostalem taki komunikat:
"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."
Takie rzeczy się zdarzają podczas zakupu.
Dzięki za super wyczerpująca odpowiedź! 😄
Czy mogę prosić kogoś z moderacji o pomoc?
Problem niestety nadal wystepuje.
@ROBSSSON9515 Postąp zgodnie z komunikatem — poczekaj albo napisz do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 🙂
Bardzo dziękuje za odpowiedź. Zauważyłem, że w podobnych tematach była Pani w stanie pomóc "od ręki". Czy ten przypadek jest inny? Dziękuje i dobrego dnia.
@ROBSSSON9515 Takie blokady są nakładane ze względów bezpieczeństwa i dlatego musisz do nas napisać przez formularz (zalogowany na swoje konto). 🙂 Nie jest to niestandardowa sytuacja, ale chodzi tutaj o bezpieczeństwo Twoich zakupów.
Podczas dokonywania transakcji pojawił mi się taki komunikat:
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
@muszka25-a proszę! Możesz już kupować bez przeszkód.
Dziękuje za pomoc 🙂