anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z

MAMY ROZWIĄZANIE!
FrankSong
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).

oznacz moderatorów
310 ODPOWIEDZI 310
Alcedias
#7 Wielbiciel#

Witam, mam dokładnie ten sam problem i komunikat. Proszę o zdjęcie ograniczenia

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Alcedias Skierowałam prośbę o zdjęcie ograniczeń. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
NECLCD
#7 Wielbiciel#

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz." @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NECLCD działam w tej sprawie. Poproszę o chwilkę cierpliwości. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NECLCD możesz już kupować bez problemów 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
booyaka_007
#7 Wielbiciel#

"To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz."

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Proszę o zdjęcie ograniczenia, muszę pilnie zrobić zakupy

oznacz moderatorów
booyaka_007
#7 Wielbiciel#

Blokada zeszła, zakup udany 🙂

oznacz moderatorów
Client:70604121
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

 

Chwilowo nie dokończysz zakupu.

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.

 

Mogę prosić o odblokowanie możliwości zakupu? Robię zakupy na Allegro od lat i pierwszy raz dostaje taki komunikat. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:70604121 W sprawie tej blokady musisz napisać do nas przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów
Client:111055189
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, pojawił mi się ten sam problem co w temacie. Proszę o zdjęcie blokady. 
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111055189 dzień dobry! Czy problem wciąż występuje? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:111055189
#8 Zapaleniec#

Nie, teraz jest w porządku. Dziękuję bardzo

oznacz moderatorów
Client:111055189
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, pojawił mi się ten sam problem. Znów to już złamałem. Proszę o zdjęcie blokady. Dziękuję bardzo i życzę miłego dnia.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111055189 Problem nie powinien już występować 🙂

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:111055189
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Już ponownie. Proszę o zdjęcie blokady. Dziękuję bardzo

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:111055189 możesz już kupować bez przeszkód 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Pomfile
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

proszę o zdjęcie blokady

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Pomfile blokada usunięta, więc życzę udanych zakupów 🙂 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
agabanburska23
#7 Wielbiciel#

To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z
prosze o rozwiazanie problemu

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów