Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dzień dobry, czy mogę prosić o zdjęcie blokady z konta? Próbowałem zamówić 2 iPhone'y, wjechała blokada, a teraz nawet nie mogę kupić ręcznika papierowego (smartfony zamówiłem gdzie indziej).
Dzień dobry, pojawił mi się ten sam problem co w temacie. Proszę o zdjęcie blokady.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Client:111055189 dzień dobry! Czy problem wciąż występuje?
Nie, teraz jest w porządku. Dziękuję bardzo
Dzień dobry, pojawił mi się ten sam problem. Znów to już złamałem. Proszę o zdjęcie blokady. Dziękuję bardzo i życzę miłego dnia.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Client:111055189 Problem nie powinien już występować 🙂
Dzień dobry. Już ponownie. Proszę o zdjęcie blokady. Dziękuję bardzo
@Client:111055189 możesz już kupować bez przeszkód 🙂
Dzień dobry
proszę o zdjęcie blokady
@Pomfile blokada usunięta, więc życzę udanych zakupów 🙂
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz z
prosze o rozwiazanie problemu
@agabanburska23 problem nie powinien już występować, gdyby było inaczej, poproszę o informację.
Witam, również mam ten sam błąd To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz. Prosiłbym o pomoc i zdjęcie blokady. Pozdrawiam Serdecznie!
@Client:116123924 problem nie powinien już występować, daj proszę znać, gdyby było inaczej.
Dzien dobry, mam problem, ze przy zakupie wyskakuje komunikat "Chwilowo nie dokonczysz zakupow". O co moze chodzic? Przeprowadzilam sie do UK? Czy to jest problemem?
Nie, taki komunikat czasem się pojawia i moderacja może ci to odblokować. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry @gosiawlodarczyk1! Powinnaś już móc robić zakupy bez przeszkód.
To wyjątkowa sytuacja. Ze względów bezpieczeństwa chcemy jako Allegro potwierdzić, że to Ty robisz zakupy. Jeśli możesz, poczekaj na weryfikację lub wypełnij i wyślij formularz.
Ktoś wie co z tym zrobić albo gdzie ten formularz?
To nie jest wyjątkowa sytuacja a powszechna
wypelbij ten formularz
prwnie masz jakiś link
brak możliwości kliknięcia w cokolwiek