Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z Oficjalnym Sklepem Allegro. Zakupiłem tam iPhone 15 pro lecz po 1 dniu przestał działać wyświetlacz więc zadzwoniłem na numer podany w ich sklepie aby dowiedzieć co dalej zrobić z tą sprawą, pracownik sklepu powiedział mi abym odesłał telefon i mogą mi zaproponować gwarancję lub zwrot środków (powiedziałem że chce zwrot środków) i zapytałem się co zaznaczyć przy robieniu zwrotu, usłyszałem bez znaczenia więc zaznaczyłem opcję ‚Towar uszkodzony, ale paczka jest cała, po czym odesłałem telefon zabezpieczony dodatkowo w folię bąbelkową do sprzedawcy. Po dostarczeniu paczki do sprzedawcy ciągle mam status w trakcie weryfikacji. W między czasie dostałem wiadomość aby usunąć telefon z aplikacji ‚Znajdź’ po usunięciu przesłaniu ss dla Allegro jest cisza. Dzwoniłem do sklepu allegro lecz ciągle rozmawiam z kim innym i ciągle słyszę to samo więc czy jest taka możliwość że zostanę bez telefonu i bez pieniędzy?
Nawet jeśli żądania nie zostały wprost określone to termin na wydanie decyzji minął - reklamacja jest uznana.
@komis-bell Odpisują ciągle tą samą regułką: proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Jutro będzie ostateczna decyzja. Ale ich czas na decyzje był do 31.05. Więc coś jest tu nie halo.
Bo wbrew zapewnieniom OSA nie obowiązują te same zasady co innych 🙃
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Prosimy o wypiwiedz dlaczego was nie obowiązują takie same zasady co innych sprzedawców
@Agent555 @komis-bell Gdzie mogę zgłosić takie działania jak działanie na niekorzyść klienta i łamanie Praw Konsumenta?
Możesz zgłosić sprawę do UOKIK
@Agent555 Zawsze starałem się dogadać z kim kimkolwiek polubownie dla obu stron lecz w tym wypadku nie odpuszczę. Po ich zapewnieniach w nic im już nie wierzę i tak tego nie zostawię.
Czekam jeszcze na odpowiedź ze strony Moderacji tego forum na moje pytanie z dyskusji bo tam nie chcą mi udzielić odpowiedzi. Czemu Oficjalny Sklep Allegro działa wbrew przepisom prawa, na niekorzyść klienta i pozwala sobie przeciągać wydanie decyzji reklamacyjnej? Proszę o podanie podstawy prawnej. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
pod warunkiem że zgłoszenie potraktowano jak reklamację.
Zaraz się okaże, że w paczce nie było nic oprócz towaru i mają się domyślić co i skąd przyszło
@Monika__L skoro było zaznaczone to co to ma być jak nie reklamacja ? Towar uszkodzony ale paczka cała !!! reklamacja była przez ich własny system 😄
@kostas11 I jeszcze pytałem się właśnie podczas rozmowy z pracownikiem tego sklepu co tu zaznaczyć to odpowiedział mi bez znaczenia.
A moderacja milczy, więc coś na rzeczy jest.
@LEW433 Co może być na rzeczy?
że nie wiedzą co zrobić.
Ale ja bym nie szukała drugiego dna. Moderacja nie jest na pstryknięcie. Czasami trzeba poczekać dobę
@michuvg napisał(a):
@kostas11 I jeszcze pytałem się właśnie podczas rozmowy z pracownikiem tego sklepu co tu zaznaczyć to odpowiedział mi bez znaczenia.
A masz na to dowód, po drugie tam pracują zwykli pracownicy i im to bez różnicy co zaznaczysz bo to Ty masz potem bałagan, ale zwrotu odstąpienia nie mogłeś zrobić bo by Ci mogli potrącić za niedziałający telefon 😄 Jak chcesz odstąpić i dostać kasę napisałem i wytłuściłem Ci wcześniej na co się powołać 😄
@kostas11 Przecież przed wybraniem w jakiej sprawie dzwonię jest informacja że wszystkie rozmowy są nagrywane. To chyba Allegro nie będzie miało problemu ich znaleźć bo mój numer telefonu jest tylko jeden na cały świat.
ale on miał zaznaczyć, że wybiera byle co!
No to co więc wybrał??
@Monika__L Skoro pracownik tego sklepu mówi zaznacz byle co po przedstawieniu mu całej sytuacji to najwidoczniej jest niekompetentny.
oczywiście.
Ale z jego niekompetencją teraz mierzysz się Ty. A można było tego uniknąć chwilę mysląc
@Monika__L Co nie zmienia faktu że Oficjalny Sklep Allegro nie dopełnił swojego obowiązku.