
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa z Oficjalnym Sklepem Allegro. Zakupiłem tam iPhone 15 pro lecz po 1 dniu przestał działać wyświetlacz więc zadzwoniłem na numer podany w ich sklepie aby dowiedzieć co dalej zrobić z tą sprawą, pracownik sklepu powiedział mi abym odesłał telefon i mogą mi zaproponować gwarancję lub zwrot środków (powiedziałem że chce zwrot środków) i zapytałem się co zaznaczyć przy robieniu zwrotu, usłyszałem bez znaczenia więc zaznaczyłem opcję ‚Towar uszkodzony, ale paczka jest cała, po czym odesłałem telefon zabezpieczony dodatkowo w folię bąbelkową do sprzedawcy. Po dostarczeniu paczki do sprzedawcy ciągle mam status w trakcie weryfikacji. W między czasie dostałem wiadomość aby usunąć telefon z aplikacji ‚Znajdź’ po usunięciu przesłaniu ss dla Allegro jest cisza. Dzwoniłem do sklepu allegro lecz ciągle rozmawiam z kim innym i ciągle słyszę to samo więc czy jest taka możliwość że zostanę bez telefonu i bez pieniędzy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ze żyją własnym prawem.😡

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Cytując Moderatora:” @michuvg uspokajam, sklep Allegro obowiązują takie same zasady jak innych sprzedających na Allegro, więc bez obaw, jeśli będzie to konieczne, załóż dyskusję. Jeśli nie naruszysz regulaminu, to Twoje konto nie zostanie zablokowane, tylko dlatego, że masz problem z transakcją ze sklepem Allegro. Możesz być spokojny!”. Czyli jednak nie mogę być spokojny, bo są równi i równiejsi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewne, ale to nie pierwszy opisany problem z OSA!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Dajmy na to gdyby ten zakup był z twojej firmy i zaistniała by taka sytuacja, to już byś miał zablokowane konto. Czytałem wiele wątków które właśnie się tak kończyły. Podaje tylko przykład.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź jest banalnie prosta
Allegro nie zablokuje sobie konta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Agent555 Czyli wszystkich nie obowiązują te same zasady…

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może ktoś mi powie jak to jest jeden pracownik sklepu Allegro ma możliwość skontaktowania się w niedzielę z ich serwisem, a drugi już pisze że nie ma możliwości kontaktu z serwisem w niedzielę bo serwis nie pracuje. To jak to w końcu jest? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@michuvg wypowiedzieliśmy się w dyskusji. Termin na rozpatrzenie reklamacji minął, więc jest ona uznana.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jednoznaczna i precyzyjna wypowiedź.👏
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »