Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ rozumiemy, że Allegro bierze na siebie pełną odpowiedzialność za błędy w katalogu, bo jak inaczej nazwać brak możliwości zgłoszenia błędów w katalogu? A błędów w tym produkcie jest kilkanaście, od drobnych po naprawdę olbrzymie bzdury.
EAN: 3838782755873
@AGD-RTV-IT Zgodnie z pojawiającym się komunikatem - dane o produkcie zostały dostarczone przez dostawcę. Jakie konkretnie dostrzegasz błędy? Podaj również źródło, z którego czerpiesz wiedzę na ten temat.
@nat_not ale wklepywał je kompletnie nie siedzący w temacie podopieczny Pani @k_owczarek1
Dziękujemy za potwierdzenie, że w takich produktach bierze Allegro na siebie pełną odpowiedzialność przez zablokowanie możliwości zgłaszania błędów. Stworzyliśmy już nowy folder na swoim serwerze, gdzie zapisujemy wszystkie przypadki zablokowania zgłaszania błędów.
Źródło wiarygodne, to dla nas dane na stronie producenta. Ufamy im bardziej, jak jakiemuś stażyście w Allegro zagonionemu do wklepywania danych do katalogu. Osobie, która nie ma bladego pojęcia co wklepuje, bo nie siedzi w danej branży.
P.S.
A już skrajną bezczelnością z Państwa strony jest to, że mimo zablokowania zgłaszania błędów w produktach, można wejść w formularz zgłaszania błędów, pracownik nasz siedzi 15-30 min. poprawiając je, by dopiero na końcu się dowiedzieć (po naciśnięciu przycisku "wyślij"), że kompletnie stracił swój czas, bo błędów zgłosić nie może.
Ale ok, też będziemy złośliwi. Nie chcecie zgłoszeń błędów, to nie, powędrują one do UOKiK jako podejrzenie wprowadzania w błąd konsumentów przez Allegro, wraz z dowodem na to, że uwagi sprzedawców macie w poważaniu.
Na szczęście my możemy w razie powołania się konsumenta na błąd w danych katalogu Allegro uchylić się od jego roszczeń. Allegro przy takim postawieniu sprawy już tego nie zrobi. Niech ekipa od produktyzacji trzyma kciuki, by Kupujący mało uważnie spoglądali w te wklepywane do katalogu babole.
Pewnie że tak ale najpierw za te błędy kupujący ci przyłoży po statystykach, negatywem, skopie protectem jak będziesz miał szczęście to tylko zwyzywa i zmiesza z błotem w dyskusji plus zagrozi uokikiem, rzecznikiem, sądem, policją a może i sąsiadami z kraju obecnie objetego wojną (ktoś niedawno na forum pisał że go tak straszono) i za protecta nie zapłacisz, allegro nie zauważy podstaw do usunięcia nega bo kupujacy ma prawo subiektywnie opiniować. A na koniec pewnie i tak nie poprawią tego produktu bo producent dal te dane więc to prawda objawiona.
A allegro ze swojej strony powie że przykro nam że tak się stało ale my nic nie możemy zrobić.
@az1rael co z tego, że producent poda im dane jak nie potrafią ich poprawnie przepisać. W przypadku tej kuchni 3 największe błędy to:
Reszta błędów (ok. 8), to szczegóły, braki w oznaczeniu funkcji itp...
Na stronie producenta wszystko się zgadza ze stanem faktycznym. To po prostu błąd wklepującego stażysty. Klasę energetyczną wklepał jak przy innym sprzęcie AGD (pralka, lodówka, zamrażarka), pomylił moc przyłączeniową z mocą cieplną palników a przyłącze trójfazowe, to nie wiemy skąd wytrzasnął.
Kuchnia gazowo-elektryczna - GKS6C70WF - GORENJE
@AGD-RTV-IT dane do katalogu nie są wpisywane ręcznie przez naszych pracowników, tylko brane są z zewnętrznych baz danych. Czy możesz podać mi link do oferty lub EAN produktu, w którym próbujesz wpisać dane, ale ta możliwość jest zablokowana? Przeanalizujemy dokładnie ten przypadek.
@_HolaOla_ może ja jestem ślepy ale w poście jest link do strony producenta a w nim WSZYSTKIE potrzebne dane.
@AGD-RTV-IT czepiasz się, przecież wiadomo, że do piekarnika trzeba 3 fazy 😎 Dobrze, że to jest pole wyboru a nie tekstowe - bo jeszcze jakiś magik wpisałby tam 2137.
@sl-aw-ek jest też kod EAN, którego z naszej bazie w ogóle nie ma, a Google pokazuje lodówkę. Natomiast w linku na stronie, którą podał autor wątku EAN jest zupełnie inny.
Identyczna sytuacja. Olej samochodowy to wg dostawcy zewnętrznego płyn hamulcowy na dodatek w opakowaniu 1 ml
nr oferty 13719571037
@_HolaOla_ co odpowiesz na to?
@AGLOPRIMA2 sprawdzimy i na pewno coś odpowiem, ale podeślesz mi jeszcze swój z zablokowaną możliwością zgłaszania błędu?
@AGLOPRIMA2 poprosiłam zespół katalogu o dokładnie sprawdzenie Twojego przykładu i mam już wyjaśnienie. W kategorii Motoryzacja korzystamy z bazy TecDoc i zgłaszanie w niej błędów przez Was nigdy nie było możliwe. Oczywiście masz rację i ten EAN przypisany jest do oleju samochodowego, a nie płynu hamulcowego, dlatego też poprawiliśmy już produkt (jest we właściwej kategorii) i jutro (a dokładnie po północy) poprawna nazwa będzie już widoczna.
Tak jak wspominałam w kategorii Motoryzacja pod początku zgłaszanie błędów w produkcie nie było dostępne, ale ten konkretny przykład rzeczywiście miał nieprawidłowe dane (za co przepraszam). W przyszłości, jeśli natraficie na podobne przypadki, możecie je nam zgłaszać tutaj lub przez formularz kontaktowy. Na pewno je sprawdzimy.
To jakieś BREDNIE. Nie można zgłaszać błędów, ale w końcu jest to możliwe. Ktoś ma rozdwojenie jaźnie?
Chciałbym zobaczyć, jak hamuje samochód, który zamiast płynu hamulcowego ma olej silnikowy w układzie hamulcowym.
@_HolaOla_ dziękuję za pomoc, ale to nie rozwiązuje problemu ogólnie.
Takich produktów jest masa, uwierz mi, nikt nie ma czasu kopać się z koniem, przepraszam korespondować z Allegro, w sprawie tych poprawek.
Sama wygrałam już chyba trzecią taka batalię, uczciwie mówię tylko dzięki forum, bo ci ... "konsultanci" są nie do przebrnięcia. Jeszcze coś tam mi się pluje, że się nie wystawi, bo jest czymś innym niż jest
I po co Pani pisze głupoty, skoro "zespołowi ekspertów" z tzw Allegro potrzeba aż 3-ch dni. aby zrozumieć treść powiadomienia Poczty Polskiej o nadaniu przesyłki. To pewnie rok nie wystarczy, żeby dane techniczne zrozumieć!
momento, ale podałeś EAN, a google widzi tu lodówkę. To w końcu jest kuchenka, czy lodówka ?
@AGD-RTV-IT Przecież są kategorie w których zgłaszanie błędów w katalogu NIGDY nie działało 🤣 I też to sprzedawca bierze odpowiedzialność za błąd.
@sl-aw-ek zgodnie z prawem, możemy się uchylić za bzdury wypisywane przez firmę trzecią. Tym bardziej, że ostrzegamy Kupujących przed błędami w katalogu Allegro.
Ja już (jako kupująca) prawie nigdy nie patrzę na parametry Allegro. Szanuję swój czas i nerwy. Jak brakuje danych w opisie, to szukam na zewnętrznych stronach lub pytam sprzedawcy. Brak możliwości zgłaszania błędów to jakaś paranoja.