
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzień dobry,
nie mogę wygenerować listu dla Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex. Wyskakuje błąd, że API przewoźnika jest niedostępne
dla: UżytkownikClient:44946579
proszę o pomoc

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Api w dalszym ciągu jest martwe , mam 540 zamówień rozumiem że mam je tu wkleić ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
też już mamy ponad 100 i dalej latają ;/

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę wykluczyć:
cf69bc30-6ed4-11ef-87c3-f92a58b0efe8
92422e50-6eed-11ef-b018-3b651f542ccb

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
No to uprzejmie donoszę, że problem wciąż istnieje.
Od dobrych 25 minut próbuję się zalogować do E-nadawcy. Jak się po kilku próbach udaje, to zatrzymujemy się na próbie załadowania przesyłek Allegro.
Wczorajszych klientów grzecznie przeprosiłem i obiecałem wysyłkę dziś.
Co Allegro z tym zamierza zrobić?
Czy nie wysłane przesyłki zostaną automatycznie usunięte ze statystyk czy trzeba to zgłaszać?
Czy jak wyślemy do klientów zamówienia inną formą przesyłki, to Allegro zwróci nam różnicę w kosztach?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z tego co widzę, to numery zamówień do wykluczenia ze statystyk trzeba podać w tym wątku. A do Twoich pytań dodałabym jeszcze pytanie o ewentualnego negatywa, czy jeśli będzie wystawiony z powodu opóźnienia w dostawie, to czy zostanie usunięty?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ muliło muliło, wysakakiwał błąd ( przerwa techniczna) ale nadaliśmy . Przez ENadawce . Jeśli ktoś nadaje niech włączy EN i próbuje do skutku z tym że trzeba sporo cierpliwości
Może komus sie takie info przyda

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie e nadawca nie działa , ani Api. Proszę o wykluczenie następujących zamówień :

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam że w bólu ale się udało. Jednak nadal nie mogę wygenerować etykiety dla Allegro MiniPrzesyłki i Allegro Wysyłka z Polski do Czech - Odbiór w Punkcie Packeta. Wczoraj poinformowałem kupującego z Czech o awarii, nie dostałem odpowiedzi. Paczka do Czech idzie dłużej, pytanie czy jak ją dzisiaj bądź jutro nadam a przyjdzie do niego po tygodniu, on wystawi komentarz negatywny ale bez żadnej pisemnej treści to allegro go usunie??
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od wczoraj próbujemy przez Elektronicznego Nadawcę ale bez skutku. Z tego co widzimy udaje się tylko nielicznym, którzy mają do wysłania 1 lub kilka paczek. Przy większej ilości nie ma szans. Dodatkowo tym ciągłym próbowaniem obciążamy serwery Poczty przez co tym bardziej nie mogą naprawić systemu. ALLEGRO zamiast zareagować i wydać komunikat, że system EN będzie nie działał cały dzień to oczywiście chowają głowę w piasek bo każdy tam boi się podjąć jakiejkolwiek decyzji żeby się nie narazić "szefom".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czego spodziewać się po studentach na umowę -zlecenie...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
proszę o wykluczenie nr zamówienia 816af840-6eb2-11ef-a3a1-43849cbe5fdf .
Poczta Polska - Packeta do Słowacji.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo niestety. Gdzie zgłosić by nie było liczone do jakości sprzedaży?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam potwierdzam że wystarczy 2-3 razy zapisz przesyłkę i przechodzi wysyłka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
JUŻ DZIAŁA, Nadajemy 😉

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potwierdzam, bez problemów nadane przesyłki na Pocztex.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę o wykluczenie ze statystyk, wszystkich zamówień od dnia 6.09/2024 do dnia dzisiejszego. Opcja dostawy Allegro Mini Przesyłka @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@jasiekcompl Proszę, podaj numery zamówień, o które chodzi.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie nie przechodziło mimo wielokrotnego zapisywania. Klientka anulowała przesyłkę

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety, nie mogę nadać przesyłek Poczty Polskiej, wyświetla się komunikat API przewoźnika jest niedostępne, czy jest jakaś awaria? Jak to się ma do prędkości mojej wysyłki? Przecież nie ma już szans na wysłanie jej ich na czas. Poproszę o informację - z jakiego powodu jest taka sytuacja.
Proszę o wykluczenie:
4db5cd50-6ede-11ef-b9dc-515ef9f6bec0
db6503d0-6eae-11ef-b8a9-69858749221f