Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Proszę anulować zakup f2736350-783a-11f0-b52b-adb728565c17
Kupujący wybrał pobranie paczkomat a twierdzi, że nie chciał czegoś takiego. Na sugestie aby anulował zakup albo zrobił zwrot odpowiada, że nie ma takiej możliwości.
W jaki sposób mogę anulować utworzoną etykietę Inpost?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Oktawo_PC nie mamy technicznie możliwości anulowania tego zamówienia.
Sprawdziłam i w systemie nie ma etykiety dla tego zamówienia.
Jeśli kupujący w szczegółach zakupu nie ma już opcji anulowania, powinien zgłosić zwrot.
Uzupełniłem numer przesyłki.
@Oktawo_PC opłata za nadanie przesyłki naliczane jest w momencie odbioru jej przez kuriera, jeśli jej nie nadasz, opłata nie zostanie naliczona.
Poproś kupującego o zgłoszenie zwrotu, następnie złóż wniosek o zwrot prowizji.