Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeśli będę miał potwierdzenie, że klient kupuje na SMART z zamiarem odesłania towaru, to można to gdzieś zgłaszać? Trafiają nam się wiadomości/informacje w zakupach typu "kupiłem 3, proszę wysłać jedną, resztę będę odsyłać".
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Patologia portalu nakazuje wypełnić wolę kupującego i narazić się na straty oraz dodatkowe koszty. Zgadzasz się tu być, masz prawo być okradany.
Ja wiem :), ale niektórzy jak wyżej już nawet potrafią dzwonić i mówić, że tak zrobią.
@KSIAZKAKI, niestety nie. Klient według prawa ma możliwość zwrotu towaru. Ty decydujesz, czy w takiej sytuacji wysyłasz do kupującego całe zamówienie, czy jedynie jego część.
Nie mam problemu ze zwrotem 🙂 Rozumiem i dziękuję za odpowiedź. Myślałem, że serwisowi będzie zależeć na eliminowaniu takich osób - bo teoretycznie to Allegro do tego dopłata, ale skoro tak, to nie będę się przejmował 🙂 Miłego dnia.
@KSIAZKAKI nic nie zrobisz allegro stworzyło takiego potworka 😄 plus taki że teraz zwracają dopłatę smart, a jak towar co został jest poniżej 30 zł to nic nie zapłacisz 😄
Jak widać wyżej, dla Allegro to nie problem, że ktoś ich "wali" na kasę. W sumie jak chcą dopłacać do tego, że ktoś weźmie towar za 1 zł, resztę zwróci, to niech dopłacają do wysyłek. Wychodzi, że lepiej taki klient, który informuje, niż ten, co odsyła dopiero po odebraniu (mniej roboty).