anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego dalej mam nie potwierdzone konto Revolut

MAMY ROZWIĄZANIE!
AngelAgnes
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
AngelAgnes
#7 Wielbiciel#

Witam. Piszę ponownie i proszę o odpowiedź moderatorów.

Już ponad 2 tygodnie temu wysłałam przelew z konta revolut

(według instrukcji innych użytkowników). Dostałem zwrot i cisza...

u was po sprzedaży uzbierała się już spora suma i mam rachunek

do opłaty, a pieniądze zablokowane prawie miesiąc. Proszę moderatorów

o zajęcie się tą sprawą. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AngelAgnes Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
AngelAgnes
#7 Wielbiciel#

Dziękuję i czekam.

oznacz moderatorów
AngelAgnes
#7 Wielbiciel#

Witam ponownie. Czy już cos wiadomo w mojej sprawie?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @AngelAgnes! Poproszę Cię o przesłanie za pomocą formularza (możliwość dodania załącznika pojawi się, gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail) potwierdzenia transakcji wykonanej z rachunku zagranicznego lub potwierdzenie konta.
Instrukcje, jak to zrobić znajdziesz na stronach Revolut:

Po otrzymaniu potwierdzenia, Doradcy będą mogli skonsultować tę sprawę z operatorem płatności. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów