Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Piszę ponownie i proszę o odpowiedź moderatorów.
Już ponad 2 tygodnie temu wysłałam przelew z konta revolut
(według instrukcji innych użytkowników). Dostałem zwrot i cisza...
u was po sprzedaży uzbierała się już spora suma i mam rachunek
do opłaty, a pieniądze zablokowane prawie miesiąc. Proszę moderatorów
o zajęcie się tą sprawą. Pozdrawiam
@AngelAgnes Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Dziękuję i czekam.
Witam ponownie. Czy już cos wiadomo w mojej sprawie?
Cześć @AngelAgnes! Poproszę Cię o przesłanie za pomocą formularza (możliwość dodania załącznika pojawi się, gdy wybierzesz kontakt w wiadomości e-mail) potwierdzenia transakcji wykonanej z rachunku zagranicznego lub potwierdzenie konta.
Instrukcje, jak to zrobić znajdziesz na stronach Revolut:
Po otrzymaniu potwierdzenia, Doradcy będą mogli skonsultować tę sprawę z operatorem płatności.