
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Już kolejny raz jest z tym problem odkąd wprowadzone są zmiany.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EfektArt jeżeli nie chcesz zamawiać podjazdu kuriera, możesz zakończyć proces nadawania paczki w Formularzu Wysyłam z Allegro na etapie "Wybór przesyłek", klikając "Wróć do listy zamówień".
Jeżeli chcesz zamówić podjazd kuriera, przejdź z etapu "Wybór przesyłek" do "Zamawianie podjazdu", gdzie masz kilka opcji:
- "Bez podjazdu kuriera" - przycisk zamawiania jest nieaktywny, możesz wyjść przez "Anuluj".
Jeśli powyższe rady nie rozwiązują problemu poproszę o numer zamówienia przy którym występuje problem, a także o zrzut ekranu na którym widoczny jest opisywany problem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Potrzebuję tej opcji, ponieważ chcę umieścić paczki w punkcie pickup. Według sugestii powinnam anulować i bez problemu będę mogła je nadać w pickup ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EfektArt tak, możesz zakończyć proces nadawania przesyłki na tym etapie i dostarczyć ją do punktu DPD 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A gdzie mogę wygenerować etykietę po powrocie do listy zamówień?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@naturapoint powinna być już wygenerowana i widoczna tutaj. Generujesz etykietę gdy klikasz "nadaj przesyłkę" i wypełniasz formularz.
Moderatorka