anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja???

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Dlaczego ktoś kto wylicytował przedmiot i go nie opłacił ma możliwość otwierania dyskusji z tak bzdurnego powodu jak: 

Powód otwarcia dyskusji: mam problem z odesłaniem produktu

Opis problemu: Licytację nacisnąłem przez przypadek. Nie chciałem tego produktu.

Przecież to śmieszne, niby z czego się mam tłumaczyć? Nie zapłacił, nawet nie próbował więc nie dostał. I jak widać nawet nie chciał. Nie powinien w ogóle mieć możliwości zakładania dyskusji skoro zakupu nie opłacił. Jeszcze rozumiem jakby próbował zapłacić i wyszedł błąd w płatności ale tak... Naprawdę nie możecie takich podstawowych ustawień przyzwoicie zrobić?  @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Screenshot_2.png

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

TomBanknoter
#15 Entuzjasta#

@AnnaG-Antyki Kolejny przykład, jak sprzedawca musi tracić czas na prostowanie bzdur generowanych przez system Allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AnnaG-Antyki odpowiedz ,że zgadzasz się na zwrot i czekasz na paczkę 😂

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

W takich przypadkach to jedynie co powinno być możliwe do zrobienia to upomnienie kupującego aby licytował po trzeźwemu albo z rozwagą. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AnnaG-Antyki Możliwość rozpoczęcia dyskusji nie jest blokowana, ale też warto pamiętać, że decyzja o jej rozpoczęciu zależy od kupującego. Z tego, co piszesz, wynika, że klient wykorzystał ją do wyjaśnienia sprawy błędnego zamówienia. Można oczywiście dyskutować czy jest to właściwe narzędzie kontaktu w tym przypadku. Jednocześnie wiadomość wysłana przez Centrum wiadomości również wymagałaby reakcji z Twojej strony.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Tu się nie zgodzę. Wiadomość jest tylko wiadomością. Ostatnią dyskusję to chyba z pół roku temu miałam wiec na samą wiadomość o niej ciśnienie podskakuje.  A jak potem jeszcze widzi się takie coś... Ludzie prawdziwe problemy załatwiają bez dyskusji normalną rozmową. A ktoś kto nie zapłacił, nie dokonał zakupu i nie powinien mieć możliwości otwierania. 

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Ciąg dalszy zabawy. Wy poważni jesteście??? Prowizji od 10zł żal Wam oddać, bo ktoś kto nic nie kupił nie zamknął dyskusji??? Nie wstyd Wam troszkę??? Ciekawe ile osób z takich powodów nie dostaje zwrotów prowizji??? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Screenshot_28.png

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@AnnaG-Antyki Wnioski o zwrot prowizji są rozpatrywane systemowo. Możesz skorzystać z możliwości odwołania: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

mas24-pl
#8 Zapaleniec#

Prowizja za nieopłacone zamówienie powinna być zwracana z automatu, niezależnie od tego czy klient założył dyskusję. Już pomijam fakt, że sama możliwość założenia dyskusji przez takiego klienta niema IMO sensu.

oznacz moderatorów

brakestop
#13 Ambasador#

Rozczaruję Cię. Z automatu to strzelali w filmie "Czterej pancerni i Pies:. W ostatnich dniach miałem 4 zakupy od 4 różnych fikcyjnych osób. Taki atak Phishingowy. Cztery różne osoby, cztery różne adresy. Cztery założone dyskusje od kont zawieszonych. Jeden NEGATYW od konta zawieszonego. Trzy nie zwrócone prowizje od fikcyjnych zakupów i zawieszonych kont. Jedna prowizja zwrócona.

 

TU TRZEBA CZEKAĆ 😉 Ale jak się ładnie, grzecznie prosi, pomagają dziewczyny.

Tam, w tym garażu gdzie siedzą Ci w okularach, są te buble tworzone ...

 

💐 dla  @la_nika na pierwszej linii frontu i 🌼 dla @ko_alka 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#15 Entuzjasta#

@ko_alka @AnnaG-Antyki Przecież prowizje za nieopłacone zamówienia są zwracane z automatu po określonym czasie, n'est pas?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

A za zmarnowany czas na takie bezsensowne czynności też mi przy tym zwrócicie??? To zwyczajnie żenujące...

oznacz moderatorów