anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupująca otworzyła dyskusję, bo dostała to, co zamawiała

fox_paws
#13 Ambasador#

Kupująca otworzyła dyskusję, ponieważ otrzymała to, co zamówiła i teraz żąda naprawy...

Ktoś mi wyjaśni o co chodzi?

Zamówienie 0f147030-9c27-11ef-a2a6-e900dccc1fe8

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

LEW433
#21 Demiurg#

A  coś więcej.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Napisz jej w dyskusji że otrzymała towar zgodny ze zdjęciami . W przypadku niezgodności z opisem może się domagać reklamacji a ty masz obowiązek ją rozpatrzyć i uznać bądź odrzucić.

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

Ja wiem, co ja mogę i co może kupująca, tylko sytuacje jest absurdalna:

Zakup - Kordonek Babylo 30
Dyskusja - Opis problemu: Zamawiałam kordonek BABYLO 10 a dostałam 30

dysku.jpg

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

He he. No to Ci się trafiło. Napisz, że otrzymała dokładnie to co zamawiała i w sumie tyle.
Sprawdź czy nie ma błędu w katalogu przy tej pozycji.

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

Oferta przypisana jest dobrze do produktu z Katalogu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Pomyliła się ale mogła pogadać przeprosić, poprosić i się dogadać,

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

Może nie jest za bardzo świadoma czym jest dyskusja/reklamacja etc.
Ewentualnie napisz, że ma prawo do zwrotu. Niech zwróci i złoży nowe zamówienie na to co faktycznie chciała.

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

@musashi2007 Ja myślę, że nie jest świadoma, co zamówiła.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Bo może miała pootwieranych wiele okien i kliknęła zamówienie nie z tego co chciala

zrob jej screena z zaznaczonym kolorem tytułem aukcji niech przeczyta na glos co kupiła 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@fox_paws sprawdź swój opis produktu i co podaje allegro w ich katalogu

część kupujących sądzi, że jesteś w stanie śledzić i monitorować ich proces myślowy przed zakupem, ale też, ktoś może mieć rację

ja ostatnio przyjmuję zwrot od firmy, bo mimo poprawnego tytułu oferty, w naszej treści był babol, mimo, że nawet większość poprzednich kupujących go nie wychwyciło 🙂

- do swoich błędów się przyznaję

ale trafiliśmy na normalnego kupującego

 

 

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@RED  To Ci się chwali, że potrafisz się przyznać do błędu - moja kupująca niestety nie ma tej zdolności. 

IMG_7090.jpeg

IMG_7091.jpeg

IMG_7092.jpeg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Health___Beauty Czyli miałem rację:

LEW433_0-1731180507172.png

 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

@LEW433  No 

IMG_7097.jpeg

IMG_7098.jpeg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Przecież może napisać, a tu widać ze pisz o tym, w dyskusji że to zwrot, pomyłka i już, przecież dyskusję może odznaczyć jako rozwiązana i nic złego w tym nie ma, Ty zwrócisz śrdoki- jak się nalezą a kupujący wystawi odpowiedni komentarz, pozytywny.

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@fox_paws Kolejny dowód na to, że umiejętność czytania i pisania w naszym społeczeństwie zanika. A teraz jest nowy trend w necie, że strony www. składają się głownie z dużych obrazków, wiec będzie jeszcze gorzej. 

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Jak katalog jest ok to sprawdziłabym warianty. Allegro wiecznie w tym miesza. Może kobieta przeskakiwała po wariantach jednego i nie zauważyła, że akurat ten jest inny....

oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

@AnnaG-Antyki

1.) Zanim dokończysz zamówienie potwierdzasz, że chcesz kupić to, co masz w koszyku.
2.) Otwierając dyskusję zaznaczasz, którego przedmiotu z zamówienia dotyczy problem.

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#14 Krzewiciel#

Mam taką samą sytuację. Pani kupiła produkt i zakłada dyskusję - od pierwszego zdania krzyki, wykrzykniki i obwinianie sprzedawcy o całe zło świata. Poprosiłam panią o zdjęcie tego co otrzymała - w końcu pomyłki się zdarzają. Na co pani pisze, że dostała to co na zdjęciu ale ONA CHCIAŁA CO INNEGO. Kazałam odesłać. Napisała że odeśle ale oczywiście wystawi negatywa. No nic dziwnego - co to za sprzedawca który nie przewidział że pani chciała dostać co innego niż kupiła. 

to jest kosmetyk o ograniczonym prawie do zwrotu więc podejrzewam, że otworzyła, nie spodobał się więc teraz kombinuje z reklamacją. A że podstaw do reklamacji nie ma to się postraszy sprzedawcę negatywem, na pewno odda kasę 😅

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Kupiłem Kia, ale chciałem Volkswagena, nie przyszło mi do głowy by to reklamować, jakiś ograniczony chyba jedtem. 

oznacz moderatorów