- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Czy mogę prosić o wykluczenie transakcji z ocen sprzedaży?
Kupujący anulował zakup już po opłaceniu i przygotowaniu wysyłki, zrobiłem od razu zwrot, ale w raporcie nadal przesyłka widnieje jako nie nadana, ani szybko, ani w terminie. No i nie będzie nadana, bo kupujący anulował - dlaczego allegro z automatu nie wyklucza takich transakcji?
3c734c10-857d-11ef-8f10-b14dee0db3f8
I drugie pytanie, czy opłata za wysyłkę została pobrana po utworzeniu przesyłki (w smarcie), bo to mnie zawsze interesuje, ile jestem w plecy w takich przypadkach, jak przesyłka zostanie utworzona i spakowana, czekam na kuriera, a wtedy kupujący anuluje zakup?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. I co udało się ustalić? Dlaczego anulowana transakcja jest nadal w moich statystykach i wpływa ujemnie na moją ocenę i jakie koszty poniosłem w przypadku gdy kupujący anulował zakup, a ja utworzyłem już przesyłkę (spakowałem towar zaraz po zakupie), ale jej nie wysłałem. Ile kosztuje taka operacja gdy kupujący anuluje zakup w smart, czy allegro pobiera wtedy za wysyłkę, skoro w statystykach mam minus za brak wysyłki w terminie?
Na przykładzie transakcji: 3c734c10-857d-11ef-8f10-b14dee0db3f8
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NOR-BIT a wystąpiłeś o zwrot "prowizji"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, wpłatę zwróciłem, zwrot prowizji został przyznany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję. A dowiem się, czy ponoszę w takiej sytuacji jakieś koszty? Czy płatność za przesyłkę (w smart) jest pobierana przy tworzeniu przesyłki, czy dopiero jak kurier zeskanuje etykietę? Przesyłka nadal widnieje na mojej liście przesyłek do nadania w menagerze.paczkomaty, a rozliczenia Allegro są tak nieprzejrzyste, że nie jestem w stanie rozczytać się w nich co ile kosztuje, która prowizja jest za którą przesyłkę itd. Generalnie, to handluję na allegro już ponad 20 lat, a od kiedy pojawił się smart i te wszystkie ukryte opłaty, to tak na prawdę nie wiem ile dokładnie kosztuje mnie która przesyłka i kiedy opłaty są pobierane, a kiedy nie są, ile kosztują mnie zwroty, ile kosztują nie odebrane przesyłki, które wracają itd. Czy można gdzieś pobrać sobie takie np. tygodniowe zestawienie wszystkich poniesionych kosztów, aby rozczytać się, ile kosztowała która przesyłka? O ile ktoś nie skorzysta ze smart, to jest to w miarę logiczne, ale niestety większość korzysta ze smarta i tutaj rozeznać się dokładnie w ponoszonych kosztach to jakaś abstrakcja jest, zwłaszcza od momentu, jak Allegro zaczęło same sobie pobierać prowizje 😞 Może jest jakiś sposób, aby to chociaż trochę zrozumieć? Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NOR-BIT płatność za przesyłkę jest naliczana tylko gdy kurier ją zeskanuje.
W zamówieniu, które podałeś (3c734c10-857d-11ef-8f10-b14dee0db3f8) prowizja została naliczona, nie widzę, abyś otrzymał jej zwrot, czy to w tym zamówieniu wystąpiłeś o jej zwrot?
W zakładce Rozliczenia z Allegro możesz wyszukać np. po numerze oferty jakie opłaty zostały naliczone. Możesz też wygenerować zestawienie wybranych przez Ciebie pozycji z rachunku w określonym okresie.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję, faktycznie, te rozliczenia trochę wyjaśniają. A prowizja została zwrócona w ramach programu wyrównania ceny, bo tutaj Allegro zrobiło mi obniżkę ceny oferty i wtedy ta różnica pokrywała koszty transakcji, dlatego fizycznie prowizja nie wróciła, ale została wyrównana, bo była obniżka oferty.