anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

odrzucony wniosek o zwrot prowizji

wiki0441
#13 Ambasador#

Witam, mam 1 odrzucony wniosek o zwrot prowizji z 14 listopada 2024. Oferta: 15322986007. Powód: 

  • Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy
  • Nie dodano numeru przesyłki do tego zamówienia

To była woda perfumowana, z grawerem w języku polskim, zakupiona przez Węgra. Napisałam do niego wiadomość, czy na pewno jest świadom, że grawer jest w języku polskim. Poprosiłam go, żeby potwierdził do danej godziny, czy na pewno chce otrzymać zakup. Odpowiedzi nie dostałam, więc nie wysłałam perfum. Wpłaty nie zwróciłam, bo to było pobranie. Jak mam udowodnić, że zakup nie został sfinalizowany i otrzymać zwrot prowizji?  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  proszę o pomoc

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz się odwołać, ale jak nie masz dowodu to marne szanse.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Mogę kliknąć tylko "wycofaj wniosek", nie ma nic gdzie można by się odwołać. Jak to zrobić?

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

A w mailu z odrzuceniem nie masz czegoś?

albo odpowiedź po prostu na tego maila 

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Jak Lew 

tylko odwolanie

screeny z próbą kontaktu z czlowiekiem

i na przyszłość - polecam wyłączyć pobrania

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Czat bot Alina pomogła mi znaleźć jak się odwołać, napisałam, trzymam kciuki, dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

O kurcze

to Alina coś potrafi!! 

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Pierwszy raz jej się udało, więc nie omieszkałam jej pochwalić 😄

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @wiki0441. Napisz odwołanie przez formularz kontaktowy - w wiadomości podeślij zrzuty ekranu z korespondencji z klientem.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Tak zrobiłam, czekam na odpowiedź, dziękuję 😉

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@wiki0441 Kolejny dowód na to, że procedura zwrotu prowizji w wypadku przesyłek pobraniowych jest niedopracowana. Normalnie jak się klient rozmyśli i nie zapłaci, to się samo anuluje, a zwrot prowizji następuje automatycznie - a tu amba

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

fox_paws
#14 Krzewiciel#

@SpeedyGonzalezz W przypadku nieodebrania przesyłki nie ma problemu, bo widać że paczka wróciła.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

@SpeedyGonzalezz dokładnie. Szkoda, bo faktycznie będę musiała usunąć pobrania z cennika dostaw. Nawet nie mam wielu zwrotów, ale płacić prowizję za niesprzedany towar jest bez sensu...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@wiki0441 może Marcin R. zamówił sobie żeby podarować dla Viktorem 🤔

oznacz moderatorów