opóźniona przesyłka na życzenie klienta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry Klient prosi mnie żeby przesyłka, która kupił u mnie była wysłana dopiero za 5 dni. Oczywiście ja się na to zgadzam, jednak w tym momencie statystyki dotyczące wysyłki są zaniżone. Czy można to jakoś zaznaczyć, jakiś komnetarz, żeby nie odbiło się na mojej jakośći ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie można ale można prosić o wyłączenie ze statystyk.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a gdzie mogę o to prosić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dopiero później możesz o to poprosić, ale np: tu moderacja.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Później to znaczy kiedy, jak przesyłka pojedzie czy jeszcze w innym terminie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak to działa, teraz przed nic nie zrobią. Spokojnie niedługo ,moderacja się pojawi, a przesyłka ...ma jeszcze czas- rozumiem.☕

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Później to znaczy dzień po terminie wysyłki. Zawczasu się nie da, próbowałam. Czyli i tak co najmniej dobę masz zepsute statystyki... Najszybciej jest tu na forum podać numer zamówienia i poprosić moderatorki, bo od razu wysyłają prośbę gdzie trzeba. Jak zrobisz to przez formularz to potrwa dłużej, bo z dobę poczekasz aż to przekażą dalej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no nie, przesyłka już jest opóźniona a wyjdzie dopiero jutro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WodnaKraina00 poproszę o numer zamówienia i zrzut ekranu z wiadomością w której kupujący prosi o późniejszą wysyłkę. Wykluczymy to zamówienie z Twojej jakości.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@WodnaKraina00 Tutaj możesz poprosić o wyłączenie, tylko trzeba oznaczyć moderatorów (tak jak już zrobiłem powyżej), podać numer zamówienia i przesłać tego emaila, w którym klient prosi o późniejszą wysyłkę.
Jeśli jednak masz dużo przesyłek, to szkoda roboty, jedna opóźniona Ci nie zaszkodzi 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WodnaKraina00 @TomBanknoter To propozycja "z brodą" : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...
@la_nika chyba trzeba się zarumienić ... @msniezek cztery lata minęło.....
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WodnaKraina00 musisz mieć od kipującego prośbę na pismie o przesunięcie terminu wysyłki na dzień konkretny by pokazać allegro jako dowód

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam w wiadomości od klienta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość