anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

opóźniona przesyłka na życzenie klienta

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry Klient prosi mnie żeby przesyłka, która kupił u mnie była wysłana dopiero za 5 dni. Oczywiście ja się na to zgadzam, jednak w tym momencie statystyki dotyczące wysyłki są zaniżone. Czy można to jakoś zaznaczyć, jakiś komnetarz, żeby nie odbiło się na mojej jakośći ?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Nie można ale można prosić o wyłączenie ze statystyk.

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

a gdzie mogę o to prosić?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dopiero później możesz o to poprosić, ale np: tu moderacja.

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Później to znaczy kiedy, jak przesyłka pojedzie czy jeszcze w innym terminie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak to działa, teraz przed nic nie zrobią. Spokojnie niedługo ,moderacja się pojawi, a przesyłka ...ma jeszcze czas- rozumiem.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Później to znaczy dzień po terminie wysyłki. Zawczasu się nie da, próbowałam. Czyli i tak co najmniej dobę  masz zepsute statystyki... Najszybciej jest tu na forum podać numer zamówienia i poprosić moderatorki, bo od razu wysyłają prośbę gdzie trzeba. Jak zrobisz to przez formularz to potrwa dłużej, bo z dobę poczekasz aż to przekażą dalej.

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

no nie, przesyłka już jest opóźniona a wyjdzie dopiero jutro

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WodnaKraina00 poproszę o numer zamówienia i zrzut ekranu z wiadomością w której kupujący prosi o późniejszą wysyłkę. Wykluczymy to zamówienie z Twojej jakości. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

@WodnaKraina00 Tutaj możesz poprosić o wyłączenie, tylko trzeba oznaczyć moderatorów (tak jak już zrobiłem powyżej), podać numer zamówienia i przesłać tego emaila, w którym klient prosi o późniejszą wysyłkę.

Jeśli jednak masz dużo przesyłek, to szkoda roboty, jedna opóźniona Ci nie zaszkodzi 😎

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@WodnaKraina00 @TomBanknoter To propozycja "z brodą" : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...

 

@la_nika chyba trzeba się zarumienić ... @msniezek cztery lata minęło.....

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@WodnaKraina00 musisz mieć od kipującego prośbę na pismie o przesunięcie terminu wysyłki na dzień konkretny by pokazać allegro jako dowód

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

mam w wiadomości od klienta

oznacz moderatorów

WodnaKraina00
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu 2024-07-11 094523.pngZrzut ekranu 2024-07-11 094413.png

oznacz moderatorów