anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Wystąpił błąd - Nieobsługiwany format żądania" - podczas próby wystawiania oferty

venus_marilyn
#1 Nowicjusz#

Witam,

Wyskakuje taki błąd od kilku dni.

Nie można wyświetlić podglądu - Nieobsługiwany format żądania

Dotyczy wystawiania nowych produktów i nie można ich podglądnąć przez wystawieniem.

 

oraz jak przełączam sklep żeby dodać podobny produkt na drugim sklepie pojawia się taki komunikat

Nie udało się zmienić konta - Nieobsługiwany format żądania

 

Robiłem to setki razy i tak się dzieje chyba od 3 dni.

Pozdrawiam

Adam

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

RED
#21 Demiurg#

@maba_butik1 potwierdzam jazdy ekranu, to nie jest awaria tylko usprawnienie systemu allegro zrobione z premedytacją.

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

@RED zgadza się, bo allegro od dłuższego czasu po cichu chce się pozbyć wszystkich sprzedawców, i zostaną tylko oni sami ze swoim towarem.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@RED @sklepRTVSAT opisany problem z przenoszeniem w dół strony nie jest usprawnieniem systemu. Jest to błąd i już się nim zajmujemy 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

BOCIAN_B-B
#8 Zapaleniec#

  @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

 

Chciałbym zgłosić problem, który występuje podczas korzystania z platformy. Po kliknięciu opcji „Wystaw podobne” lub przy wystawianiu nowej aukcji, strona automatycznie przewija się do dołu, co jest bardzo uciążliwe. Podobna sytuacja ma miejsce również po wybraniu produktu z katalogu – po powrocie do edycji oferty strona przeskakuje na sam dół.

oznacz moderatorów

shopitpl
#8 Zapaleniec#

Mam ten sam problem. Nie mogę wznowić oferty. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@BOCIAN_B-B już przyglądamy się temu problemowi. Wrócę do Ciebie z informacją

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

@Syrena_zT od dnia wczorajszego wam zgłaszam problem i co z tym robicie? "już przyglądamy się temu problemowi" a co robiliście w dniu wczorajszym?? Czekaliście na inne zgłoszenia? Zanim przyjmiecie zgłoszenie do realizacji potrzebujecie 10000zgłoszeń???

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@sklepRTVSAT rozwieje Twoje wątpliwości - potrzebujemy więcej zgłoszeń to założenia, że mamy doczynienia z awarią. Pracujemy nad rozwiązaniem tej nieprawidłowości, więc obecnie proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

@gdvorek rozumiem, czekacie dalej na kolejne zgłoszenia aż będziecie ich mieli 10mld wtedy się sprawą zajmiecie, a teraz zwykłe mydlenie oczu o zajęciu się sprawą! 

oznacz moderatorów

COCO-MO
#8 Zapaleniec#

Panie Grzegorzu,

Nasze, klientów Allegro złość i zniecierpliwienie musi Pan znosić jako "pierwszoliniowy" pracownik. Są one uzasadnione i usprawiedliwione ponoszonymi kosztami za wynajem od Allegro miejsc sprzedażowych. A, że jest to elitarna platforma oczekujemy wprost proporcjonalnej jakości obsługi.

Zatem proszę jeśli ma Pan możliwość monitorować tę sprawę i oczekuję szybkiego usunięcia awarii.

Paweł

 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@COCO-MO ja całkowicie to rozumiem, tylko przekazaliśmy informację Wam, że pracujemy nad rozwiązaniem nieprawidłowości. Proszę mi zaufać, że trzymam rękę na pulsie.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

Puzelek_pl
#9 Pomysłodawca#

Problemy techniczne ze wznawianiem aukcji.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Puzelek_pl działamy już w tym temacie. Postaramy się jak najszybciej przywrócić funkcjonalność. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

i ja mam problem z brakiem podglądu, brakiem możliwość wystawienia produktów pomiędzy powiązanymi kontami i ekran zjeżający do poziomu okienek z wyróżnieniami

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@AGLOPRIMA2 dzięki za info, działamy nad rozwiązaniem nieprawidłowości - dopiszę Twój przypadek. Proszę o cierpliwość.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

venus_marilyn
#1 Nowicjusz#

Dokładnie te same 3 problemy u mnie, już zgłaszałem 

oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

@gdvorek działacie nad rozwiązaniem? Minęło ponad 24h od zgłoszenia problemu, czyli nic nie działacie, a zbieracie zgłoszenia, jeszcze magiczna suma zgłoszeń nie wpłynęła, więc dalej będziecie mydlić oczy. Ktoś kto naprawdę się zna na sprawach technicznych rozwiązuje taki problem bardzo szybko, a nie ściemnia przez ponad 24h! 

oznacz moderatorów