Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o podpowiedź czy z punktu prawnego mam obowiązek oddać pieniądze za bluzkę, którą pani kupiła ale po 2 tygodniach stwierdziła, że podczas użytkowania zauważyła, że bluzka jest źle uszyta, coś się tam podnosi coś opada i zgłosiła reklamację, bo to nie wygląda estetycznie. Bluzkę wysłałam nową z metką. jak wszystkie inne moje produkty. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@OPIFashion to jest reklamacja i masz obowiązek się do niej odnieść , zwracać środków nie musisz , możesz naprawić , wymienić , lub roszczenie klienta odrzucić .
Tylko, że drugiej takiej samej bluzki nie mam. Mogę wymienić na coś innego tylko co jeśli ta pani ma takie podejście do każdych zakupów. Pochodzę a potem znajdę coś co mi nie leży i zgłoszę reklamację. Bluzka według pani nie leży, według mnie jest ok.
@OPIFashion nie na każdym każdy ciuch fajnie leży, po to jest 14 dni na sprawdzenie przymierzenie, jak by odstąpiła od umowy to byś oddała jak za używaną 🙂 a że reklamuje to rozpatrz, jak jest faktycznie źle uszyta przyjmij jak wszystko z nią ok to odrzuć, argumentując że wady produkcyjnej nie stwierdzono i poproś o odebranie produktu 🙂