Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
19 listopada złożyłem reklamację dotyczącą zgubienia przesyłki przez firmę UPS. Do dnia dzisiejszego nie mam żadnej informacji na ten temat. kilka dni spamuje pytaniami do Allegro, jednak na czacie doradca twierdzi, że muszę kontaktować się mailowo, a mailowo dostałem jedynie informację, żebym nie powielał zgłoszeń. Czy ktoś jest w stanie mi z tym pomóc
numer zgłoszenia 46532947
numer przesyłki 1Z1WR3326856169884
Mają 30dni na odpowiedź od momentu zgłoszenia reklamacji, jak nie ogarnęli w terminie roszczenie uznaje sięza zasadne o ile jakieś było bo znajdźcie mi paczkę to nie roszczenie np roszczeniem jest ze chcesz kasę jeśli nie odnajdą paczki w 30dni
@AutoCzesci-Radek Na jakim etapie nikt Ci tego nie powie, jak odpowiedzą to tylko to że mają 30dni i już.
@AutoCzesci-Radek proszę Cię jeszcze o cierpliwość. Widzę, że doradca dzisiaj Ci odpisał. Jak tylko otrzymają informację od przewoźnika, wrócą z odpowiedzią.
minął już ponad miesiąc, a doradca jedyne co odpisał to to, że informacje znajdę w zgłoszeniu. Cóż, mam nadzieję, że niedługo coś ustalą bo minął już ponad miesiąc a nadal nic nie wiadomo
@N_Nitka28 A was przepisy nie obowiązują?
Jakiś naiwny jesteś?
@LEW433 allegro i stosowanie przepisów?
Masz odpowiedź - czy jest zgodna z przepisami?
Widzę, że doradca dzisiaj Ci odpisał. Jak tylko otrzymają informację od przewoźnika, wrócą z odpowiedzią.
Czyli zmieścił się w 30dniach odpowiedzi niemerytorycznej @RED
U mnie taka sytuacja:
Przesyłka Allegro One - do punktu, przez kilka dni nie mogę jej zaadresować - punkt niedostępny.
- Kupującej (na zgłoszenie) - odpisałem i wyjaśniłem sytuację i poprosiłem ją, żeby założyła dyskusję na Allegro i poprosiła Allegro o pomoc (klikając link).
- Jednocześnie zgłosiłem sprawę do Allegro - otrzymałem w odpowiedzi informację, że wskazany punkt odbioru nie jest dostępny dla przesyłki Allegro One.
- W dyskusji - standardowo odpowiedział "automat Allegro" (a ja otrzymuję informacje, że automatyczne odpowiedzi w dyskusjach są nieważne). Czyli odpowiedzi są ważne jedynie wtedy, gdy udziela ich Allegro przez automat.
- Ponieważ nie mogłem zaadresować przesyłki - z winy Allegro - to zwróciłem kasę klientowi.
I co się teraz dzieje?
- Chciałem napisać w dyskusji, żeby Allegro wyjaśniło klientowi, że wina nie leży po mojej stronie, lecz po stronie Allegro - przesyłka Allegro One , za którą odpowiada Allegro. Punkt odbioru niedostępny - tak jak mi odpisało Allegro na moje zgłoszenie.
- Zwróciłem kupującej kasę, a Allegro po zwrocie natychmiast zamknęło dyskusję - żebym już nic więcej nie mógł dopisać, bo to ich by obciążało.
- I teraz robię wniosek o zwrot prowizji - i oczywiście "standard" - czyli odmowa z "automatu".
- I bujaj się teraz człowieku i walcz o swoją kasę - to ok. 15 zł.