Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:126201070 Jeżeli minęło już 5 dni roboczych od momentu zlecenia przelewu weryfikacyjnego, to proszę prześlij do nas potwierdzenie płatności przez ten formularz.
A nadal w trakcie weryfikacji. I środki nadal niedostępne
Tu się czeka. My od 24 października czekamy. Już 11 dni.
@bosek_2804 Nie ma potrzeby, abyś spamował takimi komentarzami na forum. Dopytałam Cię w innym wątku, o jakie konto chodzi.
Dzwoniłem. Powiedział mi że tylko email. I mam czekać. A mam dużo do wybrania. No i nic nie idzie kupić i sprzedać. Katastrofa jakaś
@Client:126201070 Kiedy dokładnie dokonałeś przelewu weryfikacyjnego?
Witam. Nie chodzi mi o allegro. Tylko ten śmieszny system PayU. I te weryfikację Przecież i tak wszystkie dane są a zmiana konta bankowe powinna być bardziej prosta. Jeżeli podaję się inne konto a dane są te same to poco tyle zachodu. Wystarczy może tylko jakiś kod jednorazowy i wszystko. A tak to człowiek ma pieniądze na koncie a wybrać nie może. Przecież można samemu decydować na którym koncie chce się mieć pieniądze.
@Client:126201070 Po zaktualizowaniu danych PayU należy ponowić przelew weryfikacyjny, dlatego pytam, kiedy go wykonałeś.
ja już dostałem zwrot z weryfikacji.
TO jak mam drugi raz weryfikować?
@Client:126201070 Ja rozumiem, że dostałeś już zwrot kwoty, ale to nic jeszcze nie oznacza i wciąż nie odpowiedziałeś na moje pytanie.
@Client:126201070 poczytaj. Nie jesteśmy jedyni, a upominanie się o zamrożone od 11 dni pieniądze w kwocie wielu wielu tysięcy moderatorka nazywa SPAMOWANIEM.
Coś się w kieszeni otwiera. Bezczelność i arogancja moderatorki jest do zgłoszenia.
https://pl.trustpilot.com/review/payu.pl
HA HA ZA TO TERAZ TAKI KOMUNIKAT. JAJA SOBIE ROBIĄ Z LUDZI
Po raz drugi wysłałem 1.01 na weryfikację.
@Client:126201070 w tej sytuacji proszę Cię skontaktuj się z nami przez formularz i dołącz potwierdzenia przelewu.
NIE MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ PRZEZ FORMULARZ. NIE MAM TEGO TEMATU. MOJA SYTUACJA NA ALLEGRO WYGLĄDA JAK NA DOŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH.
@Client:126201070 proszę prześlij nam to potwierdzenie, przez formularz kontaktowy. Doradcy skonsultują tę sprawę z operatorem płatności. Ja niestety na forum nie jestem w stanie tego zweryfikować.
Zrobiłem już 2 przelewy na PayU. I nic.