anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Zrobiłem przelew na PayU. Ze względu na zmianę konta bankowego.Było to kilka dni temu.

Client:126201070
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126201070 Jeżeli minęło już 5 dni roboczych od momentu zlecenia przelewu weryfikacyjnego, to proszę prześlij do nas potwierdzenie płatności przez ten formularz. 

oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20241104-100240.jpg

 A nadal w trakcie weryfikacji. I środki nadal niedostępne

oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

Tu się czeka. My od 24 października czekamy. Już 11 dni. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@bosek_2804 Nie ma potrzeby, abyś spamował takimi komentarzami na forum. Dopytałam Cię w innym wątku, o jakie konto chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Dzwoniłem. Powiedział mi że tylko email. I mam czekać. A mam dużo do wybrania. No i nic nie idzie kupić i sprzedać. Katastrofa jakaś

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126201070 Kiedy dokładnie dokonałeś przelewu weryfikacyjnego? 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Witam. Nie chodzi mi o allegro. Tylko ten śmieszny system PayU. I te weryfikację Przecież i tak wszystkie dane są a zmiana konta bankowe powinna być bardziej prosta. Jeżeli podaję się inne konto a dane są te same to poco tyle zachodu. Wystarczy może tylko jakiś kod jednorazowy i wszystko. A tak to człowiek ma pieniądze na koncie a wybrać nie może. Przecież można samemu decydować na którym koncie chce się mieć pieniądze. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126201070 Po zaktualizowaniu danych PayU należy ponowić przelew weryfikacyjny, dlatego pytam, kiedy go wykonałeś. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20241104-111157.jpg

 ja już dostałem zwrot z weryfikacji.

TO jak mam drugi raz weryfikować? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126201070 Ja rozumiem, że dostałeś już zwrot kwoty, ale to nic jeszcze nie oznacza i wciąż nie odpowiedziałeś na moje pytanie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

@Client:126201070 poczytaj. Nie jesteśmy jedyni, a upominanie się o zamrożone od 11 dni pieniądze w kwocie wielu wielu tysięcy moderatorka nazywa SPAMOWANIEM.

Coś się w kieszeni otwiera. Bezczelność i arogancja moderatorki jest do zgłoszenia. 

 

https://pl.trustpilot.com/review/payu.pl

 

oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20241104-173007.jpg

HA HA ZA TO TERAZ TAKI KOMUNIKAT. JAJA SOBIE ROBIĄ Z LUDZI 

oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Po raz drugi wysłałem 1.01 na weryfikację. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126201070 w tej sytuacji proszę Cię skontaktuj się z nami przez formularz i dołącz potwierdzenia przelewu. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20241106-083513.jpg

Screenshot_20241106-083558.jpg

Screenshot_20241106-083659.jpg

 NIE MOGĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ PRZEZ FORMULARZ. NIE MAM TEGO TEMATU. MOJA SYTUACJA NA ALLEGRO WYGLĄDA JAK NA DOŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH. 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:126201070 proszę prześlij nam to potwierdzenie, przez formularz kontaktowy. Doradcy skonsultują tę sprawę z operatorem płatności. Ja niestety na forum nie jestem w stanie tego zweryfikować. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:126201070
#7 Wielbiciel#

Zrobiłem już 2 przelewy na PayU. I nic. 

oznacz moderatorów