anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

MAMY ROZWIĄZANIE!
BRYMOREX
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry,

Chciałabym się dowiedzieć dlaczego nie przydzielono mi zwrotu prowizji mimo to że kupujący zgłosił zwrot towaru kilka godzin po tym jak go zamówił. Paczka nawet nie zdążyła wyjść z firmy.  Zgłosiłam zwrot prowizji po tym jak klient anulował zakup, pieniądze zostały zwrócone na konto bankowe a nie przez Allegro finanse i zgłoszenie zostało odrzucone. 

podaje numer zamówienia  c9fb69b0-e03c-11ed-acc1-15e67af5e4e7
 
Proszę o pomoc 🙂  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  
 
 
 
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@BRYMOREX odwołaj się i załącz potwierdzenie zwrotu środków . System nie odnotował zwrotu stąd odmowa .

oznacz moderatorów
BRYMOREX
#9 Pomysłodawca

@mdrogeria  Jak mogę się odwołać? Przy wnioskach nie widzę nigdzie możliwości odwołania się

oznacz moderatorów
BRYMOREX
#9 Pomysłodawca

@mdrogeria  Bardzo dziękuje za pomoc 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@BRYMOREX niezamaco 😁...pozdr

oznacz moderatorów
folkowy-slesin
#11 Animator

Znalazłam taki zapis:

Nie przyznamy rabatu transakcyjnego, jeśli:

  1. Kupujący zapłacił za zakupy za pomocą Allegro Finanse i nie dostał od Ciebie zwrotu swojej wpłaty tą samą drogą (czyli przez Allegro Finanse).

Mógłby ktoś potwierdzić czy to prawda?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@folkowy-slesin Tak, jest to zasada, którą stosujemy. Jeśli jednak prześlesz podtwierdzenie zwrotu środków przez formularz odwołania, konsultanci przeanalizują sprawę ponownie i podejmą decyzję czy w danym przypadku możemy anulować opłatę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów