anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wyboru kuriera w smart!!!

MAMY ROZWIĄZANIE!
gargulce2
#11 Animator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Jestem jedną z "uszczęśliwionych" osób która przechodzi jakieś nonsensowne testy w których allegro narzuca przewoznika w przesyłkach smart. We wszystkich ofertach jest podany kurier dpd smart którego nie mogę dodać. Absurd goni absurd. Nie po to płacę allegro smart żeby nie moc wybrac przewoznika. Nie chcę kurierów pocztex, ups czy innych którzy mnie zawiedli. Chcę wybrac przewoznika dpd z którym nie mam problemów, paczki przywozi na czas itd. Mimo że płacę za smarta odebraliście mi wybór. Zakończcie te durne testy i pozwólcie ludziom wybrac to co im odpowiada. 

Wychodzi na to że ja przez 5 tygodni nie zrobię zakupów na allegro. Poczekam na zakończenie testów. 

Jeszcze jedno pytanie do twórców ów godnego pożałowania pomysłu... jak zbadacie zadowolenie klientów że swojego testu? Na jakiej podstawie uznacie że test się powiódł czy to była porażka? Bo chciałabym wyrazić swoją opinię na ten temat w ankiecie dotyczącej właśnie tego. Patrząc na niezadowolenie innych klientów wasz test nie zdał egzaminu. I chyba będę wnosić o zwrot kosztów smart za te 5 tygodni testów gdzie nie mogę wybrac przewoznika. 

oznacz moderatorów
504 ODPOWIEDZI 504
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@ohir Zakończą się na greckie Kalendy, a najwcześniej po poprawkach ustawy tak, by uwzględniła "testowanie obchodzenia".

Żeby to, co robi Allegro, było zgodne z prawem, trzeba by zrobić rewolucję w kilku ustawach i uznać wszelkie zobowiązania umowne za nieważne. Po co komu regulamin usługi, skoro można robić co się chce, wystarczy nazwać to "testem".

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@Client:121447705 ładnie nazwany "test" jest wbrew regulaminowy, który jasno określa że klient ma prawo wybrać kuriera w smart wśród tych które proponuje sprzedawca. Nijak ma się to że zmianami jakie wprowadziło allegro. Skutek tego jest taki że produkty które powinny być na drugi dzień po wysyłce są dostarczane po ponad tygodniu... 

oznacz moderatorów
Morgoth667
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie tak! "Wylosowałem" Pocztę Polska i parmezan zamiast na drugi dzień przyszedł po tygodniu....

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@Morgoth667 Z serem to spore ryzyko, nawet gdy dostawa jest w ciągu doby. Chyba że sprzedający stosuje specjalne opakowania i wkłady chłodzące.

Ja zamawiam na Allegro raz w tygodniu świeże warzywa i owoce. Wyobrażam sobie, jakby wygladały po kilku dniach, szczególnie przy letnich temperaturach. Na szczęście sprzedający nie udostępnia Pocztexu. [Pomijam fakt, że i tak dostałabym awizo zamiast paczki].

oznacz moderatorów
Morgoth667
#9 Pomysłodawca#

Zawsze tak zamawiam- wybierałem dpd (bo miałem możliwość). Przesyłka wysłana po południu przychodziła na drugi dzień do 10:00.

Teraz też jak mam możliwość szukam sprzedawców, którzy nie mają w Smarcie Pocztexu.

oznacz moderatorów
ohir
#9 Pomysłodawca#

"można robić co się chce, wystarczy nazwać to ‘testem”"

Właśnie na to wpadli, że UOKiK może im "skoczyć".  Nie ma zakazu "testowania" – a jak ktoś indywidualnie nawet by ich pozwał o kilkaset złotych, to przez te kilka lat do wokandy – odpuści.

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@ohir Źle zrozumiałeś moją wypowiedź.

UOKiK już raz dał po łapach Allegro za klauzule umożliwiające wprowadzanie zbyt dowolnych zmian w regulaminie Smarta. Musieli je usunąć. Teraz wprowadzili niekorzystne zmiany w usłudze bez żadnych modyfikacji regulaminu i bez pytania nabywców usługi o zgodę. To jest wyższy poziom bezczelności. Nie wierzę, że prezes UOKiK-u nie dopatrzy się w zachowaniach Allegro rażących naruszeń interesów konsumenta.

oznacz moderatorów
katja30
#7 Wielbiciel#

Przy moich ostatnich zakupach narzuciło mi allegro one box. Od 9 dni paczka ze zwrotem zaginęła. Nikt nic nie wie. Już 2x pisałam do allegro. Brak słów.  Odradzam allegro one box!

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Dlaczego nie odpowiadacie na pytania?? 

Ja rozumiem że musicie świecić oczami ale nam się należy odpowiedź. Zapłaciliśmy za smart w którym mieliśmy zagwarantowany wybor dostawcy z tych które udostępnia sprzedawca. Od kwietnia nie ma tego wyboru. Nie wywiązujecie się z umowy zawartej wcześniej i opłaconej z góry. Żądam natychmiastowego zaprzestania testowania (najbardziej naszej cierpliwości)

Nie wszyscy są objęci testem więc zmieńcie grupę testową. Przywróćcie wybór dostawcy. Ta grupa jest już dostatecznie WKU.xxx.na. 

Moderatorzy zainterweniujcie w końcu skutecznie albo szczerze przyznajcie że tak zostanie. 

oznacz moderatorów
Morgoth667
#9 Pomysłodawca#

Chyba nie doczekamy się odpowiedzi- więc chyba milczenie też jest odpowiedzią?

Przytoczę fragmentu listu na moją reklamację by wypisać mnie z tych "testów":

"Odnosząc się do Pana roszczenia, mimo szczerych chęci nie mam możliwości, aby wyłączyć Pana konto z testu. Wybraliśmy Pana konto do grona Klientów mających możliwość przetestowania nowego rozwiązania, które być może zostanie wprowadzone na stałe na Allegro."- bardzo ciekawe bo moja żona też została wylosowana do "testów". Chyba allegro nie ogarnęło, że w jednym domu mogą być dwie osoby ze smartem i sprawa szybko wyjdzie na jaw. Swoją drogą znacie kogoś kto nie został "szczęśliwcem" wylosowanym przez allegro?

"Nadmienię, że po wyłączeniu usługi Smart!, funkcjonalność nadal będzie widoczna."-czyli smart jest za drogi dla allegro a te całe testy miały ograniczyć koszty- allegro wybiera najtańszego kuriera.

"Mając na uwadze powyższe odrzucam Pana reklamację jako niezasadną."- tego się spodziewałem ale chciałem mieć jakąkolwiek podkładkę a ten list przyniósł więcej informacji niż się spodziewałem.

"Chcę znaleźć dla Pana dogodne rozwiązanie w tej sytuacji, dlatego zachęcam Pana do sprawdzania przy zakupie czy w ofercie sprzedający udostępnił również dostawę do automatów paczkowych lub punktów odbioru."- no tak paczkomat dla allegro jest jeszcze tańszy od kuriera. Tylko dlaczego mam wybierać paczkomat skoro przekroczyłem próg, który daje mi komfort dostawy pod adres?

W taki razie ja też podbijam i niech moderatorzy wezmą się do roboty.

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Może zrobimy dym na jakimś portalu/ napiszemy do internetowych mediów? Zna się ktoś na tym?

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

Niekoniecznie najtańszego. Mam wrażenie że oni wybierają na złość. Zamówiłam dzisiaj produkt, sprzedawca miał do wyboru dhl i dpd w smacie przy czym dpd był tańszy. Po opłaceniu allegro wylosowało dhl. Anulowałam zakup i oznaczyłam zły wybor dostawcy. Kupiłam raz jeszcze, znowu dhl droższy. Znowu anulowałam i oznaczyłam złego dostawce. Trzeci raz nie ryzykuje. 

oznacz moderatorów
aanekaa
#8 Zapaleniec#

Miałam dziś taką samą sytuację. Sprzedawca miał do wyboru DHL i DPD (na którym mi zależało). Dwa razy wylosowało mi DHL. Dwa razy anulowałam zakup. Zaryzykowałam trzeci raz i w końcu wypadło na DPD

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@aanekaa @gargulce2 To są cyrki, nie zakupy. Ale im więcej takich kombinacji, tym więcej przykładów na to, że dochodzi do istotnego zniekształcenia zachowań rynkowych konsumentów. Wpisujcie zawsze powód anulowania.

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

Tylko ze sprzedawcy w ogóle nie wiedzą co się dzieje u Kupujących. W ostatnim czasie anulowałam zakup u 2 różnych sprzedawców, którzy byli bardzo zdziwieni że nie mogę wybrać dostawcy bo oni przecież oferują pełen wachlarz od wyboru do koloru. A ty zonk. U jednego kupiłam bo za drugim razem wylosowało dpd u drugiego zrezygnowałam bo 2x wypadło dhl. 

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@gargulce2 a skąd mają wiedzieć? Przecież nie robią tutaj zakupów, a nadążenie za wszystkimi zmianami jest już od dawna niemożliwe. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@gargulce2 ile razy sprzedawca się tu dowie po fakcie że mu cos allegro w ofertach skopało... np zamieniło ilość sztuk w produktyzacji i zamiast sprzedawac 1 szt w tej cenie sprzedaje 10szt np zmywaki kuchenne czy znicze. Takie akcje wychodza jak wkurzony klient zakłada dyskusję że dostał 1 szt zamiast 10. Zmiany metod dostawy to tylko kropla w morzu goryczy.

oznacz moderatorów
gargulce2
#11 Animator#

@sl-aw-ek chociażby stąd że zdezorientowany klient na początku swojej drogi że zdymanymi testem allegro przez zakupem zapyta dlaczego w ofercie jest kurier na którym mu zależy a przy zakupie już go nie ma....

A klient który już wie co allegro wyprawia będzie anulował zakup i kupowal ponownie po czym znowu anulował. Aż do skutku. 

Ja tych dwóch sprzedawców poinformowałam że to niestety przez Allegro takie rzeczy się dzieją i jak to wygląda od strony kupującego. 

oznacz moderatorów
Morgoth667
#9 Pomysłodawca#

Proponuję też zalać allegro reklamacjami- niech poczują, że jesteśmy wkurzeni. I poprosić też o to znajomych- nie każdy jest na Allegro Gadane. A na pewno większej liczbie osób to przeszkadza.

Swoją drogą skoro to testy- w co wciąż nie wierzę to czemu nie zbierają opinii kupujących o tym jak "świetny" jest nowy system?

oznacz moderatorów
Morgoth667
#9 Pomysłodawca#

Ja już poinformowałem jednego sprzedawcę, u którego kupuję raz na dwa tygodnie, że póki polityka allegro się nie zmieni to przechodzę do konkurencji bez Pocztexu- bo z nimi mam wieczne zatargi.

Ci sprzedawcy, którzy również kupują coś na allegro to myślę, że wiedzą. Ale pomysł by -Sainkho-  podawać powód anulowania jest dobry.

oznacz moderatorów
-Sainkho-
#14 Krzewiciel#

@Morgoth667 Podawanie powodu anulowania jest wskazane, bo w toku postępowania UOKiK może sprawdzać takie dane. Korespondencja obsługi Allegro z użytkownikami na pewno będzie brana pod uwagę, także warto zgłaszać reklamacje.

oznacz moderatorów